|
|
|
|
|
|
Ross Brawn domaga się sprecyzowania przepisów dotyczących silników |
|
•Marek Roczniak, 23 marca 2004, zmieniony 21.02.2006 13:59, wyświetlenia: 1047 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Dyrektor techniczny Ferrari – Ross Brawn uważa, że potrzebne jest sprecyzowanie przepisów dotyczących silników w taki sposób, aby zespoły pod byle pretekstem nie dokonywały zmiany silnika pomiędzy kwalifikacjami i wyścigiem. Co prawda wiąże się to z obniżeniem o 10 pozycji startowej, jednak w niektórych przypadkach gra może okazać się warta świeczki, ponieważ mocniejszy i zarazem mniej wytrzymały silnik na szybkich torach może dać dużą przewagę. „Musimy dokładnie wiedzieć, czy można to traktować jako decyzję taktyczną lub czy musimy udowodnić, że mamy jakiś problem. To oczywiste, że najlepszym rozwiązaniem na Monzy będzie zdobycie pole position z silnikiem kwalifikacyjnym i start do wyścigu z niższej o 10 pozycji, ale z bardzo mocnym silnikiem. Myślę, że nie chcemy tego zobaczyć, tak więc przepisy trzeba uściślić” – powiedział Brawn.
Źródło: GrandPrix.com
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|