F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Hamilton: Nigdy przedtem nie odczuwałem takiej podsterowności

Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami

Leclerc zawiedziony tempem Ferrari na twardych oponach

Verstappen: Bolid jechał jak po szynach

Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari

Stroll: Kolizja z nawrotu była wynikiem splotu zdarzeń

Ricciardo wściekły na Strolla po kraksie w GP Chin

Więcej wiadomości

  Archiwum 2004
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Początek testów na torze Ricardo Tormo

Marek Roczniak, 28 stycznia 2004, wyświetlenia: 1107<< | lista | T- | T+ | >>
P.Kierowca Konstruktor Op. Czas okr. Strata Okr. 
Czasy uzyskane na torze Ricardo Tormo
1.Marc Gene Williams BMW 1:10,198   74 
2.Michael Schumacher Ferrari 1:10,408 +0,210 115 
3.Juan Pablo Montoya Williams BMW 1:10,466 +0,268 82 
4.Felipe Massa Sauber 1:11,203 +1,005 98 
5.Jarno Trulli Renault 1:11,375 +1,177 59 
6.Olivier Panis Toyota 1:11,770 +1,572 85 
7.Franck Montagny Renault 1:11,778 +1,580 111 
8.Anthony Davidson B.A.R Honda 1:12,094 +1,896 67 
9.Takuma Sato B.A.R Honda 1:12,193 +1,995 64 
10.Mark Webber Jaguar Cosworth 1:12,322 +2,124 52 
11.Ricardo Zonta Toyota 1:12,762 +2,564 97 
12.Gianmaria Bruni Minardi Cosworth 1:12,925 +2,727 75 
Czasy spisane ze strony zespołu Williams
Wczoraj rozpoczęła się kolejna seria zimowych testów w Walencji. Na hiszpańskim torze Ricardo Tormo już pierwszego dnia obecnych było aż osiem zespołów, a najlepszy czas przejazdu jednego okrążenia uzyskał kierowca testowy zespołu Williams – Marc Gene. Hiszpan za kierownicą bolidu FW26 przeprowadzał testy opon Michelin, a także systemu kontroli trakcji, wliczając w to serię symulowanych startów. Na torze obecny był również jeden z głównych kierowców stajni z Grove – Juan Pablo Montoya, który uplasował się na trzeciej pozycji ze stratą 0.2 sekundy do Gene. Kolumbijczyk skupił się na testach mechanicznych i aerodynamicznych ustawień bolidu FW26, kładąc szczególny nacisk na nowe przednie skrzydło z charakterystycznymi "kłami". Obaj kierowcy bez większych problemów przejechali łącznie 156 okrążeń.

Pomiędzy reprezentntami zespołu Williams uplasował się Michael Schumacher. Niemiec był wczoraj jedynym kierowcą Ferrari obecnym na torze Ricardo Tormo i za kierownicą zeszłorocznego bolidu F2003-GA przeprowadzał testy opon Bridgestone, systemów elektronicznych i ustawień auta. Starszy z braci Schumacherów przejechał najwięcej okrążeń ze wszystkich obecnych kierowców i miał 0.2 sekundy straty do Gene.

Zespół Sauber rozpoczął we wtorek testy drugiego bolidu C23. Za jego kierownicą zasiadł Felipe Massa, skupiając się rano na dopasowaniu ustawień nowego auta, a po południu przeprowadzał testy opon Bridgestone. Brazylijczyk wypadł co prawda w pewnym momencie z toru i wylądował na środku żwirowiska, jednak prowadzony przez niego bolid nie został uszkodzony. Mimo to Massa przejechał blisko 100 okrążeń i jego strata do kierowcy testowego zespołu Williams wyniosła niemal równo sekundę.

Jarno Trulli powrócił wczoraj za kierownicę R24, kontynuując testy nowego bolidu zespołu Renault. Włoch uplasował się tuż za Massą na piątej pozycji, a oprócz niego francuską stajnię reprezentował kierowca testowy Franck Montagny. Francuz miał do dyspozycji zmodyfikowaną wersję zeszłorocznego bolidu (R23B) i ze stratą ponad półtorej sekundy do kolegi po fachu z zespołu Williams znalazł się na siódmej pozycji.

Toyota także wznowiła we wtorek testy nowego bolidu TF104, za którego kierownicą zasiadł Olivier Panis. Francuz uplasował się pomiędzy reprezentantami Renault na szóstej pozycji, będąc tylko nieznacznie szybszym od swojego rodaka – Montagny'ego. Tak jak w przypadku francuskiej stajni drugim reprezentantem Toyoty był kierowca testowy Ricardo Zonta, który mając do swojej dyspozycji zmodyfikowaną wersję zeszłorocznego bolidu TF103B uzyskał jedenasty czas.

Zespół B.A.R rozpoczął wczoraj ostatnie testy przed oficjalną prezentacją bolidu 006, która odbędzie się w najbliższą niedzielę (1 luty) na innym hiszpańskim torze – Catalunya. Stajnię z Brackley we wtorek reprezentowali kierowca testowy Anthony Davidson i Takuma Sato, mając do dyspozycji przejściową wersję zeszłorocznego bolidu, czyli '04 concept car. Obaj kierowcy ze stratą blisko dwóch sekund do Gene uplasowali się kolejno na ósmej i dziewiątej pozycji.

Najwolniejszym nowym bolidem podczas wczorajszych testów był prowadzony przez Marka Webbera Jaguar R5. Australijczyk miał ponad dwie sekundy straty do Gene i zamknął pierwszą dziesiątkę, zaliczając najmniej okrążeń ze wszystkich obecnych w Walencji kierowców – 52.

Ostatnim uczestnikiem wtorkowych testów był zespół Minardi. Dla reprezentowanej przez Gianmarię Bruniego włoskiej stajni był to pierwszy dzień testów w tym roku, obejmujący sprawdzanie systemów elektronicznych, komponentów aerodynamicznych i zawieszenia. Elementy te testowane były w bolidzie oznaczonym symbolem PS04-b/04 i najprawdopodobniej znajdą się w ostatecznej wersji tegorocznego auta Minardi. Bruni ze stratą mniej niż trzech sekund do Gene znalazł się na ostatniej pozycji, natomiast dzisiaj za kierownicą PS04 testy przeprowadza drugi kierowca włoskiej stajni – Zsolt Baumgartner, dla którego jest to pierwszy kontakt z bolidem Minardi.

Źródło: BARf1.com, BMW.WilliamsF1.com, Minardi.it, F1Racing.net
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
23.02.2024  Charles Leclerc kończy zimowe testy na czele tabeli
23.02.2024  Sainz najszybszy w porannej sesji ostatniego dnia testów
23.02.2024  Harmonogram zespołów na testy w Bahrajnie
22.02.2024  Sainz na czele tabeli drugiego dnia testów na torze Sakhir
22.02.2024  Poranna sesja drugiego dnia testów przerwana
Tagi:
Testy
Ricardo Tormo

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca