F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

25.04.2024

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Hamilton: Nigdy przedtem nie odczuwałem takiej podsterowności

Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami

Leclerc zawiedziony tempem Ferrari na twardych oponach

Verstappen: Bolid jechał jak po szynach

Więcej wiadomości

  Archiwum 2009
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Coraz jaśniejsza przyszłość Renault w F1

W grudniu zarząd ma przedyskutować sprawy kierownictwa, sponsorów i drugiego kierowcy.
Fagaldo, 28 listopada 2009, wyświetlenia: 7440<< | lista | T- | T+ | >>
Niepewna przyszłość zespołu Renault w Formule 1 jest w chwili obecnej jednym z najczęściej poruszanych tematów. Francuski team nie ogłosił jeszcze oficjalnego stanowiska na temat startów w sezonie 2010, a wypowiedzi prezesa koncernu Carlosa Ghosna są co najmniej niejasne.

My z kolei prezentujemy dobre wieści, pochodzące z wiarygodnego źródła. Jedna z osób pracujących w środowisku zespołu podaje informację, iż producent samochodów w rzeczywistości zatwierdził już swój udział w przyszłorocznym sezonie po tym, jak budżet na rok 2010 został podobno skompletowany.

Zarząd teamu z Enstone zajmie się w grudniu obradami na temat programu Renault w Formule 1, podczas których poruszone zostaną takie tematy, jak kierownictwo, sponsorzy i drugi kierowca. Po niepowodzeniu negocjacji z Timo Glockiem i Adrianem Sutilem, zespół prowadzi podobno rozmowy z takimi kierowcami, jak Heikki Kovalainen czy Romain Grosjean, a przede wszystkim z firmą Panasonic – byłym sponsorem tytularnym Toyoty. Nowe kierownictwo zespołu ma również zostać przedstawione zaraz po zakończeniu obrad.

Źródło: Confidential-Renault.fr
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.04.2024  Autosport: Renault rozważa sprzedaż zespołu Alpine
21.03.2024  Jordan: Renault mogło już zadecydować o wycofaniu się z F1
07.03.2024  Famin: Wiemy, że nasza obecna forma jest nieackeptowalna
19.01.2024  Famin: Renault pozostaje gotowe na wznowienie rozmów z Andrettim
11.01.2024  Szafnauer: Zespoły złamały dżentelmeńską umowę
Tagi:
Renault

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
fernandof1, 29.11.2009 08:25[!]
azp@ ta na pewno tego chcesz żeby RK poszedł do SF zapomniałeś/aś że tam jest FA a FM raczej będzie odstawać

Kubek by lepiej zrobił jak by teraz jakiś kontrakt se podpisał np: Mercem albo za Buttona do McL a i tam też miał by przesrane bo tam LH który wiecie co robi
akkim, 29.11.2009 09:42[!]
Znowu spekulacje, NeverEnding Story,
od tych kombinacji to już mnie łeb boli,
chciałby dożyć czasów, kiedy Ci co wiedzą
staną się otwarci i prawdę powiedzą.

I nie chodzi mi tutaj by ujawniać sumy
ile, komu, za co, kiedy zapłacimy
ale informację na wzór konferencji
z tymi rozmawiamy a ci są zajęci.

Do tej pory wszystko to mediów przecieki
jak bardzo prawdziwe ? Domyślasz się wieki,
przecież My kibice chyba prawo mamy
w sposób należyty być informowani.

Nie upieram się tutaj by kontrakty zdradzać
chcę mieć od Nich wiedzę, kogo, gdzie chcą wsadzać
ile to by czasu Nam zaoszczędziło
chociaż z drugiej strony, domyślać się miło.

Przecież chcą się razem Nam zaprezentować
swe nowe bolidy, ciut kasy zachować
jaki byłby kłopot choćby w jednym zdaniu
naświetlić tok działań na jakimś spotkaniu.

To My świat kibiców w ciemnocie trzymany
padok wie dokładnie kto i z kim związany
oni między sobą to jak łyse konie
My do wiedzy pełnej czekamy w ogonie.
Adakar, 29.11.2009 10:22[!]
może jako pay-driver i partner Kubicy zostanie ogłoszony Ho ping ciung tung tung III ... wtedy bedzie wiadome że Renault uderzyło dna ... jak Grosjean sie pojawi w kokpicie nr 2 tak samo (znak że nie mają kasy i muszą brać za friko kogos z programu RDD)
azp, 29.11.2009 11:31[!]
fernandof1@ nie zapomniałem /RAI na emeryturze będzie mi przypominał/

dziwna sprawa z tym drugim kokpitem, potencjalni kandydaci podpisują kontrakty z innymi zespołami, nie czekają na decyzje szacownego Zarządu, niewdzięcznicy
KOV również spadnie , trzeci raz "sprzątać" po ALO to chyba za dużo.
jan5, 29.11.2009 12:47[!]
Z jednej strony nie za bardzo lubie kubice ale z drugiej strony jesli renault zostałoby na sezon 2010 (to juz jest pewne), a kubica jednak rozwiązałby kontrakt to renault jest w du** bo nie mają żadnego przyzwoitego kierowcy (mówmy o debitantach narazie jak o kierowcach z nizszej półki). Chyba, że stworzyliby pare heidfeld i kobayashi lub truli i di grassii. A tak poza tym to przejscie kubicy wymyśliła głownia polska prasa bo z o ile się nie myle z zagraniczynych źródeł jak narazie taką informacje podała jedna hiszpańska gazeta
Fagaldo, 29.11.2009 12:51[!]
@jan5 - a skąd Ty możesz wiedzieć jak dobrym kierowcą F1 jest di Grassi?
jan5, 29.11.2009 15:10[!]
bo pokonał kubice w macau,a kubica jest podobo zawodnikiem wszczech czasów i powinien mieć już 8 MS i 20 konstruktorów
Fire, 29.11.2009 15:17[!]
jan5, zakładając że przejechał 3 pełne sezony 8 tytułów MS jest niemożliwe :P Gdybyś choć przeczytał opis tamtego wyścigu F3 w Macau to byś wiedział jakim fartem Di Grassi wtedy zwyciężył... zresztą Brazylijczyk tuła się sezonu na stanowisku testera... oraz jedzie bo musi w GP2.
Simi, 29.11.2009 18:53[!]
Adakar, świetnie ukazałeś chińszczyznę...
Co do Renault: myślę, że i tak nie powrócą do formy, ale... może się pomylę...
SirKamil, 29.11.2009 18:58[!]
"bo pokonał kubice w macau,a kubica jest podobo zawodnikiem wszczech czasów i powinien mieć już 8 MS i 20 konstruktorów"

A wiesz jak to się stało czy tak tylko bredzisz na złość?
artur_fan_f1, 29.11.2009 19:20[!]
nareszcie jakieś dobre wieści ;)
jan5, 29.11.2009 20:27[!]
Fire wiem co się stało i nie nie uważam, że SC jest czymś niezykłym i nie spotykanym na torach.
SirKamil, 30.11.2009 17:16[!]
bredzisz dzieciaku...
Jędruś, 30.11.2009 21:37[!]
Ale wy macie pod czupryną:D

Dla mnie mogą mieć malowanie w obojętnie jakim kolorze, byle byli w F1.
Co do Glocka, to nie chciał zaakceptować roli nr 2 w zespole(ma aspiracje bycia najlepszym), Sutil z kolei miał możliwość jeżdżenia w zespole który całkiem dobrze się rozwija, a zawsze zmiana zespołu na nowy jest ryzykowna.
Grosjeanowi ja bym dał jeszcze jedną szansę.Kobayashi czemu nie, aczkolwiek ja nie jestem tak wielkim i niepochamowanym optymistą jego talentu ja wy.
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca