F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

28.03.2024

Steiner: Haas popełnił błąd obniżając oczekiwania na sezon 2024

Vettel: Powrót do Formuły 1 nie jest w tej chwili moim zmartwieniem

Vasseur: Tytuł wśród konstruktorów celem Ferrari w 2024

Vowles pewien startu Sargeanta w Grand Prix Japonii

27.03.2024

Marko: Ricciardo nie otrzymał żadnego ultimatum

Wolff: Relacje Verstappena z Mercedesem będą musiały nastąpić

26.03.2024

F1-Insider: Horner prowadzi zaawansowane rozmowy z Alonso

New Zeland Herald: Ricciardo otrzymał ultimatum od RB do GP Chin

25.03.2024

Iwasa zastąpi Ricciardo w pierwszym treningu do GP Japonii

Bottas: Mogliśmy zdobyć punkty w Melbourne

Marko chwali Tsunodę po Grand Prix Australii

Vowles: Sargeantowi ciężko będzie odzyskać pewność siebie

24.03.2024

Perez: Sainz na pewno wygrałby dziś z Maksem w równej walce

Alonso rozczarowany karą za incydent z Russellem

Norris: Przegraliśmy walkę o drugie miejsce przez brak podcięcia

Alonso ukarany doliczeniem 20 sekund za niebezpieczną jazdę [Akt.]

Hamilton: To mój najgorszy początek sezonu w całej karierze

Piastri: Polecenie zespołu było całkowicie zasadne

Alonso: Miałem problemy z układem magazynowania energii

Russell nie chce oskarżać Alonso o celowe zwolnienie w T6

Więcej wiadomości

  Archiwum 2004
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Trzeci dzień testów na torze Catalunya

Marek Roczniak, 21 stycznia 2004, wyświetlenia: 1126<< | lista | T- | T+ | >>
P.Kierowca Konstruktor Op. Czas okr. Strata Okr. 
Czasy uzyskane na torze Catalunya
1.Ralf Schumacher Williams BMW 1:15,620   64 
2.Juan Pablo Montoya Williams BMW 1:15,659 +0,039 45 
3.Fernando Alonso Renault 1:15,718 +0,098 101 
4.Rubens Barrichello Ferrari 1:16,026 +0,406 67 
5.Jenson Button B.A.R Honda 1:16,621 +1,001 87 
6.Luca Badoer Ferrari 1:16,951 +1,331 77 
7.Nico Rosberg Williams BMW 1:17,469 +1,849 79 
8.Felipe Massa Sauber 1:17,539 +1,919 89 
9.Cristiano da Matta Toyota 1:17,696 +2,076 79 
10.Jarno Trulli Renault 1:17,785 +2,165 69 
11.Ricardo Zonta Toyota 1:17,895 +2,275 55 
12.Christian Klien Jaguar Cosworth 1:18,087 +2,467 55 
13.Takuma Sato B.A.R Honda 1:18,507 +2,887 79 
14.Bas Leinders Jordan 1:21,631 +6,011 17 
Zespół Williams zdominował również trzeci dzień testów na hiszpańskim torze Catalunya. Ralf Schumacher za kierownicą nowego bolidu FW26 ponownie poprawił nieoficjalny rekord położonego niedaleko Barcelony toru. Trzeba jednak pamiętać o tym, iż zmiany dokonane ostatnio na tym obiekcie skróciły nieco jego długość. Niemiec skupił się na testowaniu różnych ustawień nowego auta, zarówno mechanicznych jak i aerodynamicznych. Tymczasem Juan Pablo Montoya przeprowadzał testy systemu kontroli trakcji, a także zaliczył kilka symulowanych startów po południu. Kolumbijczyk ponownie uplasował się za tuż za swoim partnerem, mając do niego zaledwie 0.039 sekundy straty. Ponadto stajnię z Grove reprezentował dzisiaj Nico Rosberg, mając do dyspozycji zeszłoroczny bolid FW25. Syn fińskiego mistrza świata – Keke Rosberga kontynuował zaznajamianie się z bolidem Formuły Jeden i po przejechaniu blisko 80 okrążeń znalazł się na siódmej pozycji, z czasem gorszym o niecałe dwie sekundy w stosunku do Ralfa Schumachera.

Fernando Alonso ponownie uplasował się tuż za kierowcami zespołu Williams na trzeciej pozycji i miał nawet nieco mniejszą stratę, ale nadal miał do dyspozycji zmodyfikowaną wersję zeszłorocznego bolidu Renault – R23B. Na pocieszenie Hiszpan był dzisiaj najbardziej aktywnym kierowcą. Jarno Trulli kontynuował tymczasem testy nowego bolidu R24, przy czym Włoch miał tym razem ponad dwie sekundy straty do najszybszego kierowcy z zespołu Williams, co dało mu dziesiątą pozycję.

Zespół Ferrari kontynuował dzisiaj rozpoczęte we wtorek testy opon Bridgestone, systemów elektronicznych i nowego silnika, korzystając z zeszłorocznych bolidów F2003-GA. Włoską stajnię ponownie reprezentowali Rubens Barrichello i kierowca testowy Luca Badoer, plasując się odpowiednio na czwartej i szóstej pozycji.

Kierowcy zespołu B.A.R – Jenson Button i Takuma Sato kontynuowali dzisiaj testy przejściowych wersji zeszłorocznych bolidów 005 ('04 concept car), koncentrując się na badaniu opon Michelin. Button zastąpił kierowcę testowego stajni z Brackley – Anthony'ego Davidsona i ze stratą sekundy do młodszego z braci Schumacherów znalazł się na piątej pozycji. Tymczasem dla Sato był to już drugi dzień testów w Barcelonie, przy czym Japończyk tym razem uplasował się dopiero na przedostatniej pozycji, mając blisko dwie sekundy straty do swojego partnera.

Drugi dzień testów zespołu Sauber na torze Catalunya był nieco bardziej owocny, chociaż ze względu na częste przerwy i dużą liczbę kierowców obecnych na torze szwajcarska stajnia znów nie był do końca zadowolona z przebiegu testów opon Bridgestone. Tym niemniej Felipe Massa przejechał blisko 90 okrążeń, zaliczając udane testy ustawień aerodynamicznych, na które złożyło się wypróbowanie różnych przednich spojlerów. Brazylijczyk z czasem gorszym o niecałe dwie sekundy od najszybszego kierowcy z zespołu Williams uplasował się na ósmej pozycji.

Po wczorajszych problemach z oprogramowaniem nowego bolidu Toyota TF104 Cristiano da Matta zaliczył dzisiaj znacznie bardziej produktywny dzień, przejeżdżając blisko 80 okrążeń. Brazylijczyk uplasował się tuż przed Trullim na dziewiątej pozycji, mając także niewiele ponad dwie sekundy straty do Ralfa Schumachera. Ponadto japońską stajnię reprezentował ponownie kierowca testowy Ricardo Zonta, mając do dyspozycji zmodyfikowaną wersję zeszłorocznego bolidu. Rodak da Matty uzyskał jedenasty czas dnia.

Zespół Jaguar reprezentowany dzisiaj był już tylko przez jednego kierowcę – Christiana Kliena. Austriak za kierownicą nowego bolidu R5 przejechał 55 okrążeń i miał blisko dwie i pół sekundy straty do młodszego z braci Schumacherów.

Debiut Basa Leindersa za kierownicą wyposażonego w nowe elementy bolidu Jordan EJ13 nie zaczął się zbyt pomyślnie dla Belga, który już na pierwszym okrążeniu wypadł z toru i uderzył w bandę. Mechanicy z irlandzkiej stajni zdołali złożyć drugi bolid i Leinders ponownie wyjechał na tor, ale zdołał zaliczyć już tylko 17 okrążeń, plasując się z najgorszym czasem (strata ponad sześć sekund do Ralfa Schumachera) na ostatniej pozycji. Jutro rano zespół Jordan ponownie będzie reprezentował Timo Glock, a po południu jego obowiązki przejmie Nick Heidfeld. Tymczasem zapowiadane na dzisiaj potwierdzenie podpisania kontraktu z Josem Verstappenem nie nastąpiło, gdyż jak sugerują różne źródła negocjacje są nadal w toku.

Źródło: BMW.WilliamsF1.com, Ferrari.com, F1Jordan.com, Sauber-Petronas.com, F1Racing.net
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
23.02.2024  Charles Leclerc kończy zimowe testy na czele tabeli
23.02.2024  Sainz najszybszy w porannej sesji ostatniego dnia testów
23.02.2024  Harmonogram zespołów na testy w Bahrajnie
22.02.2024  Sainz na czele tabeli drugiego dnia testów na torze Sakhir
22.02.2024  Poranna sesja drugiego dnia testów przerwana
Tagi:
Testy
Catalunya

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca