F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

25.04.2024

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Hamilton: Nigdy przedtem nie odczuwałem takiej podsterowności

Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami

Leclerc zawiedziony tempem Ferrari na twardych oponach

Verstappen: Bolid jechał jak po szynach

Więcej wiadomości

  Archiwum 2004
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Alex Wurz nie mieści się w kokpicie McLarena MP4-20

Marek Roczniak, 15 grudnia 2004, wyświetlenia: 3830<< | lista | T- | T+ | >>
Po odejściu z zespołu McLaren Davida Coultharda, będącego jednym z najwyższych kierowców w Formule 1 (1,82m wzrostu), kokpit nowego bolidu MP4-20 został zaprojektowany z myślą o nieco niższych kierowcach, którzy w przyszłym roku będą reprezentowali barwy stajni z Woking. Kimi Raikkonen i Juan Pablo Montoya mają odpowiednio 1,75m i 1,68m wzrostu, a oprócz nich w kokpicie nowego McLarena powinien się także zmieścić bez większych problemów jeden z obecnych kierowców testowych, Pedro de la Rosa (1,78m).

Tymczasem drugi tester, Alex Wurz, jest obecnie najwyższym kierowcą (1,87m) i być może nie będzie mógł prowadzić tego auta, o ile nie uda się znaleźć jakiegoś wyjścia z tej sytuacji. „Alex aktualnie nie mieści się wygodnie w MP4-20”, przyznaje przedstawiciel McLarena. „Zespół obecnie rozważa możliwość dokonania odpowiednich modyfikacji, które mogłyby zapewnić wygodę Alexowi”. Austriak z początku miał również problemy ze zmieszczeniem się w kokpicie tegorocznego bolidu MP4-19, ale wówczas udało się temu jakoś zaradzić. Tym razem kokpit jest jeszcze mniejszy i nie ma pewności, czy uda się to osiągnąć.

Gra toczy się to, kto będzie prowadził trzeciego McLarena podczas piątkowych treningów w sezonie 2005, bowiem stajnia z Woking tegoroczne mistrzostwa ukończyła poza pierwszą czwórką i będzie uprawniona do wystawienia trzech samochodów w pierwszy dzień weekendu Grand Prix. Raczej nie zanosi się na to, aby Komisja Formuły 1 zmieniła przepis dotyczący użycia zapasowego auta w piątek, jako że korzystają na tym przede wszystkim mniejsze zespoły i z myślą o nich został on stworzony.

Na koniec warto wspomnieć o tym, że przedstawiciel zespołu McLaren zaprzeczył, jakoby miało nastąpić przedwczesne zakończenie współpracy z koncernem tytoniowym Imperial Tobacco. Według zapewnień marka West będzie na pewno widoczna na bolidach stajni z Woking podczas inaugurującej sezon 2005 Grand Prix Australii, a co dalej – na razie nie wiadomo.

Źródło: F1Racing.net, GrandPrix.com, pitpass.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.05.2022  Wurz popiera zakaz noszenia biżuterii przez kierowców
24.04.2022  Binotto: Sainz musi zacząć radzić sobie z presją
30.06.2021  Wurz: Świetnie jest móc oglądać Mercedesa pod presją
27.05.2020  Wurz: Kierowcy popierają organizację wyścigów bez publiczności
10.05.2018  Wurz spokojny o przyszłość Williamsa
Tagi:
Wurz A.
McLaren

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca