Krótko mówiąc - Branson nie jest tu dla przyjemności tylko dla zysku. W sumie logiczne podejście, lecz
jeśli takowego nie będzie to zapewne zwinie manatki po roku-dwóch ;)
(...)z niewielkim budżetem poniżej 40 milionów funtów(...)
Jak to w końcu jest z tym ograniczeniem budżetów? Jest, nie ma, będzie? Będę wdzięczny za wszelakie wyjaśnienia, bo przez to zamieszanie już sam nie wiem jak jest naprawdę :)
Moje ulubione kolory:) Zespół także wydaje się być całkiem fajny. Timo Glocka lubię. Będą moimi faworytami nie tylko spośród nowych teamów :)
„Nie wnieśliśmy dużo pieniędzy, my przynieśliśmy naszą markę, w oparciu o którą zespół będzie zarządzany, by pozyskać wielu sponsorów. Naszym zaangażowaniem jest nazwa zespołu i trochę pieniędzy” - potwierdzenie moich słów z komentarza do poprzedniego newsa...
„Jesteśmy nowym czerwonym samochodem w stawce” - zabrzmiało to jakby chcieli podpiąć się pod legendę Ferrari ;/
Może powiecie że się czepiam ale uważam, jak to jeden duży pan powiedział, że lepiej "więcej robić, mniej gadać" :P
macie jakieś foty????
Oj mysle, ze bede im bardzo kibicowal.
Poki co bardzo mi sie podoba ich podejscie do spraw.
Mam nadzieje, iz beda konkurowac z najlepszymi i pokaza, ze nie potrzeba mega srodkow finansowych zeby stworzyc cudo.
Ciesze sie, ze ktos w koncu postanowil zrezygnowac z tuneli aeorodynamicznych.
Miliony byly w to ladowane. Sukces prac w takich tunelach to bylo dzielo przypadku.
Zamiast skupic sie na obliczeniach testowano duzo rozwiazan w celu sprawdzenia.
Tutaj widzimy prawdziwa mysl techniczna. Mam nadzieje, ze im sie to uda :)
Diabelski image zespołu Virgin zapowiada się być w zupełnej opozycji do ich nazwy ;)
zapowiada się najładniejsze F1 roku 2010 - ostatni całkiem czarny bolid to testowe RA106
Fire, 15.12.2009 18:49 | | |
Di Grassi miał już logo szamponu na kasku podczas ostatnich testów... sam się zdziwiłem z jakiej paki tak znienacka w centralnym miejscu wielkie logo... a tu bęc :D
@Yahoo
Wydaje mi się, że Branson się nie zwinie - to nie w jego stylu.
Brodaty raczej traktuje ten cały temat jako wyzwanie - rzuca rękawicę wszystkim dookoła i chce pokazać, co potrafi. A potrafi wiele.
I wcale się nie zdziwię, jeśli szybko będą osiągać sukcesy - sądzę, że chce pokazać, że nie trzeba wyrzucać milionów, żeby mieć wyniki w F1.
Wsadził swoich ludzi (Alexa Taia, Etienne'a de Villiersa) po to, żeby pokazać, że do zarządzania zespołem F1 potrzeba dwóch wysokiej klasy managerów (nie muszą być oni specjalistami od wyścigów - od tego są szefowie techniczni, którzy pracują bezpośrednio na torze, z kierowcami, a do prowadzenia przedsiębiorstwa potrzebni są rzutcy managerowie i takich ma...).
Uwierz mi Yahoo, projekt Virgin Galactic pochłania dużo więcej kasy niż ten zespół, a jednak Brodaty pakuje w niego pieniądze, bo widzi przyszłe korzyści... Z punktu widzenia Virgin to tylko jeden samolot międzykontynentalny rocznie mniej dokupiony do floty... oni operują inną skalą finansową. Ja życzę im wielkich sukcesów i podobnie jak kilku kolegów powyżej będę im bardzo kibicował, bo lubię takie podejście do sprawy...
Co do sponsorów... jeszcze CSC! Kto ma choć niewielkie pojęcie o kolarstwie szosowym, wie co mam na myśli.
bolidy "Dziewicy Racing" będą malowane w moich ulubionych barwach :D ciekawe czy będą na czele
Najważniejsze w przypadku Virgin Racing będzie to, że to nie zespół będzie pozyskiwał partnerów/sponsorów - będzie to robił Brodaty, a konkretnie, jego marka... myślę, że wiele firm uzna to za atrakcyjną propozycję współpracy...
@quickmick:
Ja doskonale zdaję sobie sprawę, że to co idzie na F1 to tylko mały ułamek ich kasy. Zadziwić może ilość marek i różnorodność rynków skupionych pod nazwą Virgin.
Fajnie by było, gdyby zostali w F1 na dłuższy czas i by zdołali zaistnieć w światku F1, gdyż w moim odczuciu robią jak na razie pozytywne wrażenie :)
Lecz obawiam się, że JEŚLI samochód byłby totalnym niewypałem to możliwe, że to dość mocno ograniczyłoby początkowy zapał... No ale mam nadzieję ze tak się nie stanie :)
Na razie mi się podoba to całe Virgin Racing, logo też ujdzie w tłoku w każdym bądź razie lepsze niż nowe logo Lotusa. Będą stratować w moich ulubionych barwach szkoda ze białego na razie nie biorą pod uwagę :D Biały, czerwony i czarny to była by maszyna :D No ale wygląd nie jeździ. Niech zbudują auto którym będą mogli zając najlepszą pozycje wśród debiutantów. Z nowych zespołów będę na pewno im kibicował.
Oni są chorzy. Jakim cudem z 40 mln dolarów chcą odnieść jakikolwiek sukces, budując zespół od zera?? Od zera!!! To Wam się podoba? Że Branson (playboy i... ktoś, kogo nie lubię) traktuje F1 jak biznes, nie sport? Przecież niedawno narzekaliście na koncerny, które tak samo ten sport postrzegały...
@up moim zdaniem zazdrość ci du** ściska jeżeli chodzi o Bransona.
A pieniądze to nie wszystko Toyota buliła cały czas jeden z największych $$ i nic nie osiągnęli.
@up, zazdrość mi dupy nie ściska. Po prostu pamiętam, że w zeszłym roku, jak BGP potrzebował wsparcia po paru GP, to Virgin zamiast (logicznie) zwiększyć swoją sponsorską umowę z tak fantastycznym zespołem, który pasuje do ich image'u, zrobił - o ile dobrze pamiętam - wręcz przeciwnie. No ale w końcu już spółka zaistniała w F1, po 3 wyścigach wszyscy wiedzieli, kim jest Virgin, a więc po co było dalej płacić kasę... Sobciu, nie lubię też image'u Bransona. 59-letni posiadacz tytułu sir, a pokazuje się non stop w kobietami w wieku, powiedzmy, studenckim i to w skąpym stroju, Nie ma to jak nazwa zespołu bardzo "pasująca" do natury szefa...
|