F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.03.2024

Marko: Ricciardo nie otrzymał żadnego ultimatum

Wolff: Relacje Verstappena z Mercedesem będą musiały nastąpić

26.03.2024

F1-Insider: Horner prowadzi zaawansowane rozmowy z Alonso

New Zeland Herald: Ricciardo otrzymał ultimatum od RB do GP Chin

25.03.2024

Iwasa zastąpi Ricciardo w pierwszym treningu do GP Japonii

Bottas: Mogliśmy zdobyć punkty w Melbourne

Marko chwali Tsunodę po Grand Prix Australii

Vowles: Sargeantowi ciężko będzie odzyskać pewność siebie

24.03.2024

Perez: Sainz na pewno wygrałby dziś z Maksem w równej walce

Alonso rozczarowany karą za incydent z Russellem

Norris: Przegraliśmy walkę o drugie miejsce przez brak podcięcia

Alonso ukarany doliczeniem 20 sekund za niebezpieczną jazdę [Akt.]

Hamilton: To mój najgorszy początek sezonu w całej karierze

Piastri: Polecenie zespołu było całkowicie zasadne

Alonso: Miałem problemy z układem magazynowania energii

Russell nie chce oskarżać Alonso o celowe zwolnienie w T6

Sainz: Ten sezon jest dla mnie jak jazda kolejką górską

Verstappen: To było jak jazda z zaciągniętym hamulcem ręcznym

GP Australii: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Australii: wyniki wyścigu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2004
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Michael Schumacher najszybszym kierowcą w piątek na Hockenheim

Marek Roczniak, 23 lipca 2004, wyświetlenia: 3230<< | lista | T- | T+ | >>
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.OdstępStrataOkr.
1. 1Michael SchumacherFerrari F20041:15,001--27
2. 6Kimi RaikkonenMcLaren MP4-19B1:15,0450,0440,04418
3. 3Juan Pablo MontoyaWilliams FW261:15,1670,1220,16625
4. 9Jenson ButtonBAR 0061:15,3790,2120,37823
5. 4Antonio PizzoniaWilliams FW261:15,4700,0910,46925
6. 35Anthony DavidsonBAR 0061:15,5760,1060,57533
7. 10Takuma SatoBAR 0061:15,6570,0810,65621
8. 8Fernando AlonsoRenault R241:15,6770,0200,67630
9. 2Rubens BarrichelloFerrari F20041:15,7380,0610,73719
10. 38Ricardo ZontaToyota TF1041:16,2000,4621,19938
11. 5David CoulthardMcLaren MP4-19B1:16,2650,0651,26418
12. 37Bjorn WirdheimJaguar R51:16,3420,0771,34128
13. 14Mark WebberJaguar R51:16,5140,1721,51327
14. 7Jarno TrulliRenault R241:16,6600,1461,65932
15. 15Christian KlienJaguar R51:16,8540,1941,85331
16. 12Felipe MassaSauber C231:16,8650,0111,86430
17. 11Giancarlo FisichellaSauber C231:17,0260,1612,02526
18. 16Cristiano da MattaToyota TF104B1:17,3000,2742,29926
19. 17Olivier PanisToyota TF104B1:17,4190,1192,41823
20. 39Timo GlockJordan EJ141:17,7240,3052,72325
21. 19Giorgio PantanoJordan EJ141:17,8690,1452,86824
22. 21Zsolt BaumgartnerMinardi PS04B1:18,0980,2293,09721
23. 40Bas LeindersMinardi PS04B1:18,2240,1263,22317
24. 18Nick HeidfeldJordan EJ141:18,2430,0193,24223
25. 20Gianmaria BruniMinardi PS04B1:18,3090,0663,30825
107% czasu najszybszego okrążenia: 1:20,251

Druga sesja treningowa na torze Hockenheim należała już do Michaela Schumachera, który poprawił najlepszy czas uzyskany przed południem przez kierowcę testowego z zespołu B.A.R – Anthony'ego Davidsona o ponad 0.7 sekundy. Na drugiej pozycji uplasował się Kimi Raikkonen, tracąc zaledwie 0.04 sekundy do kierowcy Ferrari, co może być zapowiedzią powtórki sytuacji z toru Silverstone, gdzie Fin był po raz pierwszy w tym sezonie bliski pokonania sześciokrotnego mistrza świata. Trzeci czas dosyć niespodziewanie uzyskał zeszłoroczny zwycięzca wyścigu o Grand Prix Niemiec – Juan Pablo Montoya, także mając niewielką stratę do Michaela Schumachera. Czyżby była to zapowiedź powrotu do lepszej formy zespołu Williams? Potwierdzać to może całkiem udany występ w dzisiejszych treningach drugiego reprezentanta stajni z Grove – Antonio Pizzonii, który uplasował się na piątej pozycji. Brazylijczyk zmieścił się poniżej pół sekundy straty do najszybszego kierowcy Ferrari, co może być zasługą wracającego do pełni sił Ralfa Schumachera. Niemiec jest obecny na torze Hockenheim i służy Pizzonii radami związanymi z dostosowaniem ustawień bolidu FW26 do wymogów tego obiektu.

Kierowcy z zespołu B.A.R – Jenson Button, Davidson i Takuma Sato uplasowali się odpowiednio na czwartej, szóstej i siódmej pozycji. Z całej trójki tylko Button zmieścił się poniżej pół sekundy straty do Michaela Schumachera, jednak Davidson i Sato uzyskali zbliżone czasy i wydaje się, że stajnia z Brackley, która ogłosiła dzisiaj przedłużenie kontraktu z Hondą, może być w nieco lepszej dyspozycji na torze Hockenheim. Jedynym powodem do zmartwienia mogą być problemy techniczne, przez które zarówno Davidson, jak i Button musieli pozostawić swoje bolidy na torze odpowiednio pod koniec pierwszej i drugiej sesji. Niestety w przypadku Buttona awarii uległ silnik i konieczna jest jego wymiana przed jutrzejszymi treningami, a to oznacza obniżenie pozycji startowej do wyścigu o 10 miejsc.

Tuż za kierowcami z zespołu B.A.R na ósmej pozycji znalazł się Fernando Alonso. Hiszpan jest jednak jedynym reprezentantem zespołu Renault, któremu udało się dzisiaj załapać do pierwszej dziesiątki i zejść poniżej jednej sekundy straty do najszybszego kierowcy, gdyż jego partner – Jarno Trulli ponownie znalazł się w połowie drugiej dziesiątki, mając ponad półtorej sekundy straty. Być może nienajlepsza forma Włocha związana jest z tym, iż jego szanse na pozostanie w zespole Renault na przyszły sezon wydają się być niezbyt duże.

Dziewiąty czas uzyskał drugi kierowca Ferrari – Rubens Barrichello, natomiast pierwszą dziesiątkę zamknął jego rodak i zarazem kierowca testowy Toyoty – Ricardo Zonta. Brazylijczyk zasiadł za kierownicą pierwotnej wersji tegorocznego bolidu TF104 i skupił się na sprawdzaniu dostępnych opon, a tymczasem prowadzący wersję 'B' tego auta główni kierowcy japońskiej stajni – Cristiano da Matta i Olivier Panis uplasowali się dopiero pod koniec drugiej dziesiątki, mając ponad dwie sekundy straty do najszybszego kierowcy. Jak na razie debiut poprawionej wersji tegorocznego auta Toyoty, która już na pierwszy rzut oka różni się od swojego poprzednika, nie zapowiada się zbyt udanie, ale to dopiero piątkowe treningi i nie należy jeszcze wyciągać zbyt pochopnych wniosków.

Na 12 i 13 pozycji uplasowali się reprezentanci Jaguara – kierowca testowy Bjorn Wirdheim i Mark Webber. Australijczyk w przedpołudniowej sesji zaliczył tylko jedno okrążenie, ale nie było to wynikiem problemów technicznych, a przynajmniej nie w jego bolidzie. Pierwotny plan zakładał, iż Webber zaliczy kilka okrążeń pod koniec pierwszej sesji, jednak problem z nową częścią aerodynamiczną w bolidzie jego partnera – Christiana Kliena spowodował, iż ekipa Jaguara zdecydowała się poświęcić na to całą uwagę. Za to w drugiej sesji Webber przejechał blisko 30 okrążeń i w zasadzie wykonał wszystkie zaplanowane zadania, podobnie zresztą jak i Klien, który uplasował się na 15 pozycji. Na kolejnych dwóch pozycjach znaleźli się kierowcy z zespołu Sauber – Felipe Massa i Giancarlo Fisichella. Włoch tym razem nie zdołał załapać się do pierwszej dziesiątki, gdyż zamiast się poprawić, uzyskał wręcz gorszy o ponad pół sekundy czas w stosunku do pierwszej sesji.

Na ostatnich pozycjach znaleźli się kierowcy z zespołów Jordan i Minardi. Niedoszły zastępca Ralfa Schumachera w zespole Williams podczas tego weekendu – Nick Heidfeld, zawdzięczający to głównie nieustępliwości Eddiego Jordana, który nie chciał go zbyt tanio odstąpić, został tym razem pokonany nie tylko przez kolegów z irlandzkiej stajni, ale również przez dwóch kierowców Minardi i musiał zadowolić się przedostatnią pozycją. Tymczasem zespół Minardi ma ostatnio kłopoty ze swoim tytułowym sponsorem – holenderską firmą Wilux. Producent wyposażenia do łazienek nie chce podobno wywiązać się ze swoich zobowiązań finansowych i jak wynika z doniesień, współpraca pomiędzy obydwoma stronami może zostać rozwiązana w ciągu najbliższych kilku dni.

Źródło: Formula1.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.03.2024  GP Australii: najszybsze okrążenia w wyścigu
24.03.2024  GP Australii: wyniki wyścigu
24.03.2024  Carlos Sainz dominuje w Grand Prix Australii
23.03.2024  GP Australii: wyniki kwalifikacji
23.03.2024  Verstappen zdobywcą pole position do Grand Prix Australii
Tagi:
Grand Prix F1
Hockenheim

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca