F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

25.04.2024

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Hamilton: Nigdy przedtem nie odczuwałem takiej podsterowności

Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami

Leclerc zawiedziony tempem Ferrari na twardych oponach

Verstappen: Bolid jechał jak po szynach

Więcej wiadomości

  Archiwum 2004
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Pierwszy dzień testów na torach Imola i Silverstone

Marek Roczniak, 23 lutego 2004, wyświetlenia: 1077<< | lista | T- | T+ | >>
P.Kierowca Konstruktor Op. Czas okr. Strata Okr. 
Czasy uzyskane na torze Imola
1.Rubens Barrichello Ferrari 1:21,720   98 
Czasy uzyskane na torze Silverstone (według zespołu Renault)
1.Takuma Sato B.A.R Honda 1:19,542   83 
2.Jarno Trulli Renault 1:19,640 +0,098 24 
3.Franck Montagny Renault 1:20,256 +0,714 110 
4.Bjorn Wirdheim Jaguar 1:21,024 +1,482 73 
Zespół Ferrari wznowił dzisiaj testy bolidu F2004, przerwane wczoraj przez złą pogodę w Toskanii. Włoska stajnia przeniosła się jednak na znajdujący się niedaleko Bolonii tor Imola, nad którym co prawda niebo było także zachmurzone, ale za to nie padał deszcz i temperatura powietrza dochodziła do 14 stopni Celsjusza. W takich warunkach Rubens Barrichello przejechał blisko 100 okrążeń za kierownicą nowego auta, uzyskując najlepszy czas 1:21.720 (dla porównania w zeszłym tygodniu na torze im. Enzo i Dino Ferrarich kierowca Renault – Fernando Alonso uzyskał czas 1:20.493). Jutro do Brazylijczyka dołączy Michael Schumacher, przy czym obaj kierowcy będą mieli do dyspozycji jeden stary nowy i jeden stary bolid – za kierownicą F2004 najprawdopodobniej zasiądzie sześciokrotny mistrz świata. Oprócz Ferrari we wtorek na torze Imola obecne będą również zespoły Williams i McLaren, tak więc będzie to pierwsza bezpośrednia konfrontacja F2004 z nowymi bolidami tych stajni.

Tymczasem na torze Silverstone testy rozpoczęły dzisiaj zespoły B.A.R, Renault, Jaguar i Williams. Najlepszy czas przejazdu jednego okrążenia uzyskał jedyny obecny tutaj w poniedziałek reprezentant zespołu B.A.R – Takuma Sato. Japończyk przeprowadzał testy nowych komponentów za kierownicą przejściowej wersji zeszłorocznego bolidu ('04 concept car), które zostaną użyte podczas pierwszego wyścigu sezonu.

Tuż za Sato ze stratą mniej niż 0.1 sekundy uplasował się kierowca Renault – Jarno Trulli. Włoch sprawdzał nowy egzemplarz bolidu R24, który zostanie zabrany do Australii, a ponadto testował dwie nowe skrzynie biegów i sprawdzał poprawność działania niektórych systemów. Oprócz Trullego, który w sumie przejechał zaledwie 24 okrążenia, w Wielkiej Brytanii obecny był również kierowca testowy francuskiej stajni – Franck Montagny. Francuz musiał się jednak zadowolić zmodyfikowaną wersją zeszłorocznego bolidu R23, a była to dla niego pierwsza wizyta na torze Silverstone w barwach Renault. Montagny przeprowadzał prace rozwojowe nad geometrią przedniego zawieszenia i przejechał ponad 100 okrążeń, uzyskując gorszy o ponad 0.7 sekundy czas w stosunku do Sato.

Nowy oficjalny kierowca testowy zespołu Jaguar – Bjorn Wirdheim ulasował się na ostatniej pozycji, mając blisko półtorej sekundy straty do Sato. Dla Szweda był to pierwszy pełny dzień testowy od podpisania kontraktu ze stajnią z Milton Keynes tydzień temu. Kierowca ten za kierownicą R4 miał zasiąść pod koniec zeszłego tygodnia, jednak uniemożliwiły mu to wówczas zbyt intensywne opady deszczu w Walencji.

Ostatnim uczestnikiem dzisiejszych testów na torze Silverstone był zespół Williams, przy czym stajnia ta nie korzystała z głównego układu toru, a tylko ze znajdującej się w jego wnętrzu prostej. W teście tym uczestniczył Juan Pablo Montoya, mając do dyspozycji zmodyfikowaną wersję zeszłorocznego bolidu FW25.

Źródło: Ferrari.com, RenaultF1.com, F1Racing.net
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
23.02.2024  Charles Leclerc kończy zimowe testy na czele tabeli
23.02.2024  Sainz najszybszy w porannej sesji ostatniego dnia testów
23.02.2024  Harmonogram zespołów na testy w Bahrajnie
22.02.2024  Sainz na czele tabeli drugiego dnia testów na torze Sakhir
22.02.2024  Poranna sesja drugiego dnia testów przerwana
Tagi:
Testy
Imola
Silverstone

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca