F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    Corvetta znów na czele, Hexis niespodziewanym mistrzem
    Paweł Zając, 7 listopada 2011<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
    Yelmer Buurman i Francesco Pastorelli wygrali również główny wyścig GT1 na torze w San Luis, jednak najważniejsze było zaskakujące rozstrzygnięcie tytułu mistrzowskiego wśród zespołów.

    Na starcie doszło do potężnej kraksy, kiedy Enrique Bernoldi próbował wcisnąć się pomiędzy Lucasa Luhra i Dominika Schwagera. Kierowca Nissana Sumo Power wyszedł z tego obronną ręką, jednak pozostali nie mieli tyle szczęścia. Z rywalizacji odpadły oba Lamborghini ekipy All-Inkl.com, drugi Nissan Sumo Power, Nissan tegorocznych mistrzów świata oraz Lambo ekipy DKR.

    W kolizji brał również Alex Muller, który wykręcił kilka obrotów swoim Astonem, jednak udało mu się wrócić do rywalizacji. Sędziowie zwlekali z decyzją o wypuszczeniu samochodu bezpieczeństwa i nie do końca było wiadomo, co się dzieje. Żółte flagi były wywieszone w pojedynczych miejscach toru. Muller i Westbrook ich nie zauważyli i wyprzedzili kilku rywali.

    Neutralizacja trwała przeszło 20 minut i przed zmianą kierowców przejechano tylko jedno szybkie okrążenie. Aston Martin za manewr pod żółtymi flagami został ukarany przejazdem przez boksy. Decyzja sędziów była niesamowicie ważna, gdyż ekipa Young Driver miała 3 punkty przewagi na JR Motorsports i ważyły się losy mistrzostwa wśród zespołów.

    Wydawało się, że szanse Aston Martina zostały pogrzebane, jednak ekipa Nissana również została ukarana przejazdem przez boksy i po odbyciu kary wyjechała tuż za Astonem. W tym momencie oba samochody były poza punktami, co fantastycznie wykorzystała siostrzana ekipa – Hexis AMR, która z trzecim i piątym miejscem na mecie zdobyła w sumie 40 punktów (zespoły Exim Bank i DKR nie punktują w klasyfikacji zespołów) i z trzeciej pozycji w klasyfikacji generalnej przeskoczyła na pierwszą i wywalczyła tytuł najlepszego zespołu GT1.

    Kary i sytuacja po restarcie była wodą na młyn dla Corvetty, która mimo słabego pit-stopu wskoczyła na pierwsze miejsce. Świetnie pojechało również Lamborghini prowadzone przez Manuela Laucka i Christophera Hasse, którzy zajęli drugie miejsce. Czwarta pozycja przypadła Enrique Bernoldiemu i Nickowi Catsburgowi, którzy w końcówce wyprzedzili kierowców Hexisa. Markus Palttala i Antoine Leclerc w Fordzie GT dopełnili czołową szóstkę.

    GT1 Championship > 2011 > Argentyna (główny), San Luis - 6,270 km
    P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
    1. 11Francesco Pastorelli (D)
    Yelmer Buurman (D)


    Exim Bank Team ChinaChevrolet Corvette Z06221h02m00,69525
    2. 47Christopher Haase
    Manuel Lauck


    DKR EngineeringLamborghini Murcielago R-SV22+0:04,04318
    3. 3Stef Dusseldorp (D)
    Clivio Piccione (D)


    Hexis AMRAston Martin DB922+0:13,22415
    4. 20Enrique Bernoldi
    Nick Catsburg


    Sumo Power GTNissan GT-R22+0:21,18912
    5. 4Andrea Piccini
    Christian Hohenadel


    Hexis AMRAston Martin DB922+0:24,78610
    6. 10Antoine Leclerc
    Markus Palttala


    Belgian RacingFord GT22+0:29,2438
    7. 9Christoffer Nygaard
    Jonathan Hirschi


    Belgian RacingFord GT22+0:30,7906
    8. 22Peter Dumbreck
    Richard Westbrook


    JR MotorsportsNissan GT-R22+0:32,3864
    9. 40Bas Leinders
    Ricardo Risatti


    Marc VDS Racing TeamFord GT22+0:34,4672
    10. 7Alex Müller
    Tomas Enge


    Young Driver AMRAston Martin DB922+0:35,2691
    11. 41Maxime Martin
    Yann Clairay


    Marc VDS Racing TeamFord GT211 okr.
    Niesklasyfikowani
    12Michael Rossi (D)
    Nico Verdonck (D)


    Exim Bank Team ChinaChevrolet Corvette Z066
    23Michael Krumm
    Lucas Luhr


    JR MotorsportsNissan GT-R0
    37Nicky Pastorelli
    Dominik Schwager


    All-Inkl.com Münnich Mot.Lamborghini Murcielago R-SV0
    38Markus Winkelhock (D)
    Marc Basseng (D)


    All-Inkl.com Münnich Mot.Lamborghini Murcielago R-SV0
    21David Brabham (D)
    Jamie Campbell-Walter (D)


    Sumo Power GTNissan GT-R0
    48Jonathan Kennard (D)
    Christopher Bruck (D)


    DKR EngineeringLamborghini Murcielago R-SV0
    Nie wystartowali
    8Darren Turner
    Stefan Mucke


    Young Driver AMRAston Martin DB90
    Pole position: Yelmer Buurman (Exim Bank) - 60:31,011
    Objaśnienie skrótów: D - debiutant
    Zdjęcia z imprezy  |  Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów


      Komentarze  
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    plastic, 07.11.2011 11:23[!]
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca