F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

25.04.2024

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Hamilton: Nigdy przedtem nie odczuwałem takiej podsterowności

Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami

Leclerc zawiedziony tempem Ferrari na twardych oponach

Verstappen: Bolid jechał jak po szynach

Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari

Stroll: Kolizja z nawrotu była wynikiem splotu zdarzeń

Więcej wiadomości

  Archiwum 2009
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Kubica siódmy w klasie R3 po drugim dniu rajdu

Tymczasem Loeb stracił prowadzenie z powodu zbyt wczesnego dojazdu na punkt kontroli czasu.
Marek Roczniak, 28 listopada 2009, wyświetlenia: 4563<< | lista | T- | T+ | >>
Robert Kubica i Michał Kuśnierz po ośmiu odcinkach Rajdu Var zajmują 26 miejsce w łącznej klasyfikacji, a siódme w klasie R3 po tym, jak udało im się nadrobić w sobotę trochę straconego wczoraj czasu z powodu problemów z hamulcami i kary za spóźnienie na punkt kontroli czasu.

Drugi dzień zmagań na Lazurowym Wybrzeżu rozpoczął się dla polskiej załogi od powrotu problemów z hamulcami, których przyczyny nie udało się wczoraj znaleźć. „Zmieniliśmy hamulce, ale po trzech kilometrach pierwszego porannego odcinka, znowu pojawiły sie kłopoty. Hamulce z przodu znów się przegrzewały. Tak przejechałem pierwszy i drugi OS” – zacytował Kubicę portal PIT STOP.

W końcu jednak udało znaleźć się przyczynę przegrzewania hamulców: „Przed trzecim odcinkiem mieliśmy trochę czasu i wtedy odkryłem, że mieliśmy zepsutą dźwignię regulacji balansu hamulców. Jakoś udało nam sie przesunąć balans na tył i rozwiązać problem, więc trzeci poranny odcinek był już OK. Wygląda na to, że wczorajsze i dzisiejsze problemy wynikały z tego, że cała siła hamowania była na przodzie i stąd przegrzewanie się hamulców”.

Co prawda pod koniec dzisiejszej jazdy hamulce znowu zaczęły trochę szwankować, jednak ogólnie samochód spisuje się coraz lepiej, co spowodowało, że Polacy w sumie awansowali od piątku o trzynaście miejsc w łącznej klasyfikacji rajdu i o siedem w swojej klasie R3, w której prowadzi francuska załoga Emmanuel Guigou / David Marty, mając ponad sześć minut przewagi nad Kubicą i Kuśnierzem.

Spory pech dopadł z kolei dotychczasowych liderów Rallye du Var – Sebastiena Loeba i pilotującą go małżonkę Severine. Z powodu jej błędu rajdowy mistrz świata o trzy minuty za wcześnie przybył na punkt kontroli czasu przed ostatnim serwisem, tracąc tym samym prowadzenie na rzecz belgijskiej załogi Pieter Tsjoen / Eddy Chevaillier, do której traci 34,3 sekundy. Jutro trzy ostatnie odcinki rajdu.

Klasyfikacja po drugim dniu rajdu
P.Załoga Nar. Samochód Czas W klasie 
1.Pieter Tsjoen / Eddy Chevaillier Ford Focus RS WRC 08 1:39.49,4 1. WRC 
2.Sebastien Loeb / Severine Loeb Citroën C4 WRC +34,3 2. WRC 
3.Patrick Henry / Magali Lombard Peugeot 307 WRC +41,3 3. WRC 
4.Stephane Sarrazin / Jacques-Julien Renucci Peugeot 207 S2000 +1.08,5 1. A7S 
5.Cedric Robert / Mathieu Duval Fiat Punto Abarth S2000 +1.32,9 2. A7S 
6.Brice Tirabassi / Eric Clement Subaru Impreza WRC S14 +1.43,4 4. WRC 
7.Guillaume Canivenq / Sebastien Grimal Peugeot 207 S2000 +3.01,2 3. A7S 
8.Dany Snobeck / Gilles Mondesir Peugeot 307 WRC +3.43,2 5. WRC 
9.Emmanuel Guigou / David Marty Renault Clio R3 Maxi +4.36,0 1. R3 
10.Marc Amourette / Gwenola Marie Citroën C2 S1600 +6.09,2 1. A6S 
18.Bryan Bouffier / Mathieu Baumel Citroën C2 R2 Max +8.02,6 1. R2 
26.Robert Kubica / Michał Kuśnierz Renault Clio R3 Maxi +10.53,1 7. R3 
Źródło: Autoklub.pl, F1.sport.pl
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
29.11.2023  Orlen przedłużył współpracę z Robertem Kubicą
22.11.2023  Kubica przystąpi do WEC w sezonie 2024 z AF Corse
05.11.2023  Kubica mistrzem świata WEC w klasie LMP2
27.09.2023  Jota Porsche potwierdza rozmowy z Vettelem ws. startu w Le Mans
11.02.2023  Najważniejsze wyścigi Roberta Kubicy w Formule 1 (Część 2)
Tagi:
Kubica R.
Rajdy

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
luki14, 28.11.2009 20:15[!]
"w której prowadzi francuska załoga Emmanuel Guigou / David Marty, mając ponad sześć sekund przewagi nad Kubicą i Kuśnierzem."
Hehe chciałoby się ;) Nie czasem minut?
Maraz, 28.11.2009 20:21[!]
Oczywiście minut - ciężko się przestawić z F1 ;)
Szu, 28.11.2009 21:23[!]
Widzę że Bryan Bouffier pojawił się na liście :)
SirKamil, 28.11.2009 21:25[!]
"Renault Clio R3 Maxi"

Jak to w końcu jest z tym nieszczęsnym Maxi? ... jest czy nie bo już straciłem rachubę.
Maraz, 28.11.2009 21:37[!]
No wychodzi że jednak Maxi - tak przynajmniej Autoklub podaje w wynikach.
bartekws, 28.11.2009 21:48[!]
no ładnie, ładnie jedzie - problemy zniknęły i Robert goni - eh tylko pozazdrościć takiej przygody :D

oby mu się tylko a bardzo nie spodobało tam, bo jednak bardziej interesuje się F1 :D
Tomos, 28.11.2009 22:23[!]
i jest stary znajomy z F1-ex tester Prosta- Stephane Sarrazin
Yurek, 28.11.2009 22:41[!]
@Tomos - Sarrazin już kilka lat temu udowodnił, że WRC bardziej mu pasuje niż F1
pi0ter, 29.11.2009 00:41[!]
Sarrazin to genialny „szofer”, potrafi pojechać szybko wszystkim, co ma koła. Przesiadka z prototypu LMP1 do rajdówki nie stanowi dla niego problemu. Gdyby dostał szansę wykazania się w F1, na pewno by nie zwiódł.

Rozmawiałem jakiś czas temu z Simonem Jean-Josephem, który zna Stephane'a osobiście. Powiedział, że zawsze ciągnęło go do rajdów, bo startował w nich jego ojciec. Chwalił też jego idealnie czysty tor jazy - naleciałość po karierze na torze, raczej niespotykana wśród rajdowców.
Sgt Pepper, 29.11.2009 11:57[!]
Jest jakaś transmisja tego rajdu na tv sat ?
Gibonlak, 29.11.2009 13:12[!]
Dlaczego Kubica tam jeździ??, czysto For Fun??. Zarabia coś tam , klażdy kierowca F1 może sobie tam jeździć?, potrzebował Robert zgody Renault?. Dlaczego ciągle jest w czapeczce BMW, od kiedy będzie reklamą Renault i ich sponsorów.
noofaq, 29.11.2009 13:23[!]
Dlaczego jeździ? bo lubi
czysto for fun? podejrzewam że tak, ale możesz go zapytać
zarabia cos? zapytaj go :)
potrzebował zgody? zapytaj renault
dlaczego w czapce bmw? bo do końca roku ma kontrakt
od kiedy będzie reklamą renault? od nowego roku
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca