F1 20221  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.05.2022

"Szybko, szybciej, najszybciej" - rozstrzygnięcie konkursu

13.05.2022

Vettel: Kryzys klimatyczny kwestionuje dalszy sens startów w F1

Kallenius: Mercedes pozostanie w F1 mimo tegorocznych problemów

Szafnauer: Rozmowy kontraktowe z Alonso ruszą na Silverstone

12.05.2022

Binotto: Przewaga Red Bulla wynosi tylko około 0,2 sekundy

Verstappen: 'Kartingowa' szykana w Miami nie pasuje do bolidów F1

Mercedes nie zna przyczyny słabego tempa w GP Miami

Ricciardo: Mniejsza ilość napoju wpłynęła na mój wyścig w Miami

11.05.2022

Verstappen: Miami nie stanowi zagrożenia dla Monako

Perez: Rozmawiam już z Red Bullem o nowej umowie

R. Schumacher: Charaktery Micka i Steinera nie pasują do siebie

Miami otwarte na modyfikacje toru przed edycją w sezonie 2023

Capito: Williams jest gotowy na rozmowy z Audi

09.05.2022

Horner: Ferrari mogło wywalczyć dublet w Miami

Perez: Mogłem wygrać w Miami, gdyby nie problem z silnikiem

Vettel: Kolizja z Mickiem była głupia dla nas obu

Binotto: Liczymy, że Red Bull wydał już większość budżetu na poprawki

Capito: Tegoroczna posada Latifiego jest niezagrożona

Alonso stracił miejsce w punktowanej dziesiątce

Verstappen: Ten wyścig był niczym pojedynek bokserski

Więcej wiadomości

  Archiwum 2003
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2022  |  2021  |  2020  |  2019
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Ciąg dalszy testów na torach Jerez i Vallelunga

Marek Roczniak, 11 grudnia 2003, wyświetlenia: 2280<< | lista | T- | T+ | >>
P.Kierowca Konstruktor Op. Czas okr. Strata Okr. 
Czasy uzyskane na torze Jerez (Hiszpania)
1.Pedro de la Rosa McLaren Mercedes 1:16,210   54 
2.Fernando Alonso Renault 1:16,705 +0,495 118 
3.Marc Gene Williams BMW 1:17,162 +0,952 88 
4.Juan Pablo Montoya Williams BMW 1:17,339 +1,129 62 
5.Alex Wurz McLaren Mercedes 1:17,665 +1,455 67 
6.Franck Montagny Renault 1:17,777 +1,567 106 
7.Luca Badoer Ferrari 1:18,335 +2,125 75 
8.Rubens Barrichello Ferrari 1:18,371 +2,161 62 
9.Takuma Sato B.A.R Honda 1:18,433 +2,223 71 
10.Cristiano da Matta Toyota 1:18,584 +2,374 71 
11.Christian Klien Jaguar Cosworth 1:18,726 +2,516 92 
12.Mark Webber Jaguar Cosworth 1:18,776 +2,566 66 
13.Olivier Panis Toyota 1:18,835 +2,625 69 
14.Jenson Button B.A.R Honda 1:19,656 +3,446 51 
15.Neel Jani Sauber Petronas 1:20,271 +4,061 94 
16.Ho-Pin Tung Williams BMW 1:22,082 +5,872 41 
Czasy uzyskane na torze Vallelunga (Włochy)
1.Heikki Kovalainen Minardi Cosworth 1:02,545   51 
2.Jose-Maria Lopez Minardi Cosworth 1:02,909 +0,364 52 
3.Fabrizio Del Monte Minardi Cosworth 1:07,194 +4,649 11 
Czwarty dzień testów na torze Jerez ponownie zdominował kierowca testowy zespołu McLaren – Pedro de la Rosa. Hiszpan znów uzyskał półsekundową przewagę nad najbliższym kierowcą, jednak jego dzisiejszą aktywność ograniczyły problemy z silnikiem nowego bolidu MP4-19, przez które przejechał stosunkowo niewiele okrążeń w porównaniu do innych. W pewnym momencie doszło nawet do niewielkiego pożaru, ale sytuacja została szybko opanowana. Alex Wurz za kierownicą tegorocznego bolidu MP4-17D zaliczył niewiele więcej okrążeń od kolegi z zespołu McLaren i uplasował się na piątej pozycji, mając blisko półtorej sekundy straty. Tymczasem Kimi Raikkonen z rozpoczęciem testów nowego bolidu będzie musiał poczekać do stycznia, gdyż rana po operacji nadgarstka jeszcze się całkowicie nie zagoiła.

Fernando Alonso był dzisiaj najbardziej aktywnym kierowcą i z dorobkiem aż 118 okrążeń ponownie znalazł się na drugiej pozycji. Drugi reprezentant Renault – Franck Montagny także przejechał ponad 100 okrążeń i tak jak Hiszpan uplasował się tuż za kierowcą testowym zespołu McLaren na szóstej pozycji.

Obecni od wtorku na torze Jerez kierowcy z zespołu Williams – Marc Gene i Juan Pablo Montoya uplasowali się kolejno na trzeciej i czwartej pozycji, mając około sekundę straty do de la Rosy. Ponadto stajnię z Grove reprezentował dzisiaj Ho-Pin Tung – pierwszy Chińczyk, któremu udało się zasiąść za kierownicą bolidu Formuły Jeden. Udział w dzisiejszych testach 21-letni Tung zawdzięcza zdominowaniu tegorocznych mistrzostw azjatyckiej Formuły BMW. Chińczyk otrzymał do dyspozycji bolid FW24 z 2002 roku, za którego kierownicą przejechał 42 okrążenia, plasując się na ostatniej pozycji. Przesiadka ze 140-konnego auta Formuły BMW do 900-konnego bolidu Williams wywarła wielkie wrażenie na Tungu, dla którego Formuła Jeden do tej pory była tylko marzeniem, a teraz stała się celem. Postawa Chińczyka wywarła pozytywne wrażenie na całym zespole.

Zespół Ferrari zaliczył dzisiaj ostatni dzień testów na torze Jerez. Włoską stajnię ponownie reprezentowali Luca Badoer i Rubens Barrichello, plasując się ze stratą dwóch sekund do najszybszego kierowcy testowego zespołu McLaren kolejno na siódmej i ósmej pozycji. Obaj kierowcy przeprowadzali testy silnika, elektroniki i opon Bridgestone. Zespół Ferrari w tym tygodniu przeprowadzał również testy na torze Fiorano, w których uczestniczył Luciano Burti. Brazylijczyk skupił się wyłącznie na testach opon Bridgestone, głównie przeznaczonych do jazdy po mokrej nawierzchni.

Po jednym dniu przerwy Takuma Sato powrócił dzisiaj do testów tegorocznego bolidu B.A.R 005 i uzyskał ósmy czas. Tymczasem drugi kierowca stajni z Brackley – Jenson Button za kierownicą przejściowego auta uplasował się dopiero na 14 pozycji, mając blisko trzy i pół sekundy straty do de la Rosy. Zespoły Toyota i Jaguar także były dzisiaj reprezentowane przez swoich głównych kierowców. Cała czwórka miała ponad dwie sekundy straty do najszybszego kierowcy, zajmując kolejno pozycje od 10 do 13.

Ostatnim uczestnikiem dzisiejszych testów na torze Jerez był kierowca testowy zespołu Sauber – Neel Jani. Szwajcar przejął od Felipe Massy bolid C22 i kontynuował testy opon Bridgestone oraz hamulców, a także przeprowadzał odłożone z wtorku testy porównawcze amortyzatorów. Jani przejechał blisko 100 okrążeń i ze stratą czterech sekund uplasował się na przedostatniej pozycji.

Zespół Minardi zaliczył dzisiaj drugi dzień testów na włoskim torze Vallelunga, któremu towarzyszyła tylko nieznacznie lepsza pogoda. Oprócz obecnego od środy Jose-Marii Lopeza w dzisiejszych testach uczestniczył drugi kierowca z programu rozwojowego Renault – Heikki Kovalainen. Fin okazał się nieznacznie szybszy od Lopeza, a obaj kierowcy zdystansowali ostatniego uczestnika testów, którym był Fabrizio Del Monte. Włoch nie miał już dzisiaj brać udziału w testach, jednak zespół Minardi chciał mu umożliwić zapoznanie się z jazdą po suchym torze. Niestety Del Monte musiał poprzestać na przejechaniu zaledwie 11 okrążeń, gdyż deszcz zaczął znowu padać. W tej sytuacji strata ponad czterech sekund do kierowców z programu rozwojowego Renault nie powinna nikogo dziwić, zwłaszcza, że kierowcy ci wcześniej testowali bolid Renault i mają nieco większe doświadczenie.

Źródło: BMW.WilliamsF1.com, Ferrari.com, Sauber.ch, Minardi.it, F1Racing.net, F1-Live.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
12.03.2022  Schumacher kończy testy w Bahrajnie na drugiej pozycji
12.03.2022  Verstappen dyktuje tempo ostatniego dnia zimowych testów
12.03.2022  Perez na czele po porannej sesji w Bahrajnie
12.03.2022  Harmonogram zespołów na testy w Bahrajnie
11.03.2022  Sainz przed Verstappenem na koniec drugiego dnia testów
Tagi:
Testy
Jerez
Vallelunga

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca