F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    Stefan Mucke i Darren Turner wygrali dramatyczny GT1 w Pekinie
    Paweł Zając, 10 wrze?nia 2011<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
    Stefan Mucke i Darren Turner wygrali dramatyczny wyścig główny Mistrzostw Świata GT1 na torze Goldenport.

    Karty w wyścigu rozdawała pogoda, która uraczyła zawodników obfitymi opadami deszczu. Zmagania zarówno rozpoczęły się, jak i zakończyły za samochodem bezpieczeństwa. Na pierwszym zakręcie, pokonywanym wyścigowym tempem, z wyścigiem pożegnali się wiceliderzy klasyfikacji – Marc Basseng oraz Markus Winkelhock, którzy znaleźli się poza torem, tak samo jak Stef Dusseldorp i Clivio Piccione.

    Na początku prowadziła załoga Enge/Muller tuż przed drugim samochodem ekipy Young Driver prowadzonym przez Turnera i Mucke. Podczas pit-stopu doszło do zamiany pozycji, a w dodatku oba Astony zostały wyprzedzone przez Picciniego z zespołu Hexis. Decydującym momentem wyścigu był obrót Włocha i wypadnięcie z toru na pięć minut przed końcem wyścigu – dokładnie w chwili wyjazdu samochodu bezpieczeństwa po problemach Corvetty den Boera.

    Odpadnięcie drugiego Aston Martina ekipy Hexis najbardziej ucieszyło Lucasa Luhra i Michaela Krumma, którzy zyskali przez to dodatkowe punkty. Niemiecka załoga stanęła na najniższym stopniu podium po wspaniałej jeździe z dalekiej pozycji. Obecnie kierowcy Nissana mają 11 punktów przewagi nad Mucke i Turnerem. Do końca rywalizacji pozostała już tylko jedna runda w Argentynie.

    Maxime Martin przez chwilę znajdował się na pozycji lidera, jednak jego zmiennik, Bertrand Baguette, po prostu nie umiał utrzymać jego tempa i ostatecznie finiszował na czwartym miejscu. Wspaniała walka rozegrała się o piąte miejsce i zwycięsko wyszedł z niej Enrique Bernoldi w Nissanie Sumo Power GT. Szóste miejsce zajęła ekipa Exim Bank China w Corvettcie.

    GT1 Championship > 2011 > Chiny 2 (główny), Goldenport - 2,400 km
    P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
    1. 8Stefan Mucke
    Darren Turner


    Young Driver AMRAston Martin DB9421h00m23,99025
    2. 7Alex Müller
    Tomas Enge


    Young Driver AMRAston Martin DB942+0:00,97218
    3. 23Michael Krumm
    Lucas Luhr


    JR MotorsportsNissan GT-R42+0:01,59315
    4. 41Maxime Martin
    Bertrand Baguette


    Marc VDS Racing TeamFord GT42+0:02,72612
    5. 12Michael Rossi (D)
    Nico Verdonck (D)


    Exim Bank Team ChinaChevrolet Corvette Z0642+0:02,95510
    6. 20Enrique Bernoldi
    Nick Catsburg


    Sumo Power GTNissan GT-R42+0:03,3878
    7. 22Peter Dumbreck
    Richard Westbrook


    JR MotorsportsNissan GT-R42+0:03,7236
    8. 21David Brabham (D)
    Jamie Campbell-Walter (D)


    Sumo Power GTNissan GT-R42+0:04,8384
    9. 47Benjamin Leuenberger (D)
    Manuel Lauck (D)


    DKR EngineeringLamborghini Murcielago R-SV42+0:06,1602
    10. 4Christian Hohenadel (D)
    Andrea Piccini (D)


    Hexis AMRAston Martin DB9375 okr.
    11. 11Ho-Pin Tung (D)
    Jeroen Den Boer (D)


    Exim Bank Team ChinaChevrolet Corvette Z06375 okr.
    Niesklasyfikowani
    40Bas Leinders
    Marc Hennerici


    Marc VDS Racing TeamFord GT25
    10Yann Clairay
    Antoine Leclerc


    Belgian RacingFord GT21
    48Jonathan Kennard (D)
    Christopher Bruck (D)


    DKR EngineeringLamborghini Murcielago R-SV18
    37Nicky Pastorelli
    Dominik Schwager


    All-Inkl.com Münnich Mot.Lamborghini Murcielago R-SV7
    9Christoffer Nygaard
    Jonathan Hirschi


    Belgian RacingFord GT4
    3Clivio Piccione
    Stef Dusseldorp


    Hexis AMRAston Martin DB93
    38Markus Winkelhock (D)
    Marc Basseng (D)


    All-Inkl.com Münnich Mot.Lamborghini Murcielago R-SV3
    Pole position: Tomas Enge (Young Driver AMR) - 61:41,408
    Objaśnienie skrótów: D - debiutant
    Zdjęcia z imprezy  |  Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów


    Źródło: autosport.com

    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca