F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.04.2024

AMuS: Mercedes oferował Alonso roczną umowę z opcją

Antonelli ukończył pierwszy prywatny test z Mercedesem

Ricciardo: Nowe podwozie na GP Chin zapewni mi spokojną głowę

Sainz: Moje najlepsze opcje na sezon 2025 pozostają otwarte

Alonso: Stroll jest bardziej wrażliwy na niedoskonałości AMR24

Norris: McLarena stać na zwycięstwa w sezonie 2024

Marko: Audi oferuje Sainzowi pieniądze poza zasięgiem Red Bulla

17.04.2024

F1 Racing Confidential - książka o kulisach Formuły 1

AMuS: Newey w ostatnim czasie złożył wizytę we Włoszech

Verstappen: Sprint w Chinach nie jest dobrym pomysłem

16.04.2024

The Race: Audi traktuje Ocona jako alternatywę dla Sainza

Watanabe: Celem Hondy i Astona są tytuły w sezonie 2026

Porsche oczekuje na decyzję Vettela w sprawie startów w WEC

Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

15.04.2024

Gunther Steiner łączony z przejęciem zespołu RB

Sainz podpisał kontrakt na starty w Mercedesie?

12.04.2024

Horner: Ricciardo odbije się po nieudanym starcie sezonu

Formuła 1 potwierdziła kalendarz na sezon 2025

Watanabe: Honda nie wetowała nowego kontraktu Astona z Alonso

Sainz: Nadal nie wiem dla kogo będę startował w sezonie 2025

Więcej wiadomości

  Archiwum 2003
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Ostatni dzień testów na torach Jerez i Vallelunga

Marek Roczniak, 12 grudnia 2003, wyświetlenia: 2263<< | lista | T- | T+ | >>
P.Kierowca Konstruktor Op. Czas okr. Strata Okr. 
Czasy uzyskane na torze Jerez (Hiszpania)
1.Takuma Sato B.A.R Honda 1:27,234   107 
2.Pedro de la Rosa McLaren Mercedes 1:27,955 +0,721 78 
3.Christian Klien Jaguar Cosworth 1:29,131 +1,897 103 
4.Marc Gene Williams BMW 1:29,329 +2,095 100 
5.Ricardo Zonta Toyota 1:30,527 +3,293 96 
Czasy uzyskane na torze Vallelunga (Włochy)
1.Gianmaria Bruni Minardi Cosworth 1:02,216   130 
2.Norbert Siedler Minardi Cosworth 1:04,305 +2,089 47 
3.Narain Karthikeyan Minardi Cosworth 1:08,505 +6,289 
Ostatni w tym roku dzień testów na torze Jerez odbył się na mokrej nawierzchni, jednak tym razem nie była to zasługa deszczu. Hiszpański tor został sztucznie zmoczony, aby umożliwić zespołom korzystającym z opon Michelin testy ogumienia do jazdy po mokrej nawierzchni. Bez obecności zespołów korzystających z konkurencyjnych opon Bridgestone pozostałe na torze stajnie – B.A.R, McLaren, Jaguar, Williams i Toyota ostatni dzień testów wykorzystały niemal do maksimum. Najwięcej okrążeń przejechał kierowca zespołu B.A.R – Takuma Sato, który jednocześnie uzyskał najlepszy czas przejazdu jednego okrążenia. Z kolei najmniej okrążeń (78) przejechał kierowca testowy zespołu McLaren – Pedro de la Rosa, ale i tak była to największa liczba okrążeń zaliczona przez Hiszpana za kierownicą nowego bolidu MP4-19 podczas jednego dnia. De la Rosa uzyskał drugi czas, mając 0.7 sekundy do Sato, a tuż za nim uplasował się kierowca zespołu Jaguar – Christian Klien. Austriak miał już blisko dwie sekundy straty, ale zdołał przejechać ponad 100 okrążeń i było to dla niego kolejne, bardzo cenne doświadczenie przed debiutanckim sezonem 2004. Pozostałymi uczestnikami dzisiejszych testów byli kierowcy testowi zespołów Williams i Toyota – Marc Gene i Ricardo Zonta. Kierowcy ci uplasowali się na ostatnich pozycjach, mając odpowiednio ponad dwie i trzy sekundy straty do Sato.

Podczas ostatniego dnia testów na torze Vallelunga zespół Minardi reprezentowali kolejni dwaj młodzi kierowcy, startujący w tym roku w wyścigach Superfund World Series by Nissan – Norbert Siedler (15 pozycja w klasyfikacji generalnej) i Narain Karthikeyan (4 pozycja). Dla 20-letniego Siedlera był to pierwszy kontakt z bolidem Formuły Jeden i trzeba przyznać, że Austriak spisał się całkiem nieźle, mając dwie sekundy straty do kierowcy testowego włoskiej stajni – Gianmarii Bruniego, który także uczestniczył w ostatnim dniu testów. Tymczasem Karthikeyan po raz pierwszy za kierownicą bolidu Formuły Jeden zasiadł w 2001 roku, przeprowadzając testy dla zespołu Jordan. Tym razem 26-letni Hindus otrzymał możliwość przejechania zaledwie kilku okrążeń w bolidzie PS03 i to w dodatku rano, tak więc miał dosyć znaczną stratę zarówno do Bruniego, jak i Siedlera. Na Brunim spoczął obowiązek przeprowadzenia głównych testów związanych z przygotowaniami do sezonu 2004. Włoch, który jest wymieniany jako główny kandydat do reprezentowania barw zespołu Minardi w przyszłym roku, choć uzależnione jest to od znalezienia sponsorów, przejechał aż 130 okrążeń, co przekłada się na ponad 400 kilometrów.

Źródło: BMW.WilliamsF1.com, Minardi.it, F1Racing.net, F1-Live.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
23.02.2024  Charles Leclerc kończy zimowe testy na czele tabeli
23.02.2024  Sainz najszybszy w porannej sesji ostatniego dnia testów
23.02.2024  Harmonogram zespołów na testy w Bahrajnie
22.02.2024  Sainz na czele tabeli drugiego dnia testów na torze Sakhir
22.02.2024  Poranna sesja drugiego dnia testów przerwana
Tagi:
Testy
Jerez
Vallelunga

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca