F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2013
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    Loeb i Parente przełamują passę i wygrywają także wyścig główny
    Paweł Zając, 29 wrze?nia 2013<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
    Sebastien Loeb i Alvaro Parente odnieśli pierwsze w tym sezonie zwycięstwo w wyścigu głównym GT Series na torze Navarra.

    Wcześniej załoga wygrywała wyścigi kwalifikacyjne, jednak nie udawało jej się powtarzać tego rezultatu w głównych z powodu błędów i awarii.

    Francuz prowadził od startu, jednak musiał zaglądać w lusterka, gdyż naciskał na niego Andreas Zuber w siostrzanym samochodzie. Ostatecznie rajdowy mistrz utrzymał się z przodu, a Parente po przejęciu samochodu bez problemów dowiózł zwycięstwo do mety prowadzą ekipę do pierwszego dubletu. Podium uzupełnili Frank Stippler i Edward Sandstrom w Audi ekipy WRT, którzy dzięki temu zbliżyli się na pięć punktów do liderujących w tabeli Orteliego i Vanthoora.

    Druga załoga Audi ukończyła rywalizacje dopiero na piętnastym miejscu, gdyż Ortelli obrócił się na początku wyścigu po kontakcie z Allamem Khodairem w BMW, a później awaria hamulców zmusiła ich do zjazdu do boksu tuż przed flagą w szachownicę. Czwarte miejsce oraz zwycięstwo w klasie Pro-Am przypadło Sergiejowi Afanasiewowi i Anreasowi Simonsenowi. Za nimi znaleźli się Oliver Jarvis i Niki Mayr Melnhof w kolejnym Audi WRT.

    Szósty na mecie i drugi w Pro-Am był Wolfgang Reip, który po przejęciu samochodu od Steva Doherty popisał się kilkoma ładnymi manewrami. Stef Dusseldorp i Alon Day w Mercedesie HTP uplasowali się oczko niżej pomimo kary przejazdu przez boksy. Ósemkę zamknęli Sergio Jiminez i Atila Abreu w BMW Team Brazil.

    GT Series > 2013 > Hiszpania (główny), Navarra - 3,933 km
    P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
    1. 9Alvaro Parente
    Sebastien Loeb


    Sebastien Loeb RacingMcLaren MP4-12C GT3
    Klasa Pro Cup
    361h01m29,083
    2. 10Mike Parisy
    Andreas Zuber


    Sebastien Loeb RacingMcLaren MP4-12C GT3
    Klasa Pro Cup
    36+0:-39,205
    3. 13Frank Stippler
    Edward Sandstrom


    Belgian Audi Club WRTAudi R8 LMS Ultra
    Klasa Pro Cup
    36+0:-38,362
    4. 2Andreas Simonsen
    Siergiej Afanasjew


    HTP Gravity CharouzMercedes SLS AMG GT3
    Klasa Pro-Am Cup
    36+0:-37,931
    5. 12Nikolaus Mayr-Melnhof
    Oliver Jarvis


    Belgian Audi Club WRTAudi R8 LMS Ultra
    Klasa Pro Cup
    36+0:-27,997
    6. 32Steve Doherty
    Wolfgang Reip


    Nissan GT Academy Team RJNNissan GT-R Nismo GT3
    Klasa Pro-Am Cup
    36+0:-20,570
    7. 1Alon Day
    Stef Dusseldorp


    HTP Gravity CharouzMercedes SLS AMG GT3
    Klasa Pro Cup
    36+0:-15,915
    8. 21Sergio Jimenez
    Atila Abreu


    BMW Team BrazilBMW Z4
    Klasa Pro Cup
    36+0:-1,775
    9. 14Cesar Campanico
    Michael Ammermüller


    NovadriverAudi R8 LMS Ultra
    Klasa Pro-Am Cup
    36+0:01,482
    10. 25Hari Proczyk
    Gerhard Tweraser


    Grasser RacingLamborghini Gallardo LP600+
    Klasa Pro-Am Cup
    36+0:16,569
    11. 35Lucas Ordonez
    Alexander Buncombe


    Nissan GT Academy Team RJNNissan GT-R Nismo GT3
    Klasa Pro-Am Cup
    36+0:30,301
    12. 20Allam Khodair
    Caca Bueno


    BMW Team BrazilBMW Z4
    Klasa Pro Cup
    36+1:12,088
    13. 3Martin Matzke
    Hubert Haupt


    HTP Gravity CharouzMercedes SLS AMG GT3
    Klasa Pro-Am Cup
    36+0:-27,578
    14. 50Michele Rugolo
    Claudio Sdanewitsch


    AF CorseFerrari 458 Italia GT3
    Klasa Gen. Trop.
    351 okr.
    15. 11Stephane Ortelli
    Laurens Vanthoor


    Belgian Audi Club WRTAudi R8 LMS Ultra
    Klasa Pro Cup
    297 okr.
    16. 7Patrick Cunha
    Matheus Stumpf


    ACL by RodriveLamborghini LP560-4
    Klasa Pro-Am Cup
    297 okr.
    Niesklasyfikowani
    23Stefan Rosina
    Marc Basseng


    Lamborghini Blancpain ReiterLamborghini LP560-4
    Klasa Pro Cup
    25
    26Yelmer Buurman
    Karun Chandhok


    Vita4one Racing TeamBMW Z4
    Klasa Pro Cup
    19
    19Duncan Tappy
    Gregoire Demoustier


    Von Ryan RacingMcLaren MP4-12C GT3
    Klasa Pro-Am Cup
    9
    6Armaan Ebrahim
    Filip Sladecka


    BMW Team IndiaBMW Z4
    Klasa Pro-Am Cup
    0
    Najszybsze okrążenie: Michele Rugolo (AF Corse) - 1:39,990
    Zdjęcia z imprezy  |  Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów

    Pokaż rezultat tego wyścigu z rozbiciem na klasy


      Komentarze  
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    marcin_114, 29.09.2013 20:15[!]
    Wyścig w sumie ciekawszy niż DTM, gdzie przełączyłem na 10 okrążeń przed końcem i kolejność na mecie się nie zmieniła.

    Brawo Loeb!
    Saruto, 30.09.2013 01:43[!]
    To chyba coś nie dopatrzyłeś ;) bo kolejność na mecie była kompletnie inna niż 10 okrążeń wcześniej.
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca