F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Hamilton: Nigdy przedtem nie odczuwałem takiej podsterowności

Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami

Leclerc zawiedziony tempem Ferrari na twardych oponach

Verstappen: Bolid jechał jak po szynach

Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari

Stroll: Kolizja z nawrotu była wynikiem splotu zdarzeń

Ricciardo wściekły na Strolla po kraksie w GP Chin

Więcej wiadomości

  Archiwum 2004
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Trzeci dzień testów na torach Jerez i Monza

Marek Roczniak, 15 lipca 2004, wyświetlenia: 926<< | lista | T- | T+ | >>
P.Kierowca Konstruktor Op. Czas okr. Strata Okr. 
Czasy uzyskane na torze Jerez
1.Antonio Pizzonia Williams BMW 1:17,462   84 
2.Jenson Button B.A.R Honda 1:17,477 +0,015 27 
3.Michael Schumacher Ferrari 1:17,904 +0,442 69 
4.Ricardo Zonta Toyota 1:18,212 +0,750 78 
5.Fernando Alonso Renault 1:18,289 +0,827 125 
6.Takuma Sato B.A.R Honda 1:18,394 +0,932 65 
7.Franck Montagny Renault 1:18,431 +0,969 105 
8.Marc Gene Williams BMW 1:18,535 +1,073 89 
9.Pedro de la Rosa McLaren Mercedes 1:18,545 +1,083 107 
10.Mark Webber Jaguar Cosworth 1:18,568 +1,106 98 
11.Olivier Panis Toyota 1:18,679 +1,217 81 
12.Christian Klien Jaguar Cosworth 1:18,695 +1,233 92 
13.Alex Wurz McLaren Mercedes 1:18,965 +1,503 86 
Czasy uzyskane na torze Monza
1.Luca Badoer Ferrari 1:22,040   70 
Antonio Pizzonia uzyskał najlepszy czas przejazdu jednego okrążenia podczas trzeciego dnia testów na torze Jerez. Kierowca testowy zespołu Williams, który liczy na powierzenie mu drugiego bolidu FW26 podczas wyścigu o Grand Prix Niemiec, skupił się dzisiaj na sprawdzaniu opon Michelin, przeznaczonych do użycia w trzech najbliższych wyścigach. Brazylijczyk był ponownie szybszy o sekundę od drugiego kierowcy testowego stajni z Grove – Marca Gene (ósma pozycja), a ponadto uzyskał lepszy czas od obecnych w Hiszpanii trzech kierowców ze ścisłej czołówki tegorocznych mistrzostw. W tej sytuacji jego szanse na zastąpienie Ralfa Schumachera w najbliższym wyścigu powinny jeszcze bardziej wzrosnąć. Gene także testował dzisiaj opony, a ponadto eksperymentował z różnymi ustawieniami tegorocznego auta. Program czwartkowych testów obejmował również sprawdzanie kontroli trakcji i porównanie wydajności różnych systemów chłodzenia, co biorąc pod uwagę dochodzącą do 38 stopni Celsjusza temperaturę powietrza pozwoliło zespołowi na zebranie cennych danych.

Drugi czas ponownie uzyskał Jenson Button, tracąc zaledwie 0.015 sekundy. Brytyjczyk przejechał jednak zaledwie 27 okrążeń, do czego przyczyniły się problemy z silnikiem i skrzynią biegów. Do Buttona dołączył dzisiaj drugi główny kierowca zespołu B.A.R – Takuma Sato. Japończyk uplasował się na szóstej pozycji, mając blisko sekundę strony do Pizzonii. Niestety Sato także miał problemy ze skrzynią biegów oraz dodatkowo z układem wydechowym i chociaż przejechał 65 okrążeń, to jednak jemu również nie udało się wykonać wszystkich zaplanowanych na dzisiaj zadań. Problemów technicznych nie uniknął również kierowca testowy stajni z Brackley – Anthony Davidson, który miał sprawdzać w czwartek nowy egzemplarz bolidu B.A.R 006, ale ostatecznie nie przejechał ani jednego okrążenia pomiarowego.

Michael Schumacher zastąpił dzisiaj drugiego kierowcę Ferrari – Rubensa Barrichello, kontynuując zapoczątkowane przez Brazylijczyka testy opon Bridgestone i nowych części do bolidu F2004. Niemiec, który ze względu na pęknięcie opony zaliczył po południu niegroźny poślizg, uplasował się na trzeciej pozycji, a jego strata do Pizzonii wyniosła blisko pół sekundy. Tymczasem na włoskim torze Monza trzeci dzień samotnych testów zaliczył w czwartek Luca Badoer. Kierowca testowy włoskiej stajni skoncentrował się dzisiaj na testowaniu opon.

Czwarty czas uzyskał kierowca testowy Toyoty – Ricardo Zonta, który podobnie jak we wtorek i środę zasiadł za kierownicą standardowej wersji bolidu TF104. Tymczasem Olivier Panis przejął dzisiaj do testów mocno zmodyfikowaną wersję B tegorocznego auta od swojego partnera – Cristiano da Matty, ale uplasował się dopiero na 11 pozycji. W dodatku Francuz miał problemy ze skrzynią biegów i z elektroniką auta, a jego strata do Pizzonii wyniosła ponad 1.2 sekundy.

Najbardziej aktywnymi uczestnikami dzisiejszych testów na torze Jerez byli reprezentujący barwy zespołu Renault Fernando Alonso (piąta pozycja) i kierowca testowy Franck Montagny (siódma pozycja). Hiszpan zastąpił w czwartek kierowcę z programu rozwojowego Renault – Heikki Kovalainena, który jutro powróci za kierownicę bolidu R24 i oprócz dokończenia testów opon Michelin na najbliższe dwa wyścigi, sprawdzał także nową ewolucję silnika RS24 V10, przeznaczoną do użycia na torze Hockenheim. Tymczasem Montagny poza testowaniem opon skupił się na długoterminowym rozwoju tegorocznej jednostki napędowej. Obaj kierowcy łącznie przejechali dzisiaj aż 230 okrążeń.

Kierowcy testowi zespołu McLaren – Pedro de la Rosa i Alex Wurz uplasowali się odpowiednio na dziewiątej i ostatniej pozycji, kontynuując za kierownicami bolidów MP4-19 testy opon Michelin w ramach przygotowań do pozostałych wakacyjnych wyścigów (Grand Prix Niemiec, Węgier i Belgii).

Ostatnimi uczestnikami dzisiejszych testów na torze Jerez byli kierowcy Jaguara – Mark Webber i Christian Klien. Australijczyk zastąpił kierowcę testowego stajni z Milton Keynes – Bjorna Wirdheima i uplasował się na 10 pozycji, mając niewiele ponad sekundę straty do swojego zeszłorocznego partnera, pełniącego obecnie obowiązki kierowcy testowego w zespole Williams – Pizzonii. Zbliżony czas uzyskał także Klien, plasując się na 12 pozycji. Obaj kierowcy łącznie przejechali 190 okrążeń, sprawdzając między innymi poprawioną wersję silnika Cosworth CR-6 V10.

Źródło: BMW.WilliamsF1.com, Ferrari.com, RenaultF1.com, pitpass.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
23.02.2024  Charles Leclerc kończy zimowe testy na czele tabeli
23.02.2024  Sainz najszybszy w porannej sesji ostatniego dnia testów
23.02.2024  Harmonogram zespołów na testy w Bahrajnie
22.02.2024  Sainz na czele tabeli drugiego dnia testów na torze Sakhir
22.02.2024  Poranna sesja drugiego dnia testów przerwana
Tagi:
Testy
Jerez
Monza

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca