F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2020
Sezon 2017
Sezon 2016
Sezon 2015
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Sezon 2009
Sezon 2008
Sezon 2007
Sezon 2006
Sezon 2005
Sezon 2004
Sezon 2003
Sezon 2002
Sezon 2001
Sezon 2000
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Bearman zdobywa pole position do wyścigu w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    Tomczyk odniósł pierwsze zwycięstwo w DTM od blisko 2 lat
    Marek Roczniak, 5 czerwca 2011<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
    Martin Tomczyk (Phoenix Audi) dzięki bezbłędnej jeździe w dzisiejszym wyścigu DTM na austriackim torze w Spielbergu odniósł swoje pierwsze zwycięstwo od blisko dwóch lat. Niemiec po dobrym starcie z pole position prowadził właściwie przez cały wyścig, tracąc prowadzenie na pewien czas tylko podczas rund postojów w środku wyścigu.

    Ralf Schumacher (HWA Mercedes) zajął drugie miejsce, wyprzedzając podczas pierwszej rundy postojów Olivera Jarvisa (Abt Audi) po tym, jak pit-stop Brytyjczyka okazał się o dwie sekundy wolniejszy. W połowie wyścigu Ralf miał ponad cztery sekundy straty do Tomczyka, ale potem zbliżył się do rodaka na mniej niż sekundę, przekraczając metę zaledwie 0,4s za nim. Drugie miejsce to jak dotychczas najlepszy wynik młodszego z braci Schumacherów w DTM i jego druga wizyta na podium w tej serii.

    Dzięki dzisiejszej wygranej Tomczyk awansował na drugie miejsce w mistrzostwach i traci obecnie tylko trzy punkty do prowadzącego Bruno Spenglera (HWA Mercedes), który dysponuje samochodem w nowszej specyfikacji. Kanadyjczyk także pojechał dzisiaj bardzo dobry wyścig, patrząc na start z zaledwie 12 pozycji. Po pierwszym okrążeniu był ósmy, a potem na pierwszym zestawie opon przejechał 22 okrążenia, co pozwoliło mu na przeskoczenie kolejnych rywali. Po zakończeniu wszystkich postojów Bruno pojawił się na czwartej pozycji i przez ostatnie dziewięć okrążeń próbował wyprzedzić Jarvisa, ale bez powodzenia. Tym samym Jarvis mógł świętować pierwszą wizytę na podium w tym sezonie i również może być zadowolony ze swojej dzisiejszej postawy.

    Mike Rockenfeller (Abt Audi), Jamie Green (HWA Mercedes) i Timo Scheider (Abt Audi) zajęli miejsca 5-7. Scheider stracił pozycję na rzecz Greena podczas pierwszej rundy postojów, a w końcówce wyścigu musiał bronić się przed atakami Gary'ego Paffetta (HWA Mercedes). Ostatecznie jednak kierowca testowy McLarena nie zdołał przebić się do przodu i musiał zadowolić się ostatnią punktowaną pozycją.

    DTM > 2011 > Spielberg, Red Bull Ring - 4,326 km
    P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
    1. 14Martin TomczykPhoenix AudiAudi A4 DTM 20083855:55,11710
    2. 6Ralf SchumacherHWA Mercedes 2Mercedes-Benz C-Klasse 200938+0:00,4628
    3. 5Oliver JarvisAbt AudiAudi A4 DTM 200938+0:02,7496
    4. 3Bruno SpenglerHWA MercedesMercedes-Benz C-Klasse 200938+0:02,9995
    5. 9Mike RockenfellerAbt Audi SportslineAudi A4 DTM 200938+0:10,3644
    6. 7Jamie GreenHWA Mercedes 2Mercedes-Benz C-Klasse 200938+0:10,9843
    7. 4Timo ScheiderAbt AudiAudi A4 DTM 200938+0:12,1792
    8. 2Gary PaffettHWA MercedesMercedes-Benz C-Klasse 200938+0:12,6601
    9. 17David CoulthardMucke MercedesMercedes-Benz C-Klasse 200838+0:14,246
    10. 20Renger van der Zande (D)Persson Mercedes 2Mercedes-Benz C-Klasse 200838+0:15,669
    11. 22Miguel MolinaAbt Audi JuniorAudi A4 DTM 200838+0:16,266
    12. 18Filipe Albuquerque (D)Rosberg AudiAudi A4 DTM 200838+0:19,608
    13. 10Susie WolffPersson MercedesMercedes-Benz C-Klasse 200838+0:26,311
    14. 16Maro EngelMucke MercedesMercedes-Benz C-Klasse 200838+0:26,805
    15. 11Christian Vietoris (D)Persson MercedesMercedes-Benz C-Klasse 200838+0:28,071
    16. 19Edoardo Mortara (D)Rosberg AudiAudi A4 DTM 200838+0:35,893
    17. 15Rahel Frey (D)Phoenix AudiAudi A4 DTM 200838+0:43,420
    Niesklasyfikowani
    8Mattias EkströmAbt Audi SportslineAudi A4 DTM 200912
    Pole position: Martin Tomczyk (Phoenix Audi) - 1:40,001
    Najszybsze okrążenie: Bruno Spengler (HWA Mercedes) - 1:26,298 na 24 okrążeniu
    Objaśnienie skrótów: D - debiutant
    Zdjęcia z imprezy  |  Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów

    Źródło: autosport.com

      Komentarze  
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    BARBP, 05.06.2011 17:29[!]
    Wyścig ciekawy, do ostatniego okrążenia trzymający w napięciu :)
    Największy pechowiec to Ekstrom, nie dość że w kwal. incydent obok boksów to teraz w wyścigu znowu problemy przy zmianie kół i koniec wyścigu. Dziwnie to wyglądało.
    Biedny Mortara otoczony Mercedesami i zakręcenie spowodowane przez Engela który nie wiem co myślał wjeżdzając w Edoardo.
    Scheider bez rewelacji, Molina wprawdzie zaliczył awans ale znów daleko.
    Tomczyk odnalazł się w starszym aucie co bardzo cieszy. Jarvis choć spadł to jednak podium zdobył.
    Ralf zaskakuje w tym sezoniem, drugie podium, udane kwalifikacje. Do końca blisko Tomczyka. Widać że żależy mu na utrzymaniu posady.
    Jazda Spenglera i taktyka Mercedesa zasługują na same plusy, z 12 pozycji awans na 4 i był o krok o wyprzedzenia Jarvisa. Najszybsze okrążenie dla kanadyjczyka.
    Rockenfeller i Green solidnie ale bez rewelacji a Paffett znowu słabo.
    Z ciekawostek dodam że 5 pierwszych miejsc najszybszych okrążen zajęli kierowcy Mercedesa z czym drugi był Coulthard a trzeci Vietoris. Zande też wysokie miał bo 7 a lekkim rozczarowaniem można nazwać 13 Scheidera, 15 Rockenfellera i ostatnie 18 Ekstroma z wiadomych powodów.
    Sven Hannawald w boksach? Marzą mu się starty w DTM?
    Kamikadze2000, 05.06.2011 19:02[!]
    Jakby nie patrzec, RSC był kiedyś jednym z najlepszych kierowców świata, co nie!? Bo tak trzeba nazywac zawodników czołówki F1. Musiał więc odpalic! Do F1 raczej już nie wróci, ale do 40-stki w DTM może startowac. Może zdobędzie tytuł!? Zobaczymy... ;]

    Oczywiście brawa dla Martina, no i Bruno! :))
    renegade, 05.06.2011 19:28[!]
    Ralfowi pasuja opony Hankooka, pasuja pod Jego styl jazdy. W DTM mozna i do 50-ki i dalej.
    Cd. Tomczyka, to wypaleniec. W DTM nie powinno Go byc od dawna. W Abt trzymaly Go chyba tylko koneksje rodzinne, bo byl najgorszym zawodnikiem Abt na przestrzeni ostatnich kilku lat, nie liczac Legge'owej. Tutaj mala sensacja w postaci zwyciestwa.
    BARBP, 05.06.2011 19:33[!]
    renegade
    Ej no nie przasadzajmy, w 2007 roku był 3 w generalce. Potrafi wygrać wyścig ale materiał na mistrza to nie jest.
    AleQ, 05.06.2011 20:02[!]
    Cóż, Audi były nieco lepsze od Merola w ten wekend ,ale miejmy nadzieję ,że to jednorazowy wyskok. Brawa dla Ralfa, który odżył w tym roku. Jamie, Gary i Bruno zrobili postępy względem kwali, ale na więcej chyba nie było szans w tego powodu.
    renegade, 05.06.2011 20:49[!]
    @BARBP zdarzylo sie, wypaddek przy pracy... Bez tego nazwiska nie byloby Go w DTM, takie moje zdanie.
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca