F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

28.03.2024

Steiner: Haas popełnił błąd obniżając oczekiwania na sezon 2024

Vettel: Powrót do Formuły 1 nie jest w tej chwili moim zmartwieniem

Vasseur: Tytuł wśród konstruktorów celem Ferrari w 2024

Vowles pewien startu Sargeanta w Grand Prix Japonii

27.03.2024

Marko: Ricciardo nie otrzymał żadnego ultimatum

Wolff: Relacje Verstappena z Mercedesem będą musiały nastąpić

26.03.2024

F1-Insider: Horner prowadzi zaawansowane rozmowy z Alonso

New Zeland Herald: Ricciardo otrzymał ultimatum od RB do GP Chin

25.03.2024

Iwasa zastąpi Ricciardo w pierwszym treningu do GP Japonii

Bottas: Mogliśmy zdobyć punkty w Melbourne

Marko chwali Tsunodę po Grand Prix Australii

Vowles: Sargeantowi ciężko będzie odzyskać pewność siebie

24.03.2024

Perez: Sainz na pewno wygrałby dziś z Maksem w równej walce

Alonso rozczarowany karą za incydent z Russellem

Norris: Przegraliśmy walkę o drugie miejsce przez brak podcięcia

Alonso ukarany doliczeniem 20 sekund za niebezpieczną jazdę [Akt.]

Hamilton: To mój najgorszy początek sezonu w całej karierze

Piastri: Polecenie zespołu było całkowicie zasadne

Alonso: Miałem problemy z układem magazynowania energii

Russell nie chce oskarżać Alonso o celowe zwolnienie w T6

Więcej wiadomości

  Archiwum 2003
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Ciąg dalszy testów na torach Jerez i Vallelunga

Marek Roczniak, 11 grudnia 2003, wyświetlenia: 2324<< | lista | T- | T+ | >>
P.Kierowca Konstruktor Op. Czas okr. Strata Okr. 
Czasy uzyskane na torze Jerez (Hiszpania)
1.Pedro de la Rosa McLaren Mercedes 1:16,210   54 
2.Fernando Alonso Renault 1:16,705 +0,495 118 
3.Marc Gene Williams BMW 1:17,162 +0,952 88 
4.Juan Pablo Montoya Williams BMW 1:17,339 +1,129 62 
5.Alex Wurz McLaren Mercedes 1:17,665 +1,455 67 
6.Franck Montagny Renault 1:17,777 +1,567 106 
7.Luca Badoer Ferrari 1:18,335 +2,125 75 
8.Rubens Barrichello Ferrari 1:18,371 +2,161 62 
9.Takuma Sato B.A.R Honda 1:18,433 +2,223 71 
10.Cristiano da Matta Toyota 1:18,584 +2,374 71 
11.Christian Klien Jaguar Cosworth 1:18,726 +2,516 92 
12.Mark Webber Jaguar Cosworth 1:18,776 +2,566 66 
13.Olivier Panis Toyota 1:18,835 +2,625 69 
14.Jenson Button B.A.R Honda 1:19,656 +3,446 51 
15.Neel Jani Sauber Petronas 1:20,271 +4,061 94 
16.Ho-Pin Tung Williams BMW 1:22,082 +5,872 41 
Czasy uzyskane na torze Vallelunga (Włochy)
1.Heikki Kovalainen Minardi Cosworth 1:02,545   51 
2.Jose-Maria Lopez Minardi Cosworth 1:02,909 +0,364 52 
3.Fabrizio Del Monte Minardi Cosworth 1:07,194 +4,649 11 
Czwarty dzień testów na torze Jerez ponownie zdominował kierowca testowy zespołu McLaren – Pedro de la Rosa. Hiszpan znów uzyskał półsekundową przewagę nad najbliższym kierowcą, jednak jego dzisiejszą aktywność ograniczyły problemy z silnikiem nowego bolidu MP4-19, przez które przejechał stosunkowo niewiele okrążeń w porównaniu do innych. W pewnym momencie doszło nawet do niewielkiego pożaru, ale sytuacja została szybko opanowana. Alex Wurz za kierownicą tegorocznego bolidu MP4-17D zaliczył niewiele więcej okrążeń od kolegi z zespołu McLaren i uplasował się na piątej pozycji, mając blisko półtorej sekundy straty. Tymczasem Kimi Raikkonen z rozpoczęciem testów nowego bolidu będzie musiał poczekać do stycznia, gdyż rana po operacji nadgarstka jeszcze się całkowicie nie zagoiła.

Fernando Alonso był dzisiaj najbardziej aktywnym kierowcą i z dorobkiem aż 118 okrążeń ponownie znalazł się na drugiej pozycji. Drugi reprezentant Renault – Franck Montagny także przejechał ponad 100 okrążeń i tak jak Hiszpan uplasował się tuż za kierowcą testowym zespołu McLaren na szóstej pozycji.

Obecni od wtorku na torze Jerez kierowcy z zespołu Williams – Marc Gene i Juan Pablo Montoya uplasowali się kolejno na trzeciej i czwartej pozycji, mając około sekundę straty do de la Rosy. Ponadto stajnię z Grove reprezentował dzisiaj Ho-Pin Tung – pierwszy Chińczyk, któremu udało się zasiąść za kierownicą bolidu Formuły Jeden. Udział w dzisiejszych testach 21-letni Tung zawdzięcza zdominowaniu tegorocznych mistrzostw azjatyckiej Formuły BMW. Chińczyk otrzymał do dyspozycji bolid FW24 z 2002 roku, za którego kierownicą przejechał 42 okrążenia, plasując się na ostatniej pozycji. Przesiadka ze 140-konnego auta Formuły BMW do 900-konnego bolidu Williams wywarła wielkie wrażenie na Tungu, dla którego Formuła Jeden do tej pory była tylko marzeniem, a teraz stała się celem. Postawa Chińczyka wywarła pozytywne wrażenie na całym zespole.

Zespół Ferrari zaliczył dzisiaj ostatni dzień testów na torze Jerez. Włoską stajnię ponownie reprezentowali Luca Badoer i Rubens Barrichello, plasując się ze stratą dwóch sekund do najszybszego kierowcy testowego zespołu McLaren kolejno na siódmej i ósmej pozycji. Obaj kierowcy przeprowadzali testy silnika, elektroniki i opon Bridgestone. Zespół Ferrari w tym tygodniu przeprowadzał również testy na torze Fiorano, w których uczestniczył Luciano Burti. Brazylijczyk skupił się wyłącznie na testach opon Bridgestone, głównie przeznaczonych do jazdy po mokrej nawierzchni.

Po jednym dniu przerwy Takuma Sato powrócił dzisiaj do testów tegorocznego bolidu B.A.R 005 i uzyskał ósmy czas. Tymczasem drugi kierowca stajni z Brackley – Jenson Button za kierownicą przejściowego auta uplasował się dopiero na 14 pozycji, mając blisko trzy i pół sekundy straty do de la Rosy. Zespoły Toyota i Jaguar także były dzisiaj reprezentowane przez swoich głównych kierowców. Cała czwórka miała ponad dwie sekundy straty do najszybszego kierowcy, zajmując kolejno pozycje od 10 do 13.

Ostatnim uczestnikiem dzisiejszych testów na torze Jerez był kierowca testowy zespołu Sauber – Neel Jani. Szwajcar przejął od Felipe Massy bolid C22 i kontynuował testy opon Bridgestone oraz hamulców, a także przeprowadzał odłożone z wtorku testy porównawcze amortyzatorów. Jani przejechał blisko 100 okrążeń i ze stratą czterech sekund uplasował się na przedostatniej pozycji.

Zespół Minardi zaliczył dzisiaj drugi dzień testów na włoskim torze Vallelunga, któremu towarzyszyła tylko nieznacznie lepsza pogoda. Oprócz obecnego od środy Jose-Marii Lopeza w dzisiejszych testach uczestniczył drugi kierowca z programu rozwojowego Renault – Heikki Kovalainen. Fin okazał się nieznacznie szybszy od Lopeza, a obaj kierowcy zdystansowali ostatniego uczestnika testów, którym był Fabrizio Del Monte. Włoch nie miał już dzisiaj brać udziału w testach, jednak zespół Minardi chciał mu umożliwić zapoznanie się z jazdą po suchym torze. Niestety Del Monte musiał poprzestać na przejechaniu zaledwie 11 okrążeń, gdyż deszcz zaczął znowu padać. W tej sytuacji strata ponad czterech sekund do kierowców z programu rozwojowego Renault nie powinna nikogo dziwić, zwłaszcza, że kierowcy ci wcześniej testowali bolid Renault i mają nieco większe doświadczenie.

Źródło: BMW.WilliamsF1.com, Ferrari.com, Sauber.ch, Minardi.it, F1Racing.net, F1-Live.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
23.02.2024  Charles Leclerc kończy zimowe testy na czele tabeli
23.02.2024  Sainz najszybszy w porannej sesji ostatniego dnia testów
23.02.2024  Harmonogram zespołów na testy w Bahrajnie
22.02.2024  Sainz na czele tabeli drugiego dnia testów na torze Sakhir
22.02.2024  Poranna sesja drugiego dnia testów przerwana
Tagi:
Testy
Jerez
Vallelunga

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca