F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

28.03.2024

Steiner: Haas popełnił błąd obniżając oczekiwania na sezon 2024

Vettel: Powrót do Formuły 1 nie jest w tej chwili moim zmartwieniem

Vasseur: Tytuł wśród konstruktorów celem Ferrari w 2024

Vowles pewien startu Sargeanta w Grand Prix Japonii

27.03.2024

Marko: Ricciardo nie otrzymał żadnego ultimatum

Wolff: Relacje Verstappena z Mercedesem będą musiały nastąpić

26.03.2024

F1-Insider: Horner prowadzi zaawansowane rozmowy z Alonso

New Zeland Herald: Ricciardo otrzymał ultimatum od RB do GP Chin

25.03.2024

Iwasa zastąpi Ricciardo w pierwszym treningu do GP Japonii

Bottas: Mogliśmy zdobyć punkty w Melbourne

Marko chwali Tsunodę po Grand Prix Australii

Vowles: Sargeantowi ciężko będzie odzyskać pewność siebie

24.03.2024

Perez: Sainz na pewno wygrałby dziś z Maksem w równej walce

Alonso rozczarowany karą za incydent z Russellem

Norris: Przegraliśmy walkę o drugie miejsce przez brak podcięcia

Alonso ukarany doliczeniem 20 sekund za niebezpieczną jazdę [Akt.]

Hamilton: To mój najgorszy początek sezonu w całej karierze

Piastri: Polecenie zespołu było całkowicie zasadne

Alonso: Miałem problemy z układem magazynowania energii

Russell nie chce oskarżać Alonso o celowe zwolnienie w T6

Więcej wiadomości

  Archiwum 2004
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Drugi dzień testów na torze Ricardo Tormo

Marek Roczniak, 28 stycznia 2004, wyświetlenia: 909<< | lista | T- | T+ | >>
P.Kierowca Konstruktor Op. Czas okr. Strata Okr. 
Czasy uzyskane na torze Ricardo Tormo
1.Juan Pablo Montoya Williams BMW 1:09,306   59 
2.Michael Schumacher Ferrari 1:09,427 +0,121 86 
3.Ralf Schumacher Williams BMW 1:09,678 +0,372 82 
4.Jenson Button B.A.R Honda 1:10,019 +0,713 86 
5.Antonio Pizzonia Williams BMW 1:10,153 +0,847 85 
6.Ricardo Zonta Toyota 1:10,339 +1,033 84 
7.Franck Montagny Renault 1:10,438 +1,132 103 
8.Olivier Panis Toyota 1:10,462 +1,156 92 
9.Jarno Trulli Renault 1:10,464 +1,158 84 
10.Felipe Massa Sauber 1:10,631 +1,325 53 
11.Takuma Sato B.A.R Honda 1:11,096 +1,790 95 
12.Bjorn Wirdheim Jaguar Cosworth 1:11,215 +1,909 106 
13.Mark Webber Jaguar Cosworth 1:11,379 +2,073 51 
14.Gianmaria Bruni Minardi Cosworth 1:12,485 +3,179 20 
15.Zsolt Baumgartner Minardi Cosworth 1:22,213 +12,907 
Czasy spisane ze strony zespołu Sauber
Podczas drugiego dnia testów w tym tygodniu na torze Ricardo Tormo prowadzący bolid Williams FW26 Juan Pablo Montoya ustanowił nowy nieoficjalny rekord przejazdu jednego okrążenia. Kolumbijczyk poprawił o blisko 0.4 sekundy ustanowiony w zeszły czwartek przez Davida Coultharda za kierownicą bolidu McLaren MP4-19 poprzedni rekord (1:09.697), przeprowadzając testy opon Michelin. Oprócz Montoi stajnię z Grove reprezentowali dzisiaj Ralf Schumacher i były kierowca testowy z 2002 roku – Antonio Pizzonia. Młodszy z braci Schumacherów uplasował się na trzeciej pozycji, a do jego obowiązków należały prace związane z doskonaleniem ustawień FW26. Tymczasem Pizzonia, który liczy na ponowne zatrudnienie przez zespół Williams w roli drugiego obok Marca Gene kierowcy testowego, miał do dyspozycji zeszłoroczny bolid FW25 i przeprowadzał testy systemów elektronicznych oraz ustawień auta związanych bezpośrednio z oponami. Brazylijczyk uzyskał szósty czas (zgodnie z rezultatem testów zamieszczonym na stronie zespołu Sauber) i zmieścił się poniżej sekundy straty do Montoi.

Michael Schumacher ponownie uplasował się na drugiej pozycji, mając jeszcze mniejszą stratę do najszybszego kierowcy z zespołu Williams niż wczoraj, bo zaledwie 0.1 sekundy. Kierowca Ferrari kontynuował rozpoczęte we wtorek testy opon Bridgestone, systemów elektronicznych i ustawień bolidu F2003-GA, wyposażonego w niektóre nowe elementy, które znalazły się w zaprezentowanym w poniedziałek F2004. Pomimo problemów technicznych, które zmusiły go w pewnym momencie do pozostawienia bolidu na torze, Niemiec zaliczył dzisiaj 86 okrążeń.

Jenson Button zastąpił dzisiaj kierowcę testowego zespołu B.A.R – Anthony'ego Davidsona, przejmując od niego bolid '04 concept car, za którego kierownicą uzyskał czwarty czas. Brytyjczyk miał 0.7 sekundy straty do Montoi, natomiast drugi reprezentant stajni z Brackley – Takuma Sato uplasował się dopiero na 11 pozycji, będąc wolniejszym od Buttona o ponad sekundę.

Reprezentujący Toyotę kierowca testowy Ricardo Zonta i Olivier Panis uplasowali się dzisiaj odpowiednio na szóstej i ósmej pozycji. Brazylijczyk ponownie miał do dyspozycji zmodyfikowaną wersję zeszłorocznego bolidu i był tylko nieznacznie szybszy od Panisa, który zaliczył kolejny udany dzień testów nowego bolidu TF104, nie natrafiając na większe problemy techniczne. Podobnie w przypadku zespołu Renault kierowca testowy Franck Montagny, prowadzący zmodyfikowany zeszłoroczny bolid R23B, także okazał się nieznacznie szybszy do głównego kierowcy francuskiej stajni – Jarno Trullego. Obaj kierowcy uzyskali odpowiednio siódmy i dziewiąty czas.

Problemy mechaniczne z bolidem C23 ograniczyły dzisiejszą aktywność zespołu Sauber. Z tego względu Felipe Massa przejechał tylko 53 okrążenia i ze stratą grubo ponad sekundy do Montoi zamknął pierwszą dziesiątkę. Za zaplanowanych na środę zadań Brazylijczyk zdołał tylko zaliczyć testy opon Bridgestone. Jutro zastąpi go drugi kierowca szwajcarskiej stajni – Giancarlo Fisichella.

Zgodnie z zapowiedzią w dzisiejszych testach zespołu Jaguar wziął udział zeszłoroczny mistrz Formuły 3000 – Bjorn Wirdheim. Szwed miał do swojej dyspozycji zeszłoroczny bolid R4 i udało mu się uzyskać nieznacznie lepszy czas od głównego kierowcy stajni z Milton Keynes – Marka Webbera. W dodatku Wirdheim przejechał najwięcej okrążeń ze wszystkich kierowców (106) i uplasował się na 12 pozycji, wywierając raczej pozytywne wrażenie na całej ekipie Jaguara. Tymczasem Webber kontynuował testy nowego bolidu R5 i znów miał ponad dwie sekundy straty najszybszego kierowcy z zespołu Williams, co dało mu 13 pozycję.

Zespół Minardi kontynuował dzisiaj przygotowania do sezonu 2004, korzystając jednak ze zmodyfikowanej wersji zeszłorocznego bolidu PS03, a nie z PS04-b/04, jak to było błędnie napisane w sprawozdaniu z wczorajszych testów zamieszczonym na oficjalnej stronie www włoskiej stajni. Środa niestety nie była zbyt szczęśliwa dla tego zespołu, a zwłaszcza dla Zsolta Baumgartnera, który ze względu na awarię skrzyni biegów przejechał zaledwie cztery okrążenia, w dodatku nie uzyskując zbyt reprezentatywnego czasu (strata ponad 12 sekund do Montoi), co dało mu oczywiście ostatnie miejsce. Na pocieszenie problemy ze skrzynią biegów udało się rozwiązać, natomiast Węgier jeszcze jutro będzie miał okazję do lepszego zapoznania się z bolidem PS03. Przed awarią skrzyni biegów za kierownicą PS03 zasiadł rano Gianmaria Bruni i przejechał 20 okrążeń, dokańczając rozpoczęte wczoraj testy. Włoch także nie uniknął pewnych problemów i uplasował się na przedostatniej pozycji, mając niewiele ponad trzy sekundy straty do Montoi.

Źródło: BMW.WilliamsF1.com, Minardi.it, Sauber-Petronas.com, F1Racing.net
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
23.02.2024  Charles Leclerc kończy zimowe testy na czele tabeli
23.02.2024  Sainz najszybszy w porannej sesji ostatniego dnia testów
23.02.2024  Harmonogram zespołów na testy w Bahrajnie
22.02.2024  Sainz na czele tabeli drugiego dnia testów na torze Sakhir
22.02.2024  Poranna sesja drugiego dnia testów przerwana
Tagi:
Testy
Ricardo Tormo

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca