F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

25.04.2024

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Hamilton: Nigdy przedtem nie odczuwałem takiej podsterowności

Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami

Leclerc zawiedziony tempem Ferrari na twardych oponach

Verstappen: Bolid jechał jak po szynach

Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari

Stroll: Kolizja z nawrotu była wynikiem splotu zdarzeń

Więcej wiadomości

  Archiwum 2004
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Max Mosley zwołał spotkanie w Monako z szefami zespołów na 5 maja

Marek Roczniak, 19 kwietnia 2004, wyświetlenia: 780<< | lista | T- | T+ | >>
Piątego maja w Monako odbędzie się spotkanie prezydenta FIA – Maxa Mosleya z szefami zespołów Formuły Jeden, podczas którego najprawdopodobniej przedyskutowana będzie kwestia prędkości bolidów i zbyt dużych kosztów uniemożliwiających wręcz powstawanie nowych zespołów. Możliwe, że obie sprawy zostaną powiązane, czyli w zamian za nie wprowadzanie zmian mających na celu obniżenie prędkości bolidów zespoły zgodzą się na obniżenie kosztów np. poprzez ograniczenie testów.

Większość zespołów z pewnością jest za nie spowolnianiem bolidów i za obniżeniem kosztów, natomiast Mosley chciałby w przyszłości widzieć więcej zespołów na starcie wyścigów i w ten sposób udałoby się załatwić kilka spraw za jednym zamachem. Problem może stanowić jednomyślność zespołów, którą zwykle trudno jest osiągnąć. FIA posiada jednak uprawnienia umożliwiające jej nakazanie opracowania sposobu na spowolnienie bolidów nawet w środku sezonu i może to wykorzystać jako kartę przetargową.

Kolejna sprawa do przedyskutowania to nowe ustawodawstwo obowiązujące w kilku krajach Unii Europejskiej – European Arrest Warrant (UAW), umożliwiające osadzanie w areszcie osób mających jakiś związek z tragicznym wypadkiem na torze, nawet zanim zostaną postawione w stan oskarżenia. Obecnie trzy kraje z tych, w których odbywają się wyścigi F1: Hiszpania, Wielka Brytania i Belgia zgodziły się na wprowadzenie UAW i w jednym z tych krajów może dojść do bojkotu. Najwcześniej odbędzie się wyścig o Grand Prix Hiszpanii i to zaledwie kilka dni po spotkaniu w Monako (9 maja). Jeśli zespoły zgodzą się na bojkot, to być może nie poniosą nawet żadnych konsekwencji. Wystarczy, aby przywiozły swoje bolidy, poddały je badaniom kontrolnym i nie wypuszczały ich przez cały weekend z garaży. Pytanie jednak, czy Formuła 1 może sobie pozwolić na coś takiego w świetle malejącej popularności?

Źródło: GrandPrix.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.12.2023  Todt: Massa może odnieść sukces w sprawie crashgate
24.05.2021  Max Mosley nie żyje
15.04.2020  Mosley: Sezon 2020 powinien zostać odwołany
12.02.2019  Mosley popiera decyzję o wprowadzeniu systemu Halo do F1
28.10.2017  Ecclestone: Mercedes wsparł Ferrari w rozwoju silnika V6
Tagi:
Mosley M.
FIA

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca