| | | | | P. | Kierowca | Konstruktor | Op. | Czas okr. | Strata | Okr. |
|
Czasy uzyskane na torze Imola (według zespołu Williams) | |
1. | Ryan Briscoe | Toyota | | 1:37,588 | | 31 |
2. | Juan Pablo Montoya | Williams BMW | | 1:39,440 | +1,852 | 14 |
3. | Cristiano da Matta | Toyota | | 1:44,044 | +6,456 | 11 |
| |
|
|
Przebieg ostatniego dnia testów na torze Imola ponownie zakłóciły opady śniegu. Ekipa Ferrari najwyraźniej miała już tego dosyć, gdyż z samego rana zwinęła swoje manatki i opuściła włoski tor. Tymczasem zespoły Williams i Toyota postanowiły wytrwać nieco dłużej, ale po przejechaniu niezbyt wielu okrążeń także musiały dać w końcu za wygraną. Najlepszy czas przejazdu jednego okrążenia w wyjątkowo trudnych warunkach uzyskał kierowca testowy
Toyoty – Ryan Briscoe, który zastąpił w czwartek Oliviera Panisa. Australijczyk przejechał zdecydowanie najwięcej okrążeń, a oprócz niego na torze im. Enzo i Dino Ferrarich obecny był nadal jeden z głównych kierowców japońskiej stajni – Cristiano da Matta. Brazylijczyk był z kolei najmniej aktywnym kierowcą i ze stratą ponad sześciu sekund do Briscoe uplasował się na ostatniej pozycji.
Pomiędzy reprezentantami Toyoty znalazł się kierowca zespołu
Williams – Juan Pablo Montoya. Kolumbijczyk przejechał zaledwie 14 okrążeń, kończąc ostatnie przygotowania stajni z Grove do pierwszego wyścigu sezonu. Testy w tym tygodniu obejmowały sprawdzanie systemów bolidu FW26, a także zbieranie istotnych danych na temat opon Michelin i osiągów auta na torze Imola, na którym za dwa miesiące odbędzie się czwarty wyścig sezonu – Grand Prix San Marino. Kolejne testy zespół Williams będzie przeprowadzał na hiszpańskim torze Ricardo Tormo w dniach 10-12 marca, czyli tuż po inaugurującym sezon 2004 wyścigu w Australii.
Źródło: BMW.WilliamsF1.com