F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Hamilton: Nigdy przedtem nie odczuwałem takiej podsterowności

Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami

Więcej wiadomości

  Archiwum 2009
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Wypowiedzi kierowców po pierwszym dniu testów (8)

Ostatnio dodani: Soucek, Di Resta, Hildebrand, Baguette, Bianchi, Ricciardo, Hartley, Rossi.
Marek & Michał, 1 grudnia 2009, wyświetlenia: 3499<< | lista | T- | T+ | >>
AT&T Williams

Andy Soucek (P1, 1:19,168): „Dzisiejszy dzień był jak marzenie. Potrafię wyobrazić siebie blisko czołówki, ale nigdy nie spodziewałem się ukończyć testy na szczycie tabeli czasów. Niemniej to miła niespodzianka widzieć tam moje imię – nadal nie mogę uwierzyć, że jestem najszybszy na teście F1! Jestem bardzo dumny z siebie, ale muszę również podziękować Williamsowi za danie mi szansy wzięcia udziału w tych testach. To był niesamowity rok dla mnie pod względem sportów motorowych i sądzę, że zasługuję na miejsce w Formule 1 w przyszłym sezonie. Staram się jak mogę, by zapewnić sobie posadę i myślę, że ten test pomoże mojej karierze”.
 
Force India Formula One Team

Paul di Resta (P2, +0,201s): „Nie starałem się zbytnio uzyskać dobrego czasu, a jedynie chciałem jak najwięcej wyciągnąć z samochodu i siebie, by wypracować odpowiednie ustawienia na następne dwa dni. Ostatecznie mogłem ustanowić niezły czas, ale ogólnie to nie było dzisiejszym celem. Jutro nastawienie zespołu będzie inne i będziemy testować kilka rozwiązań na sezon 2010”.

John R. Hildebrand (P10, +1,369s): „Byłem naprawdę pod wrażeniem możliwości samochodu. Jest zupełnie inny pod każdym względem w porównaniu do tego, do czego przywykłem. Zarówno pod względem niewątpliwej prędkości, jak i pod względem charakterystyki bolidu, jego prowadzenia, hamulców i pokonywania zakrętów. Z racji mojego ścigania się na owalach, przywykłem do wysokich prędkości maksymalnych i nie doznałem zbyt dużego szoku, ale trochę czasu zajęło mi przyzwyczajenie się do ilości paliwa i prędkości przejeżdżania zakrętu”.
 
Renault F1 Team

Bertrand Baguette (P9, +1,343s): „Dzisiejszego ranka nie chciałem popełnić najmniejszego błędu. Celem było wczucie się w bolid F1 podczas wykonywania programu, jaki zaplanował zespół Renault. Wspaniale było móc zasiąść za kierownicą tego samochodu, nie mam co do tego wątpliwości, ale wykonaliśmy także sporo pracy. Szybkość pokonywania zakrętów i siła hamowania wywarły na mnie największe wrażenie. Moim głównym zadaniem było odpowiednie wykonanie programu testowego, który został przygotowany, zanim mogliśmy pójść na całość pod względem osiągów. [...] Metody pracy są generalnie podobne jak w Formule Renault 3.5, tyle że jestem przyzwyczajony do pracy z jednym inżynierem, a tu jest ich znacznie więcej! Stanięcie z nimi twarzą w twarz jest z początku trochę onieśmielające, ale mieliśmy trochę konstruktywnych rozmów, jak dla mnie nawet bardzo konstruktywnych. Jak tylko skończyliśmy program rozwojowy, zgodnie z planem nastawiliśmy się na uzyskanie dobrego czasu okrążenia. Niestety, kiedy założyliśmy nowe opony, zaczęły się problemy z układem wydechowym i nie mogłem pojechać tak szybko, jak bym chciał. Niemniej jednak było to bardzo pozytywne doświadczenie. Przejechałem ponad 100 okrążeń, fizycznie czuję się świetnie i myślę, że mógłbym przejechać znacznie więcej okrążeń!”
 
Red Bull Racing

Daniel Ricciardo (P4, +0,366s): „Nie sądzę, abym przestał się uśmiechać dzisiaj choć na chwilę. Praca z zespołem układała się znakomicie i pozwolili mi podchodzić do wszystkiego w takim tempie, jakie mi odpowiadało, zanim nabrałem pewności siebie. Potem rozpocząłem pracę nad rzeczami, które będą użyteczne dla zespołu w odniesieniu do przyszłego sezonu. To był pierwszy raz, kiedy poprowadziłem samochód Formuły 1 na zwykłem torze z zakrętami, jako że wcześniej przeprowadziłem tylko test w linii prostej i muszę powiedzieć, że dysponuje on większą przyczepnością, niż jakiekolwiek inne auto, które dotychczas prowadziłem”.
 
Scuderia Ferrari Marlboro

Jules Bianchi (P5, +0,458): „Jestem bardzo dumny z tego, że zadebiutowałem w Formule 1 z Ferrari – najwspanialszym zespołem na świecie. Początkowo byłem ostrożny, aby nie popełnić żadnych błędów, a później, kiedy nabrałem już pewności siebie, mogłem zacząć mocniej cisnąć. Wyczuwalny tutaj duch zespołu jest po prostu niezwykły i mam nadzieję, że wywarłem na nich pozytywne wrażenie. Jutro chcę wypaść jeszcze lepiej”.
 
BMW Sauber F1 Team

Alexander Rossi (P7, +1,059s): „Ten dzień sprawił mi wielką przyjemność. To, co potrafi ten samochód jest imponujące – jest bardzo przewidywalny i precyzyjny, jeśli chodzi o reakcje na ruchy kierownicą, a ogólny poziom przyczepności jest bardzo wysoki. Jednakże muszę też przyznać, że jestem rozczarowany, ponieważ będąc kierowcą wyścigowym zawsze chcesz być najszybszy! Myślę, że po południu nie zdołaliśmy znaleźć doskonałego balansu bolidu. Pod względem fizycznym test ten był tak wymagający, jak się tego spodziewałem. Wspomaganie kierownicy to wielka pomoc w porównaniu do GP2, ale przeciążenia są oczywiście większe”.
 
Scuderia Toro Rosso

Brendon Hartley (P12, +2,157s): „Poza wypadnięciem z toru rano, generalnie byłem zadowolony z przebiegu dnia, jako że dość długo nie prowadziłem samochodu F1. Teraz liczę na lepsze spożytkowanie czwartku, kiedy otrzymam szansę kolejnej jazdy”. Warto dodać, że Nowozelandczyk jeździł dzisiaj z dodatkowym balastem, aby zasymulować przyszłoroczną wagę bolidów z pełnym bakiem paliwa, jako że zabronione będzie tankowanie”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
23.02.2024  Charles Leclerc kończy zimowe testy na czele tabeli
23.02.2024  Sainz najszybszy w porannej sesji ostatniego dnia testów
23.02.2024  Harmonogram zespołów na testy w Bahrajnie
22.02.2024  Sainz na czele tabeli drugiego dnia testów na torze Sakhir
22.02.2024  Poranna sesja drugiego dnia testów przerwana
Tagi:
Testy

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Khelinubril, 01.12.2009 19:39[!]
"Wspomaganie kierownicy to wielka pomoc w porównaniu do GP2" - to że niby kierowcy w F1 mają łatwiej? a chyba nie powinni.
w.macko92, 02.12.2009 10:04[!]
chodzi o to, że w GP2 wspomaganie nie jest az tak bardzo potrzebne i widoczne jak w F1
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca