F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.04.2024

GP Chin: wyniki sprintu

Verstappen zwycięzcą pierwszego sprintu sezonu

19.04.2024

Ricciardo: czternaste pole nie jest złe

Verstappen: W SQ3 czułem się tak, jakbym jechał po lodzie

Norris: dałem z siebie wszystko na ostatnim okrążeniu

Stella: Byliśmy gotowi walczyć o uwzględnienie czasu Norrisa

Hamilton: Bolid ożył w deszczowych warunkach

GP Chin: wyniki kwalifikacji do sprintu

Lando Norris wygrywa kwalifikacje do sprintu

Stroll najszybszy w jedynym treningu w Chinach

18.04.2024

AMuS: Mercedes oferował Alonso roczną umowę z opcją

Antonelli ukończył pierwszy prywatny test z Mercedesem

Ricciardo: Nowe podwozie na GP Chin zapewni mi spokojną głowę

Sainz: Moje najlepsze opcje na sezon 2025 pozostają otwarte

Alonso: Stroll jest bardziej wrażliwy na niedoskonałości AMR24

Norris: McLarena stać na zwycięstwa w sezonie 2024

Marko: Audi oferuje Sainzowi pieniądze poza zasięgiem Red Bulla

17.04.2024

F1 Racing Confidential - książka o kulisach Formuły 1

AMuS: Newey w ostatnim czasie złożył wizytę we Włoszech

Verstappen: Sprint w Chinach nie jest dobrym pomysłem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2004
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Testy na torach Paul Ricard, Mugello i Fiorano

Marek Roczniak, 25 marca 2004, wyświetlenia: 945<< | lista | T- | T+ | >>
P.Kierowca Konstruktor Op. Czas okr. Strata Okr. 
Czasy uzyskane na torze Paul Ricard
1.Jenson Button B.A.R Honda 1:11,047   119 
2.Antonio Pizzonia Williams BMW 1:11,211 +0,164 129 
3.Pedro de la Rosa McLaren Mercedes 1:11,390 +0,343 30 
4.Takuma Sato B.A.R Honda 1:11,427 +0,380 80 
5.Ralf Schumacher Williams BMW 1:11,520 +0,473 104 
6.Alex Wurz McLaren Mercedes 1:12,358 +1,311 31 
7.Franck Montagny Renault 1:12,468 +1,421 134 
8.Ricardo Zonta Toyota 1:12,585 +1,538 93 
9.Ryan Briscoe Toyota 1:12,641 +1,594 110 
Czasy uzyskane na torze Mugello
1.Michael Schumacher Ferrari 1:20,106   65 
Czasy uzyskane na torze Fiorano
1.Luca Badoer Ferrari 0:57,398   132 
Trzeci dzień testów na torze Paul Ricard należał do jednego z triumfatorów wyścigu w Malezji – Jensona Buttona. Brytyjczyk zastąpił dzisiaj kierowcę testowego z zespołu B.A.R – Anthony'ego Davidsona i uzyskał lepszy o blisko pół sekundy czas w stosunku do najszybszego kierowcy z środy. Do uzyskania lepszego czasu z pewnością przyczyniła się nieco bardziej korzystna pogoda. Hulający na południu Francji wiatr Mistral wiał dzisiaj z mniejszą siłą, umożliwiając wzrost temperatury do 13 stopni Celsjusza. Oprócz Buttona stajnię z Brackley reprezentował w czwartek także i drugi główny kierowca – Takuma Sato, który ze stratą blisko 0.4 sekundy do swojego partnera uplasował się na czwartej pozycji.

Antonio Pizzonia uzyskał drugi czas dnia, a jego strata do Buttona wyniosła mniej niż 0.2 sekundy. Brazylijczyk skupił się na pokonywaniu długich dystansów za kierownicą bolidu Williams FW26, by po południu zająć się testowaniem opon Michelin. Ponadto Pizzonia sprawdzał układ paliwowy. Tymczasem drugiego kierowcę testowego stajni z Grove – Marca Gene zastąpił dzisiaj Ralf Schumacher, który uplasował się na piątej pozycji. Niemiec pracował najpierw nad ustawieniami auta i sprawdzał opony, a po południu testował system kontroli trakcji, zaliczając przy okazji serię symulowanych startów.

Na trzeciej i szóstej pozycji uplasowali się kierowcy testowi z zespołu McLaren – Pedro de la Rosa i Alex Wurz, zaliczając dzisiaj niewiele okrążeń. W dodatku Wurz miał już grubo ponad sekundę straty do Buttona. Tuż za Austriakiem na siódmej pozycji znalazł się z kolei jedyny reprezentant Renault – Franck Montagny. Francuz za kierownicą zeszłorocznego bolidu R23 ponownie testował opony Michelin, przeznaczone do użycia na początku europejskiej części sezonu. Ponadto francuska stajnia sprawdzała opony przygotowane na tor w Bahrajnie.

Na ostatnich pozycjach uplasowali się kierowcy testowi Toyoty – Ricardo Zonta i Ryan Briscoe, mając ponad półtorej sekundy straty do Buttona. Tym razem Briscoe także i Briscoe zdołał wreszcie zaliczyć przyzwoitą liczbę okrążeń – łącznie obydwaj kierowcy testowi z japońskiej stajni przejechali ponad 200 okrążeń.

Czwartek był trzecim i zarazem ostatnim dniem testów Ferrari na torze Mugello. Michael Schumacher zastąpił dzisiaj kierowcę testowego włoskiej stajni – Lukę Badoera i sprawdzał nowe komponenty do bolidu F2004, a także testował opony Bridgestone. Z początku pogoda nie dopisywała, jednak po południu Niemiec zdołał wykonać wszystkie zaplanowane zadania. Jutro zwycięzca dwóch pierwszych wyścigów sezonu 2004 przeniesie się na prywatny tor testowy Ferrari – Fiorano, na którym dzisiaj testy opon za kierownicą zeszłorocznego bolidu F2003-GA przeprowadzał Badoer.

Źródło: BARf1.com, BMW.WilliamsF1.com, Ferrari.com, RenaultF1.com, F1Racing.net
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
23.02.2024  Charles Leclerc kończy zimowe testy na czele tabeli
23.02.2024  Sainz najszybszy w porannej sesji ostatniego dnia testów
23.02.2024  Harmonogram zespołów na testy w Bahrajnie
22.02.2024  Sainz na czele tabeli drugiego dnia testów na torze Sakhir
22.02.2024  Poranna sesja drugiego dnia testów przerwana
Tagi:
Testy
Paul Ricard
Mugello
Fiorano

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca