|
|
|
|
|
|
| |
•Bulgarian State A.T. > Rezultaty w sezonie 2010 | | | | | Data | Wyścig | Kierowca | Nar. | P. | Czas/strata | Pkt. |
|
18.04.10 | Northamptonshire 1 | P. Kralew | | 15. | +1:05,155 | - |
18.04.10 | Northamptonshire 2 | P. Kralew | | 17. | +1:24,144 | - |
01.05.10 | Maroko 1 | P. Kralew | | 12. | +0:09,442 | - |
02.05.10 | Maroko 2 | P. Kralew | | 12. | +0:48,939 | - |
22.05.10 | Włochy 1 | P. Kralew | | 10. | +0:26,196 | - |
23.05.10 | Włochy 2 | P. Kralew | | 11. | +0:23,468 | - |
19.06.10 | Belgia 1 | P. Kralew | | NS | +22 okr. | - |
20.06.10 | Belgia 2 | P. Kralew | | 14. | +1:05,826 | - |
03.07.10 | Portugalia 1 | P. Kralew | | NS | +13 okr. | - |
04.07.10 | Portugalia 2 | P. Kralew | | NS | +5 okr. | - |
17.07.10 | Kent 1 | P. Kralew | | NS | +27 okr. | - |
18.07.10 | Kent 2 | P. Kralew | | 15. | +0:46,479 | - |
31.07.10 | Czechy 1 | P. Kralew | | 15. | +1:08,359 | - |
01.08.10 | Czechy 2 | P. Kralew | | 17. | +1:05,803 | - |
04.09.10 | Niemcy 1 | P. Kralew | | 15. | +2 okr. | - |
05.09.10 | Niemcy 2 | P. Kralew | | 14. | +0:37,575 | - |
18.09.10 | Walencja 1 | P. Kralew | | 17. | +1:01,106 | - |
19.09.10 | Walencja 2 | P. Kralew | | 17. | +0:45,966 | - |
|
Wygrane: 0, suma punktów: 0 |
---|
| |
FL - najszybsze okrążenie, PP - pole position, NS - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany, NW - nie wystartował, NZ - nie zakwalifikował się |
|
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|