F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Bearman zdobywa pole position do wyścigu w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    Toyota wygrywa także na Spa
    Łukasz Godula, 4 maja 2014<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
    Toyota w składzie Nicolas Lapierre, Sebastien Buemi oraz Antony Davidson zdobyła drugie z rzędu zwycięstwo podczas wyścigu na torze Spa.

    Kierowcy ekipy #8 objęli prowadzenie wyprzedzając Porsche 919 Hybrid w drugiej godzinie wyścigu. Stało się to gdy Buemi pozostał w trakcie postoju w samochodzie i nie wymienił opon, podczas gdy Marc Lieb zmienił Neela Jani w Porsche i do tego wyjechał z boksów na nowym komplecie opon.

    Kierowca Toyoty był w stanie powiększyć przewagę do 18 sekund i pozostał na prowadzeniu nawet po kolejnym zjeździe do pit lane, gdy Porsche nie zmieniało opon. Porsche trzymało się około 50 sekund z tyłu podczas gdy Romain Dumas doświadczył problemów z systemem hybrydowym, co poskutkowało dwoma wolnymi kółkami.

    Zwycięska Toyota od czasu wyjścia na czoło stawki była niezagrożona i dojechała do mety z przewagą 1 minuty 13 sekund. Audi zdobyło drugie miejsce z samochodem, za kierowcą którego zasiedli Loic Duval, Tom Kristensen i Lucas di Grassi. Cała trójka Audi miała początkowo problemy, jednak nabrała tempa w dalszej części wyścigu.

    Porsche miało jeszcze szanse na walkę o trzecią pozycję, jednak ostatecznie problemy z hybrydą pozwoliły im jedynie na zdobycie czwartego miejsca. Dumas dostał wiele informacji poprzez radio i po ustawieniu kilku systemów, był w stanie pokonać problem. Samochód niemieckiego producenta stracił wtedy ponad minutę, co ostatecznie pogrzebało szanse na podium, które uzupełniła druga załoga Toyoty. Najlepszy z Rebelionów uplasował się na siódmej pozycji, jednak stracił do zwycięzcy 10 okrążeń.

    Ekipa G-Drive w składzie Olivier Pla, Roman Rusinow i Julien Canal wygrali ponownie w klasie LMP2. Ekipa dominowała w wyścigu od drugiej godziny, gdy przejęli prowadzenie w klasie z rąk ekipy KCMG i wygrała z przewagą ponad minuty nad zespołem Jota, za sterami które siedzieli Harry Ticknell, Simon Dolan i Marc Gene.

    Gianmaria Bruni i Toni Vilander dominowali dzisiaj w klasie GTE Pro i bez problemu zgarnęli zwycięstwo dla ekipy AF Corse. Bruni prowadził od startu, jednak spadł wprawdzie za Astona Martina Stefena Mucke i Darrena Turnera, którzy byli w stanie przedłużyć swój przejazd. Ekipa Bruni/Vilander miała jednak przewagę w tempie i przejęła prowadzenie po drugiej turze postojów. W klasie GTE Am wygrał również zespół AF Corse ze składem Marco Cioci, Mirko Venturi i Luis Perez Companc.

      Komentarze  
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    mykowhai, 04.05.2014 00:21[!]
    No dobra Porsche pogrzebało szanse na trzecie miejsce, więc kto je zajął?
    botorf1, 04.05.2014 01:03[!]
    @mykowhai Oto wyniki całej kategorii LMP-1:
    1. Toyota #8
    2. Audi #1
    3. Toyota #7
    4. Porsche #14
    5. Audi #2 lub #3
    6. Audi #3 lub #2
    7. Rebellion #12
    24.(?) Porsche #20
    Ostatnie miejsce. Rebellion #13
    SirKamil, 04.05.2014 13:18[!]
    paymey852, 04.05.2014 13:31[!]
    Jestem rozczarowany. Wolałbym zobaczyć jakiś skrót na Eurosporcie niż ostatnie 2h.
    Widziałem tylko jedną ciekawą akcje 25 min przed końcem Ferrari broniło się przed Porsche.
    Takich sytuacji było pewnie wcześniej znacznie więcej.
    Hybrydy całkiem szybkie ale w porównaniu do F1 tracą sporo na hamowaniu (pomijam czemu)
    Witekb, 04.05.2014 19:45[!]
    @paymey852 Dlaczego tracą na hamowaniu ?
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca