Gdy tak spojrzeć z boku to "Arena" przypomina mi Laguna Secę... Myślę że nowy układ mógłby być interesujący...
tyle że na lagunie się jedzie w lewą stronę, ja od początku byłem za tą wersją ma szykanę do wyprzedzenia nawrót. może się dziać wiele dobrego na Silverstone.
Ni cóż. Z pewnością dałbym szansę nowemu layoutowi choć nie spodziewam się znaczącej poprawy atrakcyjności samego wyścigu.
Przebudowa może byłaby dobra, ale mniej więcej taki sam układ planowano na 2003 rok. Wtedy nic nie wyszło.
Chociaż nowy układ wygląda ciekawie.
Tak sobie... Znika fajna sekwencja zakrętów za mostem. W wyprzedzaniu to i tak raczej nie pomoże, bo szykana jest w tym samym miejscu, tylko w drugą stronę a proste następujące po niej będą dość krótkie.
Moim zdaniem to dobry pomysł. Trochę odmiany się przyda. Osobiście chciałbym cyklicznie wersja "Original" i "Arena". Byłoby ciekawie. :))
A.S., 07.12.2009 20:49 | | |
Po co zmieniać coś , co jest dobre? Silverstone to historyczny obiekt, po co zmieniać układ toru? Mamy w kalendarzu wystarczającą ilość „nowoczesnych” tilkodromów, to po co wkładać łapy w coś, co przez tyle lat się sprawdzało i jest już legendą?
Moim zdaniem powinni poprawić tylko to, co jest do poprawienia w kwestiach bezpieczeństwa i logistyki, natomiast układ toru powinien zostać bez zmian.
hmmm według mnie ciekawiej :)
MotoGP potrzebuje szybkich łuków, F1 wolnych nawrotów. Nie da się organizować obu serii na jednym torze, bo jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego.
Mmo, że jestem raczej tradycjonalistą i za historią murem stanę, to zmiana fragmentu tego toru, nie wydaje się jakimś niszczeniem świętości. Dla F1 chyba nawet lepszy układ: szykana wygląda na wolniejszą (nowa, w prawo) potem prosta z łukiem i mocne hamowanie- dla mnie jest to miejsce na atak i można się tu spodziewać walki- fragment idealny na ...KERS:) Wolę małą zmianę w istniejącym torze, takie urozmaicenie niż jakiś nowy Tilkodrom :(
Club jest troche bardziej przeprofilowany. już nie ma tam takiego łuku :(.
Podmieniłem obrazek toru w newsie.
A.S. - historyczny Silverstone niespecjalnie przypominał to, co mamy dzisiaj :) Podobny jest tylko ogólny zarys, a niezmieniany był chyba tylko pierwszy zakręt.
Mi się podoba wersja obecna.
|