F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2024
Sezon 2023
Sezon 2022
Sezon 2021
Sezon 2020
Sezon 2019
Sezon 2018
Sezon 2017
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Sezon 2009
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Bearman zdobywa pole position do wyścigu w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    Leclerc wygrywa główny wyścig F2 na Red Bull Ringu
    Łukasz Godula, 8 lipca 2017<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
    Charles Leclerc wygrał główny wyścig F2 w Austrii po tym jak zróżnicowane strategie zapewniły ekscytującą końcówkę zawodów na Red Bull Ringu.

    Junior Ferrari, który pojechał na początku na miękkich oponach, pokonał na mecie Nicholasa Latifiego, który pod koniec ścigał Leclerca na szybszych supermiękkich gumach.

    Antonio Fuoco zdobył dziś pierwsze podium w tym sezonie, podczas gdy Oliver Rowland stawił się na mecie pół sekundy za nim. Leclerc prowadził od startu z pole position i jechał przed Fuoco, podczas gdy Rowland spadł z czwartego na szóste miejsce za Latifiego i Matsushitę.

    Brytyjczyk spadł jeszcze dalej, gdy wyprzedził go Markiełow. Dwójka z ekipy DAMS zjechała po nowe opony na ósmym kółku, podczas gdy Leclerc i Fuoco zaczęli budować przewagę nad Albonem i podopiecznym Hondy.

    Na czele Leclerc stale odjeżdżał od zespołowego partnera i umacniał przewagę, podczas gdy Rowland dojechał do Latifiego i wyprzedził go, gdy zmienili opony na miękkie. Podczas gdy liderzy oraz Markiełow, Camara i Marciello przedłużali swój przejazd, Rowland i Latifi zaczęli ustanawiać najszybsze kółka na znacznie świeższych oponach.

    Takie tempo pozwoliło Rowlandowi wyprzedzić Fuoco podczas gdy Włoch zjechał po super-miękkie opony na 10 okrążeń do mety. Leclerc, który spokojnie odjechał rywalom po swoim postoju wyjechał na pozycji lidera bez żadnych problemów.

    Fuoco odzyskał drugie miejsce z rąk Rowlanda, jednak kierowca ekipy Prema nie był w stanie odjechać od rywala i musiał się później bronić przed Latifim, który ostatecznie go wyprzedził. Rowland również zbliżył się do Fuoco, jednak nie zdążył już wyprzedzić go i wskoczyć na podium.

    Latifi zbliżył się pod koniec do Leclerca, jednak był zbyt daleko, by poważnie mu zagrozić. Albon finiszował piąty, przed Matsushitą, Boschungiem, Markiełowem i Kingiem, podczas gdy Sean Gelael uzupełnił czołową dziesiątkę.

    Junior McLarena, Nyck de Vries dojechał do mety 13. po tym jak spadł na starcie z szóstej pozycji, gdyż nie ruszył z miejsca na okrążenie formujące.

    Formula 2 > 2017 > Austria 1 (główny), Red Bull Ring - 4,318 km
    P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
    1. 1Charles LeclercPrema RacingDallara F2/114052:21,62925
    2. 10Nicholas LatifiDAMSDallara F2/1140+0:01,34518
    3. 2Antonio FuocoPrema RacingDallara F2/1140+0:05,16015
    4. 9Oliver RowlandDAMSDallara F2/1140+0:05,68212
    5. 8Alexander AlbonART Grand PrixDallara F2/1140+0:09,84610
    6. 7Nobuharu MatsushitaART Grand PrixDallara F2/1140+0:12,1798
    7. 11Ralph BoschungCampos RacingDallara F2/1140+0:19,4006
    8. 6Artiom MarkiełowRussian TimeDallara F2/1140+0:20,3854
    9. 15Jordan KingMP MotorsportDallara F2/1140+0:30,4812
    10. 21Sean GelaelPertamina Arden Dallara F2/1140+0:33,6621
    11. 12Robert VisoiuCampos RacingDallara F2/1140+0:35,636
    12. 4Gustav MaljaRacing EngineeringDallara F2/1140+0:36,011
    13. 18Nyck de VriesRapaxDallara F2/1140+0:44,145
    14. 5Luca GhiottoRussian TimeDallara F2/1140+0:46,896
    15. 17Sergio CanamasasTridentDallara F2/1140+0:48,883
    16. 14Sergio Sette CamaraMP MotorsportDallara F2/1140+0:50,940
    17. 3Louis DeletrazRacing EngineeringDallara F2/1140+0:53,423
    18. 16Nabil JeffriTridentDallara F2/1140+0:56,881
    19. 17Raffaele MarcielloTridentDallara F2/11391 okr.
    Niesklasyfikowani
    20Norman NatoPertamina Arden Dallara F2/115
    Pole position: Charles Leclerc (Prema Racing) - 1:13,396 (+4 pkt.)
    Najszybsze okrążenie: Nobuharu Matsushita (ART Grand Prix) - 1:15,854 na 34 okrążeniu (+2 pkt.)
    Zdjęcia z imprezy  |  Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów


      Komentarze  
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    kocpis, 09.07.2017 09:24[!]
    Zapowiada się następca Kimmiego w Ferrari
    Masio, 09.07.2017 09:52[!]
    @kocpis W perspektywie kilku lat to na pewno. Jednak, jeżeli miałby trafić do F1 w przyszłym roku, to obstawiam Haasa.
    mcracer1993, 09.07.2017 10:13[!]
    @Masio @kocpis Tak naprawdę przyszłość Leclerca zależy właśnie od Raikkonena - nie od samego obywatela Monako. I jeżeli miałby Leclerc trafić do F1 to do Haasa, a wtedy do Ferrari wskoczy Grosjean.
    Gzehoo92, 09.07.2017 12:06[!]
    BTW. jest możliwość aby po kliknięciu w "Inne serie wyścigowe" zamiast GP2 pojawiło się F2?
    kocpis, 09.07.2017 15:07[!]
    @mcracer1993 Jeśli Grosjean wskoczył by do Ferrari a Leclerc do Haasa to byłoby jedno pytanie. Czy Grosjean będzie lepszy od Raikkonena.
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca