F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

28.03.2024

Steiner: Haas popełnił błąd obniżając oczekiwania na sezon 2024

Vettel: Powrót do Formuły 1 nie jest w tej chwili moim zmartwieniem

Vasseur: Tytuł wśród konstruktorów celem Ferrari w 2024

Vowles pewien startu Sargeanta w Grand Prix Japonii

27.03.2024

Marko: Ricciardo nie otrzymał żadnego ultimatum

Wolff: Relacje Verstappena z Mercedesem będą musiały nastąpić

26.03.2024

F1-Insider: Horner prowadzi zaawansowane rozmowy z Alonso

New Zeland Herald: Ricciardo otrzymał ultimatum od RB do GP Chin

25.03.2024

Iwasa zastąpi Ricciardo w pierwszym treningu do GP Japonii

Bottas: Mogliśmy zdobyć punkty w Melbourne

Marko chwali Tsunodę po Grand Prix Australii

Vowles: Sargeantowi ciężko będzie odzyskać pewność siebie

24.03.2024

Perez: Sainz na pewno wygrałby dziś z Maksem w równej walce

Alonso rozczarowany karą za incydent z Russellem

Norris: Przegraliśmy walkę o drugie miejsce przez brak podcięcia

Alonso ukarany doliczeniem 20 sekund za niebezpieczną jazdę [Akt.]

Hamilton: To mój najgorszy początek sezonu w całej karierze

Piastri: Polecenie zespołu było całkowicie zasadne

Alonso: Miałem problemy z układem magazynowania energii

Russell nie chce oskarżać Alonso o celowe zwolnienie w T6

Więcej wiadomości

  Archiwum 2009
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Wypowiedzi kierowców po drugim dniu testów (6)

Ostatnio dodani: di Grassi, Tung, Bianchi, Ricciardo, Bortolotti, Gutierrez.
Michał & Marek, 2 grudnia 2009, wyświetlenia: 2695<< | lista | T- | T+ | >>
Renault F1 Team

Lucas di Grassi (P10, +2,180s): „Był to dla mnie produktywny dzień i dobrze było móc wrócić za kierownicę współczesnego samochodu F1 po raz pierwszy od blisko roku. Jazda takim samochodem na slickach to dość inne uczucie, ale szybko przyzwyczaiłem się do tego i do systemów samochodu. Nasz program był nastawiony na przygotowania do sezonu 2010, zatem jeździliśmy z dużym ładunkiem paliwa i wykonywaliśmy dość długie przejazdy. Warunki na torze nie były takie złe, ale myślę, że jutro będą jeszcze lepsze, tak więc powinniśmy wykonać trochę więcej istotnej pracy”.

Ho-Pin Tung (P11, +2,774s): „To był mój pierwszy test z prawdziwego zdarzenia za kierownicą bolidu F1 i było to świetne doświadczenie. Na początku skoncentrowałem się na znalezieniu rozsądnych ustawień auta, a potem przystąpiłem do pracy nad wyznaczonym programem z inżynierami, jako że testowaliśmy pewne części do samochodu na sezon 2010. Poranna sesja zleciała bardzo szybko, ale dobrze było móc przejechać 67 okrążeń, podczas gdy warunki na torze poprawiały się przez cały ranek. Największe wrażenie wywarła na mnie szybkość, z jaką można pokonywać zakręty i wydajność hamulców w tych samochodach, do czego trzeba się trochę przyzwyczaić. Dużo się dzisiaj nauczyłem, a praca z całym zespołem sprawiła mi przyjemność. Zostanę tutaj do jutra i będę uczestniczył we wszystkich odprawach, kontynuując naukę”.
 
Scuderia Ferrari Marlboro

Jules Bianchi (P9, +1,867s): „Wiem, że nie byłem szczególnie szybki, ale jazda w konfiguracji wyścigowej oznaczała, że mogłem się wiele nauczyć. Z pomocą zespołu zacząłem rozumieć samochód, zwłaszcza jego zachowanie, kiedy uzyskiwałem równe czasy okrążeń, co wydało mi się naprawdę pozytywną rzeczą dla mnie. [...] Wiele się nauczyłem, wliczając w to odprawę twarzą w twarz z 15 inżynierami, podczas gdy jestem przyzwyczajony do rozmowy z tylko jedną osobą po zakończeniu sesji. Jazda z dużym obciążeniem samochodu pomogła mi zrozumieć, co czeka mnie w przyszłym roku: wygrana w GP2 jest moim głównym celem, choć nie zapomnę tak łatwo tego doświadczenia i przygotowań, jakie są wymagane, aby dostać się do świata Formuły 1”.
 
Red Bull Racing

Daniel Ricciardo (P3, +0,525s): „Dzisiaj poszło nieco łatwiej. Wiedziałem czego się spodziewać dziś rano i procedury były łatwiejsze do zrozumienia, zatem byłem w stanie skoncentrować się na poprawie mojej jazdy i mam nadzieję, że spisałem się jak najlepiej, robiąc dobre wrażenie na inżynierach”.
 
Scuderia Toro Rosso

Mirko Bortolotti (P12, +3,043s): „Naprawdę cieszyłem się dzisiejszym dniem. Możliwość pomocy zespołowi w testowaniu [rozwiązań] na przyszły rok była bardzo interesującym doświadczeniem, mimo że rano musiałem spędzić trochę czasu w garażu. Z tak małą ilością testów dozwoloną w Formule 1, dzisiejszy dzień był niezwykle ważny dla mnie, dając mi szansę przejechania wielu kilometrów”.
 
BMW Sauber F1 Team

Esteban Gutierrez (P5, +1,472s): „Był to bardzo pozytywny dzień dla mnie. Głównym zamysłem było żyć tym doświadczeniem, cieszyć się dniem i uczyć. Bardzo wysoki poziom profesjonalizmu oznacza, że musisz być bardzo opanowany i używać głowy. Z powodu hydraulicznych problemów po południu, nie byłem w stanie użyć dwóch dodatkowych kompletów świeżych opon, ale z drugiej strony miałem pięć kompletów, czyli oczywiście więcej niż kiedykolwiek miałem do dyspozycji w ciągu jednego dnia! Naprawdę dziękuję zespołowi za tę bardzo cenną szansę. Wiele się nauczyłem w ten dzień i mam nadzieję móc ponownie zasiąść w kokpicie bolidu F1. Pod koniec, przy wyższym poziomie przyczepności, moja szyja była nieco sztywna i było to bardzo przydatne w ocenie własnej kondycji fizycznej. Dodatkowy trening opłacił się”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
23.02.2024  Charles Leclerc kończy zimowe testy na czele tabeli
23.02.2024  Sainz najszybszy w porannej sesji ostatniego dnia testów
23.02.2024  Harmonogram zespołów na testy w Bahrajnie
22.02.2024  Sainz na czele tabeli drugiego dnia testów na torze Sakhir
22.02.2024  Poranna sesja drugiego dnia testów przerwana
Tagi:
Testy
Gutierrez E.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Ramzes, 02.12.2009 19:53[!]
"Z powodu hydraulicznych problemów po południu, nie byłem w stanie użyć dwóch dodatkowych kompletów świeżych opon" Problemów BMW c.d. ;)
Gie, 02.12.2009 20:15[!]
Pewnie jeździł bolidem Roberta :)
freddiemercury, 02.12.2009 20:32[!]
Hydraulika - zmora BMW z sezonu 2007 :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca