azp@ ta na pewno tego chcesz żeby RK poszedł do SF zapomniałeś/aś że tam jest FA a FM raczej będzie odstawać
Kubek by lepiej zrobił jak by teraz jakiś kontrakt se podpisał np: Mercem albo za Buttona do McL a i tam też miał by przesrane bo tam LH który wiecie co robi
Znowu spekulacje, NeverEnding Story,
od tych kombinacji to już mnie łeb boli,
chciałby dożyć czasów, kiedy Ci co wiedzą
staną się otwarci i prawdę powiedzą.
I nie chodzi mi tutaj by ujawniać sumy
ile, komu, za co, kiedy zapłacimy
ale informację na wzór konferencji
z tymi rozmawiamy a ci są zajęci.
Do tej pory wszystko to mediów przecieki
jak bardzo prawdziwe ? Domyślasz się wieki,
przecież My kibice chyba prawo mamy
w sposób należyty być informowani.
Nie upieram się tutaj by kontrakty zdradzać
chcę mieć od Nich wiedzę, kogo, gdzie chcą wsadzać
ile to by czasu Nam zaoszczędziło
chociaż z drugiej strony, domyślać się miło.
Przecież chcą się razem Nam zaprezentować
swe nowe bolidy, ciut kasy zachować
jaki byłby kłopot choćby w jednym zdaniu
naświetlić tok działań na jakimś spotkaniu.
To My świat kibiców w ciemnocie trzymany
padok wie dokładnie kto i z kim związany
oni między sobą to jak łyse konie
My do wiedzy pełnej czekamy w ogonie.
może jako pay-driver i partner Kubicy zostanie ogłoszony Ho ping ciung tung tung III ... wtedy bedzie wiadome że Renault uderzyło dna ... jak Grosjean sie pojawi w kokpicie nr 2 tak samo (znak że nie mają kasy i muszą brać za friko kogos z programu RDD)
azp, 29.11.2009 11:31 | | |
fernandof1@ nie zapomniałem /RAI na emeryturze będzie mi przypominał/
dziwna sprawa z tym drugim kokpitem, potencjalni kandydaci podpisują kontrakty z innymi zespołami, nie czekają na decyzje szacownego Zarządu, niewdzięcznicy
KOV również spadnie , trzeci raz "sprzątać" po ALO to chyba za dużo.
jan5, 29.11.2009 12:47 | | |
Z jednej strony nie za bardzo lubie kubice ale z drugiej strony jesli renault zostałoby na sezon 2010 (to juz jest pewne), a kubica jednak rozwiązałby kontrakt to renault jest w du** bo nie mają żadnego przyzwoitego kierowcy (mówmy o debitantach narazie jak o kierowcach z nizszej półki). Chyba, że stworzyliby pare heidfeld i kobayashi lub truli i di grassii. A tak poza tym to przejscie kubicy wymyśliła głownia polska prasa bo z o ile się nie myle z zagraniczynych źródeł jak narazie taką informacje podała jedna hiszpańska gazeta
@jan5 - a skąd Ty możesz wiedzieć jak dobrym kierowcą F1 jest di Grassi?
jan5, 29.11.2009 15:10 | | |
bo pokonał kubice w macau,a kubica jest podobo zawodnikiem wszczech czasów i powinien mieć już 8 MS i 20 konstruktorów
Fire, 29.11.2009 15:17 | | |
jan5, zakładając że przejechał 3 pełne sezony 8 tytułów MS jest niemożliwe :P Gdybyś choć przeczytał opis tamtego wyścigu F3 w Macau to byś wiedział jakim fartem Di Grassi wtedy zwyciężył... zresztą Brazylijczyk tuła się sezonu na stanowisku testera... oraz jedzie bo musi w GP2.
Simi, 29.11.2009 18:53 | | |
Adakar, świetnie ukazałeś chińszczyznę...
Co do Renault: myślę, że i tak nie powrócą do formy, ale... może się pomylę...
"bo pokonał kubice w macau,a kubica jest podobo zawodnikiem wszczech czasów i powinien mieć już 8 MS i 20 konstruktorów"
A wiesz jak to się stało czy tak tylko bredzisz na złość?
nareszcie jakieś dobre wieści ;)
jan5, 29.11.2009 20:27 | | |
Fire wiem co się stało i nie nie uważam, że SC jest czymś niezykłym i nie spotykanym na torach.
bredzisz dzieciaku...
Ale wy macie pod czupryną:D
Dla mnie mogą mieć malowanie w obojętnie jakim kolorze, byle byli w F1.
Co do Glocka, to nie chciał zaakceptować roli nr 2 w zespole(ma aspiracje bycia najlepszym), Sutil z kolei miał możliwość jeżdżenia w zespole który całkiem dobrze się rozwija, a zawsze zmiana zespołu na nowy jest ryzykowna.
Grosjeanowi ja bym dał jeszcze jedną szansę.Kobayashi czemu nie, aczkolwiek ja nie jestem tak wielkim i niepochamowanym optymistą jego talentu ja wy.
|