F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Hamilton: Nigdy przedtem nie odczuwałem takiej podsterowności

Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami

Leclerc zawiedziony tempem Ferrari na twardych oponach

Verstappen: Bolid jechał jak po szynach

Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari

Stroll: Kolizja z nawrotu była wynikiem splotu zdarzeń

Ricciardo wściekły na Strolla po kraksie w GP Chin

Autosport: F1 omówi propozycję zmian w systemie punktowym

GP Chin: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Chin: wyniki wyścigu

Verstappen bezkonkurencyjny w Grand Prix Chin

20.04.2024

Horner: Perez jest zrelaksowany i nie skupia się już na Maksie

Alonso: Myślałem już o porzuceniu ostatniego kółka

Hamilton: Wiatr przyczyną odpadnięcia w Q1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2004
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Drugi dzień testów na torze Jerez

Marek Roczniak, 8 grudnia 2004, wyświetlenia: 1022<< | lista | T- | T+ | >>
P.Kierowca Konstruktor Op. Czas okr. Strata Okr. 
Czasy uzyskane na torze Jerez
1.Pedro de la Rosa McLaren Mercedes 1:15,837   110 
2.Antonio Pizzonia Williams BMW 1:17,491 +1,654 71 
3.Jarno Trulli Toyota 1:17,614 +1,777 126 
4.Juan Pablo Montoya McLaren Mercedes 1:17,709 +1,872 97 
5.Ralf Schumacher Toyota 1:17,727 +1,890 83 
6.Franck Montagny Renault 1:18,061 +2,224 169 
7.David Coulthard Red Bull Cosworth 1:18,079 +2,242 61 
8.Giancarlo Fisichella Renault 1:18,101 +2,264 90 
9.Jenson Button B.A.R Honda 1:18,155 +2,318 45 
10.Mark Webber Williams BMW 1:18,178 +2,341 75 
11.Christian Klien Red Bull Cosworth 1:18,631 +2,794 53 
12.Marc Gene Ferrari 1:18,789 +2,952 108 
13.Luca Badoer Ferrari 1:18,906 +3,069 114 
14.Anthony Davidson B.A.R Honda 1:19,237 +3,400 101 
15.Vitantonio Liuzzi Red Bull Cosworth 1:19,419 +3,582 30 
Podczas drugiego dnia testów na torze Jerez prowadzący bolid MP4-19B Pedro de la Rosa uzyskał najlepszy czas przejazdu jednego okrążenia, tracąc zaledwie 0.2 sekundy do nieoficjalnego rekordu hiszpańskiego obiektu, ustanowionego pod koniec września przez Michaela Schumachera za kierownicą Ferrari F2004. Ze względu na mgłę dzisiejsze testy rozpoczęły się z małym opóźnieniem, ale później pogoda była już bez zarzutu. Kierowca testowy zespołu McLaren przejechał ponad 100 okrążeń, a jego przewaga nad najbliższym rywalem wyniosła ponad półtorej sekundy. Towarzyszący Hiszpanowi jeden z głównych kierowców stajni z Woking, Juan Pablo Montoya, po zdominowaniu wczorajszych testów tym razem musiał zadowolić się czwartym czasem i stratą blisko dwóch sekund. Jutro na torze Jerez pojawią się partnerzy obydwu kierowców, a mianowicie drugi tester, Alex Wurz i Kimi Raikkonen, który pierwszy raz od zakończenia sezonu 2004 zasiądzie za kierownicą bolidu MP4-19B.

Na drugiej pozycji uplasował się kierowca testowy zespołu Williams, Antonio Pizzonia. Brazylijczyk podczas pierwszego dnia testów stajni z Grove w tym tygodniu sprawdzał różne systemy przejściowej wersji bolidu FW26, a także przeprowadzał testy opon Michelin. Na torze Jerez w środę zjawił się także jedyny jak dotąd potwierdzony reprezentant zespołu Williams na sezon 2005, Mark Webber, kończąc dzisiejsze testy dopiero na 10 pozycji z czasem gorszym od de la Rosy o ponad dwie sekundy. Australijczyk środę poświęcił na sprawdzanie hamulców i testy różnych mieszanek opon. Jutro kolejną okazję do zaprezentowania swoich umiejętności będzie miał Nick Heidfeld i oby tym razem pogoda dopisała, gdyż na mokrym torze Niemiec pokazał się już z bardzo dobrej strony w zeszłym tygodniu.

Na trzeciej i piątej pozycji znaleźli się odpowiednio kierowcy Toyoty, Jarno Trulli i Ralf Schumacher, a rozdzieliła ich różnica zaledwie 0.1 sekundy. Obaj kierowcy łącznie przejechali ponad 200 okrążeń. Szósty czas uzyskał kierowca testowy Renault, Franck Montagny, pokonując dzisiaj aż 169 okrążeń, co przekłada się na 750 kilometrów, czyli grubo ponad dwa pełne dystanse wyścigów. Dla francuskiej stajni był to pierwszy dzień testów w tym tygodniu, podczas którego Montagny wraz z Giancarlo Fisichellą (ósma pozycja) kontynuowali przygotowania do przyszłego sezonu.

Największa uwaga była dzisiaj niewątpliwie skupiona na osobie Davida Coultharda, który zadebiutował w barwach zespołu Red Bull Racing za kierownicą tegorocznego Jaguara R5. Szkot dosyć szybko zaaklimatyzował się w nowym otoczeniu, z łatwością uzyskując już podczas pierwszego dnia lepszy czas od pozostałych kandydatów do reprezentowania ekipy Red Bull w debiutanckim sezonie 2005, Christiana Kliena i Vitantonio Liuzziego. Kierowcy ci dzieląc się jednym bolidem dzisiejsze testy ukończyli odpowiednio na 11 i ostatniej pozycji, mając ponad pół sekundy (Klien) i ponad całą sekundę (Liuzzi) straty do Coultharda, który uplasował się na siódmej pozycji. Tym samym debiut byłego kierowcy McLarena w stajni z Milton Keynes można chyba uznać za całkiem udany.

Dziewiąty czas uzyskał kierowca zespołu B.A.R, Jenson Button, kontynuując testy czarnego bolidu '05 concept car. Brytyjczyk przejechał stosunkowo niewiele okrążeń, nie przekraczając nawet 50. Dla porównania kierowca testowy stajni z Brackley, Anthony Davidson, ze kierownicą nieco mniej zmodyfikowanej wersji tegorocznego bolidu 006 przejechał ponad 100 okrążeń, kończąc dzisiejsze testy na przedostatniej pozycji ze stratą ponad trzech sekund do najszybszego kierowcy.

Ostatnimi uczestnikami dzisiejszych testów byli kierowcy testowi Ferrari, Marc Gene i Luca Badoer, którzy ponownie uplasowali się pod koniec nieoficjalnej tabeli czasowej, kontynuując testy opon Bridgestone i nowych komponentów. Włoska stajnia była dzisiaj także obecna na swoim prywatnym torze Fiorano, umożliwiając jednemu z swoich byłych kierowców przejechanie kilkunastu okrążeń za kierownicą tegorocznego bolidu F2004. Kierowcą tym był Francuz Rene Arnaux, który od 1979 do 1982 roku reprezentował barwy Renault, a przez następne dwa sezony bronił barw Ferrari. Jutro partnerem Badoera na torze Jerez będzie Rubens Barrichello, dla którego będą to pierwsze testy po zakończeniu sezonu 2004.

Zdjęcia z dzisiejszych testów na torze Jerez można znaleźć na stronie F1Racing.net.

Źródło: pitpass.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
23.02.2024  Charles Leclerc kończy zimowe testy na czele tabeli
23.02.2024  Sainz najszybszy w porannej sesji ostatniego dnia testów
23.02.2024  Harmonogram zespołów na testy w Bahrajnie
22.02.2024  Sainz na czele tabeli drugiego dnia testów na torze Sakhir
22.02.2024  Poranna sesja drugiego dnia testów przerwana
Tagi:
Testy
Jerez

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca