F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

28.03.2024

Steiner: Haas popełnił błąd obniżając oczekiwania na sezon 2024

Vettel: Powrót do Formuły 1 nie jest w tej chwili moim zmartwieniem

Vasseur: Tytuł wśród konstruktorów celem Ferrari w 2024

Vowles pewien startu Sargeanta w Grand Prix Japonii

27.03.2024

Marko: Ricciardo nie otrzymał żadnego ultimatum

Wolff: Relacje Verstappena z Mercedesem będą musiały nastąpić

26.03.2024

F1-Insider: Horner prowadzi zaawansowane rozmowy z Alonso

New Zeland Herald: Ricciardo otrzymał ultimatum od RB do GP Chin

25.03.2024

Iwasa zastąpi Ricciardo w pierwszym treningu do GP Japonii

Bottas: Mogliśmy zdobyć punkty w Melbourne

Marko chwali Tsunodę po Grand Prix Australii

Vowles: Sargeantowi ciężko będzie odzyskać pewność siebie

24.03.2024

Perez: Sainz na pewno wygrałby dziś z Maksem w równej walce

Alonso rozczarowany karą za incydent z Russellem

Norris: Przegraliśmy walkę o drugie miejsce przez brak podcięcia

Alonso ukarany doliczeniem 20 sekund za niebezpieczną jazdę [Akt.]

Hamilton: To mój najgorszy początek sezonu w całej karierze

Piastri: Polecenie zespołu było całkowicie zasadne

Alonso: Miałem problemy z układem magazynowania energii

Russell nie chce oskarżać Alonso o celowe zwolnienie w T6

Więcej wiadomości

  Archiwum 2009
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

De Ferran: Plany związane z IndyCar nadal aktualne

Swoją ekipę w Indy 500 chce tymczasem wystawić inny były kierowca CCWS i IRL - Herta.
Mateusz Grzeszczuk & Maraz, 20 grudnia 2009, wyświetlenia: 2318<< | lista | T- | T+ | >>
Gil de Ferran powiedział w piątek, że nadal ma nadzieję na wystawienie swojego zespołu w IndyCar Series w przyszłym roku, pomimo plotek, że de Ferran Motorsports jest na skraju bankructwa.

De Ferran ogłosił latem, że zakończy karierę kierowcy w America Le Mans Series po sezonie 2009 i miał na nadzieję na rozszerzenie działalności swojego zespołu na IndyCar. W ostatnich tygodniach okazało się jednak, że obydwa programy są zagrożone, co spowodowało, że lider zespołu de Ferrana w ALMS – Simon Pagenaud zdecydował się na przejście do konkurencyjnej ekipy Highcroft.

Wśród plotek mówiących, że Pagenaud został zwolniony z kontraktu, ponieważ zespół ma ulec likwidacji, de Ferran wydał oświadczenie, w którym podkreślił, że nadal pracuje nad utrzymaniem ekipy przy życiu i koncentruje się na wejściu do IndyCar. „W chwili pisania tego pracuję bardzo ciężko nad zabezpieczeniem najbliższej przyszłości de Ferran Motorsport, a moje plany wejścia do IndyCar w 2010 nadal są jak najbardziej żywe” – pisze de Ferran.

„Nadal zatrudniam pracowników, jednocześnie pracując nad planami na rok 2010, ale nie jestem w stanie nic jeszcze ogłosić. Pracownicy są na bieżąco informowani o sytuacji zespołu – wczoraj (w czwartek) otrzymali ostatni raport. Cały czas pracujemy nad planami na 2010 rok, a dodatkowe informację zostaną podane do wiadomości, kiedy nasze plany zostaną sfinalizowane”.

Zespół de Ferran Motorsports powstał w 2008 roku, dołączając do stawki ALMS z samochodem Acura LMP2 w połowie sezonu. Wraz z Highcroft został wybrany, aby przejść do klasy LMP1 na rok 2009. De Ferran i Pagenaud prowadzili zaciętą walkę o tytuł z zespołem Highcroft, którego kierowcami byli David Brabham i Scott Sharp.

Przy okazji warto dodać, że dawny rywal Gila de Ferrana z serii Champ Car i IndyCar – Bryan Herta zamierza wystawić samochód do przyszłorocznego wyścigu Indianapolis 500. Amerykanin utworzył ekipę Bryan Herta Autosport, która startowała w tym roku w Indy Lights we współpracy z Vision Racing. Obie ekipy podążą teraz własnymi drogami, a Herta w ramach rozszerzenia działalności chce, aby jego zespół wystartował w słynnej pięćsetce. Takie próby były czynione już tym roku, ale zakończyły się niepowodzeniem.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
03.08.2023  O'Ward i Palou bliscy startu w piątkowych sesjach z McLarenem
23.06.2023  Alex Palou łączony z awansem do F1 w 2024 roku
21.10.2022  Latifi: Informacje o moim przejściu do IndyCar są nieprawdziwe
25.01.2022  Herta: Chciałbym spróbować sił w F1, gdyby pojawiła się okazja
05.11.2021  Hulkenberg: Zrezygnowałem z IndyCar ze względów osobistych
Tagi:
IndyCar

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca