F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

28.03.2024

Steiner: Haas popełnił błąd obniżając oczekiwania na sezon 2024

Vettel: Powrót do Formuły 1 nie jest w tej chwili moim zmartwieniem

Vasseur: Tytuł wśród konstruktorów celem Ferrari w 2024

Vowles pewien startu Sargeanta w Grand Prix Japonii

27.03.2024

Marko: Ricciardo nie otrzymał żadnego ultimatum

Wolff: Relacje Verstappena z Mercedesem będą musiały nastąpić

26.03.2024

F1-Insider: Horner prowadzi zaawansowane rozmowy z Alonso

New Zeland Herald: Ricciardo otrzymał ultimatum od RB do GP Chin

25.03.2024

Iwasa zastąpi Ricciardo w pierwszym treningu do GP Japonii

Bottas: Mogliśmy zdobyć punkty w Melbourne

Marko chwali Tsunodę po Grand Prix Australii

Vowles: Sargeantowi ciężko będzie odzyskać pewność siebie

24.03.2024

Perez: Sainz na pewno wygrałby dziś z Maksem w równej walce

Alonso rozczarowany karą za incydent z Russellem

Norris: Przegraliśmy walkę o drugie miejsce przez brak podcięcia

Alonso ukarany doliczeniem 20 sekund za niebezpieczną jazdę [Akt.]

Hamilton: To mój najgorszy początek sezonu w całej karierze

Piastri: Polecenie zespołu było całkowicie zasadne

Alonso: Miałem problemy z układem magazynowania energii

Russell nie chce oskarżać Alonso o celowe zwolnienie w T6

Więcej wiadomości

  Archiwum 2004
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Allan McNish niezadowolony z opłacających swoje starty kierowców

Marek Roczniak, 16 marca 2004, wyświetlenia: 841<< | lista | T- | T+ | >>
Były kierowca testowy Renault – Allan McNish twierdzi, iż opłacający swoje starty kierowcy dewaluują Formułę Jeden i zmniejszają jej prestiż. Z tego powodu kierowcy o bardziej ustalonej reputacji tracą szansę na pozostanie w tym sporcie. Szkot, który w 2002 roku zadebiutował w barwach Toyoty, liczył na posadę w ekipie Eddiego Jordana w tym sezonie, jednak na partnera Nicka Heidfelda został ostatecznie wybrany Giorgio Pantano, który do irlandzkiej stajni wniósł blisko trzy miliony funtów. „Ja nigdy nie płaciłem za możliwość ścigania się i nadal nie zamierzam. Jak już się do tego posuniesz, jesteś skończony” – powiedział McNish.

Swoje starty opłacają również kierowcy z zespołu Minardi – Zsolt Baumgartner i Gianmaria Bruni, wnosząc po osiem milionów funtów każdy, a także Christian Klien, który bez wsparcia firmy Red Bull raczej nie zostałby zatrudniony przez Jaguara. W dodatku kierowcy, którzy w ostatnich dwóch latach zaliczyli udział w więcej niż sześciu wyścigach, nie mogą być zatrudnieni jako kierowcy testowi do udziału w piątkowych treningach podczas weekendów Grand Prix. W ten sposób tacy kierowcy jak McNish, czy Justin Wilson stracili szansę na pozostanie w stałym kontakcie z F1 i musieli rozejrzeć się za innymi posadami.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
27.04.2015  Rosberg nie skupia się na sytuacji w klasyfikacji kierowców
11.01.2015  McNish popiera wprowadzenie do F1 1000-konnych silników
17.12.2013  Allan McNish ogłosił zakończenie kariery
25.05.2011  Nie Prost a McNish czwartym sędzią podczas GP Monako
20.01.2010  Mistrz serii "Jim Russell" wystartuje w nagrodę w F2
Tagi:
McNish A.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca