F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2020
Sezon 2017
Sezon 2016
Sezon 2015
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Sezon 2009
Sezon 2008
Sezon 2007
Sezon 2006
Sezon 2005
Sezon 2004
Sezon 2003
Sezon 2002
Sezon 2001
Sezon 2000
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    Maxime Martin wygrał niedzielny wyścig DTM w Norymberdze
    Nataniel Piórkowski, 2 lipca 2017<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>

    Maxime Martin odniósł zwycięstwo w niedzielnym wyścigu DTM na Norisringu.

    Już po wczesnych zjazdach bo boksów głównymi faworytami do walki o pierwszą pozycję stali się Martin i Lucas Auer. Tuż po tym, jak większość kierowców wymieniła opony, na torze pojawił się samochód bezpieczeństwa w związku z kolizją do jakiej doszło pomiędzy Robertem Wickensem i Rene Rastem.

    Podczas restartu Auer próbował wyprzedzić jadącego na prowadzeniu Loica Duvala, który jako jedyny nie zameldował się na swoim stanowisku serwisowym. Austriak przestrzelił jednak dohamowanie do pierwszego zakrętu i na krótko stracił pozycję na rzecz Bruno Spenglera.

    Na 33. okrążeniu, tocząc bliski pojedynek z Greenem, Paffett stracił panowanie nad samochodem i z dużą prędkością wjechał w bariery na dojeździe do pierwszego zakrętu, a następnie uderzył o Audi Rockenfellera. Obaj kierowcy opuścili wraki swoich aut o własnych siłach i w ciągu kilku minut zostali przetransportowani do lokalnego szpitala na dokładniejsze badania. Wyścig został przerwany wywieszeniem czerwonych flag, a służby przystąpiły do naprawy poważnie uszkodzonej bariery armco.

    Po wznowieniu rywalizacji Auerowi udało się na pewien wskoczyć na pozycję lidera dzięki udanej próbie ataku na Martina. Belg cały czas pozostawał w zasięgu aktywacji DRS i po kilku okrążeniach odzyskał prowadzenie odważnym manewrem po wewnętrznej nawrotu Grundig.

    Auer nie zwalniał tempa i utrzymywał się w niewielkiej odległości za kierowcą BMW. Finalnie różnica pomiędzy oboma zawodnikami zamknęła się w niecałych trzech sekundach. Na najniższym stopniu podium stanął Edoardo Mortara, który wyszedł górą z emocjonującej sprinterskiej walki stoczonej z Mattiasem Ekstromem i Marco Wittmannem po wyjeździe z ostatniego zakrętu wyścigu.

    Tuż za czołową piątką zmagania na Norisringu ukończył Paul di Resta, przed Augusto Farfusem i Greenem, który w trakcie finałowych 20 minut nie mógł już korzystać z DRS. Zdobywca pole position – Tom Blomqvist zaliczył kiepski start i spadł w dół stawki, ale ostatecznie dowiózł do mety dwa punkty za dziewiątą pozycję, pokonując partnera z BMW – Timo Glocka.

    DTM > 2017 > Nürnberg 2, Norisring - 2,300 km
    P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
    1. 36Maxime MartinBMW Team RBMBMW M4 DTM661h29m22,15025
    2. 22Lucas AuerMercedes-AMG Motorport BWTMercedes-AMG C 63 DTM66+0:02,90318
    3. 48Edoardo MortaraMercedes-AMG Motorport BWTMercedes-AMG C 63 DTM66+0:04,46015
    4. 5Mattias EkströmAudi Sport Team Abt Sportsline Audi RS5 DTM66+0:04,46212
    5. 11Marco WittmannBMW Team RMGBMW M4 DTM66+0:04,48710
    6. 3Paul di RestaMercedes-AMG Motorsport SILBERPFEIL Mercedes-AMG C 63 DTM66+0:05,7088
    7. 15Augusto FarfusBMW Team RMGBMW M4 DTM66+0:11,6136
    8. 53Jamie Green Audi Sport Team RosbergAudi RS5 DTM66+0:12,0644
    9. 31Tom BlomqvistBMW Team RBMBMW M4 DTM66+0:12,6942
    10. 16Timo GlockBMW Team RMGBMW M4 DTM66+0:13,3471
    11. 6Robert WickensMercedes-AMG Motorsport meMercedes-AMG C 63 DTM66+0:15,163
    12. 7Bruno SpenglerBMW Team RBMBMW M4 DTM66+0:15,360
    13. 51Nico Muller Audi Sport Team Abt SportslineAudi RS5 DTM66+0:17,560
    14. 63Maro EngelMercedes-AMG Motorsport SILBERPFEIL Mercedes-AMG C 63 DTM66+0:23,377
    15. 77Loic Duval Audi Sport Team PhoenixAudi RS5 DTM651 okr.
    Niesklasyfikowani
    33Rene Rast Audi Sport Team Rosberg Audi RS5 DTM33
    99Mike Rockenfeller Audi Sport Team PhoenixAudi RS5 DTM32
    2Gary PaffettMercedes-AMG Motorsport meMercedes-AMG C 63 DTM32
    Pole position: Tom Blomqvist (BMW Team RBM) - 0:47,252 (+3 pkt.)
    Najszybsze okrążenie: Bruno Spengler (BMW Team RBM) - 0:47,846 na 44 okrążeniu
    Premia za P2 w swojej grupie kwalifikacyjnej: Robert Wickens (Mercedes-AMG Motorsport me) +2 pkt.
    Premia za P3 w swojej grupie kwalifikacyjnej: Nico Muller ( Audi Sport Team Abt Sportsline) +1 pkt.
    Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów


      Komentarze  
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Amalio, 02.07.2017 20:13[!]
    Końcówka była naprawdę emocjonująca. Foto finisz i to z udziałem aut wszystkich trzech producentów. Dzwon Paffetta solidny.
    Titheon, 02.07.2017 20:16[!]
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca