F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Bearman zdobywa pole position do wyścigu w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    Toyota odnosi zwycięstwo na otwarcie sezonu WEC
    Paweł Zając, 20 kwietnia 2014<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
    Toyota odniosła podwójne zwycięstwo podczas pierwszej rundy Długodystansowych Mistrzostw Świata na torze Silverstone.

    Sześciogodzinna rywalizacja została przerwana na nieco ponad trzydzieści minut przed zakończeniem z powodu silnego deszczu.

    Do tej pory Toyocie z numerem 8 prowadzonej przez Sebastiena Buemi, Anthony Davidsona i Nicolasa Lapierre udało się wypracować okrążenie przewagi nad drugą TS040 Hybryd za kierownicą, której zasiadali Wurz, Nakajima oraz Sarrazin. Sukces auta #8 w głównej mierze zależał od decyzji założenia pośrednich opon, kiedy pod koniec pierwszej godziny rywalizacji zaczął padać lekki deszcz. Druga załoga Toyoty założyła wtedy opony deszczowe, co nie było zbyt dobrą decyzją.

    Trójkę uzupełniło Porsche podczas swojego powrotu do rywalizacji w Le Mans. Mark Webber, Timo Bernhard i Brendon Hartley ukończyli wyścig w dwa okrążenia za zwycięzcą. Drugi samochód niemieckiego producenta nie ukończył wyścigu z powodu nieokreślonej awarii hydrauliki. Audi rozpoczęcia sezonu nie zaliczy do udanych, gdyż oba samochody odpadły po wypadkach. Najpierw Lucas di Grassi stracił panowanie nad R18 podczas lekkiej mżawki i trwale uszkodził zawieszenie. Siostrzane auto miało natomiast dwukrotnie problemy, które ostatecznie skończył się na barierach zakrętu Copse.

    W GTE Pro triumfowało fabryczne Porsche. Makowiecki, Holzer i Lietz przejęli prowadzenie od swoich zespołowych kolegów tuż po wyjeździe samochodu bezpieczeństwa. Drugie 911 zdecydowało się na zmianę opon, jednak kilka chwil później ogłoszono neutralizację, co wiązało się z zamknięciem pit lane i podarowaniem zwycięstwa Makowieckiemu, który również planował zjazd po nowe ogumienie.

    W LMP2 najlepsi byli Olivier Pla, Roman Rusinow i Julien Canal z ekipy G-Drive Racing. W klasie GTE-Am Aston Martin ustrzelił dublet, kiedy Nicki Thiim, Kristian Poulsen i David Heinemeier Hansson finiszowali przed Pedro Lamym, Paulem Dallą Laną i Christofferem Nygaardem.

      Komentarze  
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    zefu, 22.04.2014 15:50[!]
    Nie śledziłem wyścigu. Czy do momentu odpadnięcia Audi prowadziło, czy Toyota jednak wyraźnie lepsza od początku wyścigu?
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca