F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

25.04.2024

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Hamilton: Nigdy przedtem nie odczuwałem takiej podsterowności

Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami

Leclerc zawiedziony tempem Ferrari na twardych oponach

Verstappen: Bolid jechał jak po szynach

Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari

Stroll: Kolizja z nawrotu była wynikiem splotu zdarzeń

Więcej wiadomości

  Archiwum 2004
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Minardi ostatnią deską ratunku dla Giorgio Pantano?

Marek Roczniak, 29 grudnia 2004, wyświetlenia: 2146<< | lista | T- | T+ | >>
Minardi może być najsłabszym zespołem Formuły 1, lecz mimo to wielu młodych kierowców marzy wręcz o reprezentowaniu jego barw. Powód jest bardzo prosty – włoska stajnia otworzyła już drzwi niejednemu kierowcy do dalszej kariery w królowej sportów motorowych. W tej sytuacji nikogo nie powinien dziwić fakt, że w ciągu zaledwie kilku dni kolejny kierowca wyraził chęć startów w tym zespole, nawet jeśli ma już za sobą debiut w F1.

Giorgio Pantano, bo o nim właśnie mowa, jest przekonany, że zespół Jordan nie dał mu nawet szansy na zaprezentowanie pełnego potencjału. Do tego doszły jeszcze problemy kontraktowe (jak nie wiadomo o co chodzi, to na pewno chodzi o pieniądze) i Włoch nie dotrwał nawet do końca debiutanckiego sezonu 2004. Minardi może się okazać ostatnią deską ratunku dla tego kierowcy, jeśli chce on myśleć o dalszej karierze w F1.

Pantano zdaje sobie jednak sprawę z tego, że F1 może być już dla niego rozdziałem zamkniętym i dlatego prowadzi rozmowy z kilkoma zespołami uczestniczącymi w serii Champ Car, która w ostatnich latach przyjęła wielu byłych lub niedoszłych kierowców F1. Jak na razie nie doprowadziły one jednak do konkretnej propozycji. Włoch ma na swoim koncie tytuł mistrza Niemieckiej Formuły 3 (2000 rok) i sześć zwycięstw w Międzynarodowej Formule 3000 (lata 2001-2003).

Źródło: ITV-F1.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.08.2011  Pantano zastąpi Wilsona na Infineon i w Baltimore
08.08.2011  Pantano zamierza wystartować w IndyCar jeszcze w tym roku
20.09.2010  Ombra Racing zadebiutuje w Auto GP na Monzy z Pantano
12.04.2010  Pantano wystartuje w Auto GP
13.06.2009  Pantano chciałby startować dla Campos Meta 1
Tagi:
Pantano G.
Minardi

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca