F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.04.2024

Stroll najszybszy w jedynym treningu w Chinach

18.04.2024

AMuS: Mercedes oferował Alonso roczną umowę z opcją

Antonelli ukończył pierwszy prywatny test z Mercedesem

Ricciardo: Nowe podwozie na GP Chin zapewni mi spokojną głowę

Sainz: Moje najlepsze opcje na sezon 2025 pozostają otwarte

Alonso: Stroll jest bardziej wrażliwy na niedoskonałości AMR24

Norris: McLarena stać na zwycięstwa w sezonie 2024

Marko: Audi oferuje Sainzowi pieniądze poza zasięgiem Red Bulla

17.04.2024

F1 Racing Confidential - książka o kulisach Formuły 1

AMuS: Newey w ostatnim czasie złożył wizytę we Włoszech

Verstappen: Sprint w Chinach nie jest dobrym pomysłem

16.04.2024

The Race: Audi traktuje Ocona jako alternatywę dla Sainza

Watanabe: Celem Hondy i Astona są tytuły w sezonie 2026

Porsche oczekuje na decyzję Vettela w sprawie startów w WEC

Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

15.04.2024

Gunther Steiner łączony z przejęciem zespołu RB

Sainz podpisał kontrakt na starty w Mercedesie?

12.04.2024

Horner: Ricciardo odbije się po nieudanym starcie sezonu

Formuła 1 potwierdziła kalendarz na sezon 2025

Watanabe: Honda nie wetowała nowego kontraktu Astona z Alonso

Więcej wiadomości

  Archiwum 2009
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

BMW Sauber przed Grand Prix Turcji

Team z Hinwil liczy na dużą poprawę w stosunku do GP Monako.
Patryk Pokwicki, 30 maja 2009, wyświetlenia: 6005<< | lista | T- | T+ | >>
Zespół BMW Sauber jest jak do tej pory największym rozczarowaniem tego sezonu. Team zapowiada jednak wiele poprawek na Grand Prix Turcji – między innymi podwójny dyfuzor. Czy team z Hinwil odbije się od dna podczas weekendu na torze Istanbul Park?

Nick Heidfeld: „Mam nadzieję, że nasz słaby występ w Monako był spowodowany tylko tym, że nasz samochód słabo radzi sobie na tego typu torach. W Hiszpanii uczyniliśmy niewielki postęp, a na GP Turcji szykowane są kolejne poprawki – w tym także podwójny dyfuzor”.

„Tor Istanbul Park ma kilka ciekawych miejsc, zwłaszcza zakręt nr 8, który stanowi dla nas wyzwanie, ponieważ jest bardzo długi, szybki i ma aż 4 'wierzchołki'. Poza tym do długiej prostej potrzebujesz wysokiej prędkości maksymalnej. Stambuł to ogromne miasto, międzynarodowe i bardzo fascynujące. Będę tam już w środę, aby wziąć udział w działaniach promocyjnych naszego sponsora – firmy Intel. Będę przebywał w hotelu po europejskiej stronie i znowu będę dojeżdżał na tor skuterem”.

Robert Kubica: „Tor w Stambule jest zupełnie inny niż w Monako. Jest to nowoczesny obiekt z wieloma szybkimi zakrętami. Najsławniejszy z nich to zakręt nr 8. Oczywiście liczę na lepszy występ niż w Monako”.

Willy Rampf – szef działu inżynierii: „Będziemy mieli w Turcji nowy pakiet aerodynamiczny, zawierający podwójny dyfuzor. F1.09 nie był do tego przystosowany, dlatego musieliśmy go znacznie przebudować. Mamy zmiany w przednim skrzydle, sekcjach bocznych, osłonach kół i tylnej części pokrywy silnika. Spodziewamy się postępu, choć wiemy, że nasi rywale nie stoją bezczynnie”.

„Po wyścigu w Monako, przyjrzeliśmy się również problemom z oponami. W Turcji, Bridgestone dostarczy nam opony miękkie i twarde, które bardzo się od siebie różnią, co będzie wyzwaniem dla inżynierów”.

„Istanbul Park jest jednym z nielicznych torów, gdzie ruch odbywa się w przeciwnym kierunku do ruchu wskazówek zegara. Są tutaj wolne miejsca, które wymagają dobrej trakcji, ale mamy również szybkie części jak np. zakręt nr 8, który należy pokonać w jednej linii z prędkością ok. 250 km/h. Tor ten wymaga bardzo dobrze zbalansowanego samochodu. Po rozczarowującym GP Monako, mamy nadzieję na dobry wynik tutaj”.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
26.09.2022  Alfa Romeo nie wyklucza podjęcia współpracy z Haasem
22.06.2020  Kubica wciąż żałuje straconej szansy na tytuł z BMW w 2008 roku
23.04.2020  Heidfeld: Vettel nie zrobił wrażenia w BMW Sauber
13.02.2020  Kubica dołączył do stawki DTM na sezon 2020
11.02.2020  AMuS: Orlen prowadzi intensywne rozmowy z BMW
Tagi:
Kubica R.
Heidfeld N.
Rampf W.
Istanbul Park

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Kajek, 30.05.2009 11:59[!]
Kubicy juz nawet nie chce sie gadać :]
rolnik sam w dolinie, 30.05.2009 12:10[!]
gorzej niż w monaco być niemoże to liczą na poprawe :P
Dżejson, 30.05.2009 12:15[!]
natomiast Nick mógłby pracować w agencji turystycznej :) akurat tutaj tego nie widać ale w każdym newsie przed GP Nick skrzętnie opisuje miasto/miejsce/region w którym położony jest tor :)
noofaq, 30.05.2009 12:30[!]
to Kubica pogadał ;)

przypomina mi to kiedyś komentarz STR: nie mamy nic do powiedzenia :)
Maraz, 30.05.2009 12:59[!]
Ciekawe, że nic o KERS nie wspomnieli (Theissen też - jego pominęliśmy, bo BMW dało tę samą wypowiedź, co kilka dni wcześniej).
kemot, 30.05.2009 13:18[!]
Kłik Nick Wojażer xD.

Co do Roberta, to też by mi się nie chciało gadać po tylu frustracjach w trakcie sezonu, w Turcji musi mieć dobry wyścig, żeby podbudować morale - 5/6 miejsce i już Kubica nie będzie taki sfrustrowany.
SirKamil, 30.05.2009 13:34[!]
Wszystko jest o tyle ciekawsze, że BMW już w Hiszpanii głosiło, że chętnie założyliby nowy KERS, ale ze względu na poznanie nowego pakietu aero nie mieliby czasu bawić się bateryjkami... pomijając nawet stosunek ich założeń do obecnej formy, BMW to trochę taka krowa co dużo ryczy, a mało mleka daje... ich walka z KERS jest dość... kompromitująca.
ICEman, 30.05.2009 13:39[!]
Kubica już olewa wszystko bo w BMW spędza ostanie chwile
zawias, 30.05.2009 15:14[!]
ICEman-Też mi na to wygląda. Hei musi się produkować ze względu na niepewną przyszłość a Roberta oszczędność oddaje zimny stosunek do rzeczywistości.
Kamikadze2000, 30.05.2009 17:19[!]
Robert nie przebierał w słowach i powiedział, co myślał. Nick jak zawsze coś musiał dopowiedziec, ale to nie źle. Jeśli chodzi o poprawki, na pewno powinny zniwelowac stratę do czołówki, ale jak dużo, to już inna bajka. Oby pomógł znacząco. Przynajmniej na wejście do Q3 i punkty.
ctulu1, 30.05.2009 18:26[!]
co sadzicie o rewelacjach The Times o tym ze Kubica ma jezdzic w McLarenie od nastepnego sezonu??ja od siebie powiem tyle,ze The Times pisal kiedys o tym ze Man City ma zatrudnic S.Erikssona juz miesiac wczesniej i wszystko okazalo sie prawda...
no i druga sprawa o doniesieniach wloskiej pracy o tym jakoby Kubica mialby startowac w Ferrari razem z Alosno od 2010
sisiorex, 30.05.2009 23:25[!]
ctulu1---> Żródła prosiłbym bardzo :)
A z braku ciekawych rzeczy to poplotkujmy :p
Mac z Lewisem to nie jest dobry wybór, ale w Ferrari z Alonso juz tak :P
Z ostatnich lat widac że nie maja nr uno w teamie, i niech wygra lepszy !
ctulu1, 31.05.2009 00:07[!]
no zrodlo to The Times i La Gazetta de la Sport(chyba tak to sie pisze)poszukaj na the times online moze bedzie,ja widzialem ta gazete na wlasne oczy bo mieszkam na stale za granica...
Robin Hood, 31.05.2009 15:25[!]
Oj - nie wyobrazam sobie Pana Roberta wraz z Lewisem.To calkiem inni ludzie,czym innym kierujacy sie w zyciu,inne wartosci,inny swiat.Juz blizej do Alonso-przyjaznia sie,wiec to moglby byc dobry dodatkowy argument.
ctulu1, 31.05.2009 17:18[!]
zgadzam sie w 100% tylko tak jak pisalem wyzej the times rzadko sie myli...
seba_d, 31.05.2009 21:22[!]
może i McL chce Kubice, Vettela czy Rosberga ale czy oni chcą McL?
mielony, 31.05.2009 21:52[!]
Z zespołami i KERS wyszło ciekawie. McLaren przebąkiwał, że zrobi 2 bolidy: do jazdy z KERS i bez. Tymczasem jest jedynym zespołem, który jeżdził z KERS wszędzie. Za to w najbardziej spektakularną "kratkę" (jeden kierowca z KERS, drugi bez) jeżdził największy przedsezonowy zwolennik KERS - BMW. :)

Co do przyszłości Roberta - The Times nigdy się nie mylił? A włoskie gazety schebiać czytelnikom lubią...
Maki słyną ostatnio z mocnego podwozia - stylowi jazdy zarówno Lewisa jak i Roberta to raczej nie szkodzi. Lewis i Robert chyba tak bardzo różnie nie jeżdżą - może Robert troszkę lepiej dba o opony. Idiotyczne uwagi (Denisa?) o nosie Roberta też chyba nie byłyby przeszkodą.
Do Ferrari - wiadomo... obojętnie z kim.
A może BMW F1.10 będzie znacznie lepszy?

Ale pamiętajmy, że zgłoszenia Maca i Ferrari są warunkowe...
skejl, 31.05.2009 22:59[!]
punkt 11 na http://timesonlin...tes-from-monaco.html

Nie wynika z tego, że Robert przejdzie do Maca, raczej że taka opcja jest zaledwie rozważana.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca