F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.04.2024

AMuS: Mercedes oferował Alonso roczną umowę z opcją

Antonelli ukończył pierwszy prywatny test z Mercedesem

Ricciardo: Nowe podwozie na GP Chin zapewni mi spokojną głowę

Sainz: Moje najlepsze opcje na sezon 2025 pozostają otwarte

Alonso: Stroll jest bardziej wrażliwy na niedoskonałości AMR24

Norris: McLarena stać na zwycięstwa w sezonie 2024

Marko: Audi oferuje Sainzowi pieniądze poza zasięgiem Red Bulla

17.04.2024

F1 Racing Confidential - książka o kulisach Formuły 1

AMuS: Newey w ostatnim czasie złożył wizytę we Włoszech

Verstappen: Sprint w Chinach nie jest dobrym pomysłem

16.04.2024

The Race: Audi traktuje Ocona jako alternatywę dla Sainza

Watanabe: Celem Hondy i Astona są tytuły w sezonie 2026

Porsche oczekuje na decyzję Vettela w sprawie startów w WEC

Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

15.04.2024

Gunther Steiner łączony z przejęciem zespołu RB

Sainz podpisał kontrakt na starty w Mercedesie?

12.04.2024

Horner: Ricciardo odbije się po nieudanym starcie sezonu

Formuła 1 potwierdziła kalendarz na sezon 2025

Watanabe: Honda nie wetowała nowego kontraktu Astona z Alonso

Sainz: Nadal nie wiem dla kogo będę startował w sezonie 2025

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Fragmenty wywiadu z Witalijem Pietrowem

Rosjanin mówił m. in. o nowym kontrakcie, nowym bolidzie oraz swoich relacjach z Kubicą.
Grzegorz Filiks, 29 grudnia 2010, wyświetlenia: 4689<< | lista | T- | T+ | >>
Ostatnio w zespole Renault dzieje się naprawdę dużo i nie chodzi tylko o pozyskanie nowego głównego sponsora – Grupy Lotus, ale również o przedłużenie kontraktu z kierowcą Witalijem Pietrowem.

Rosjanin postanowił udzielić wywiadu swojej rodzimej prasie, konkretnie Rosijskajej Gaziecie, w którym mówił zarówno o podpisaniu nowej umowy, swojej dotychczasowej postawie w F1, jak i stosunkach z zespołowym partnerem Robertem Kubicą. My postanowiliśmy wybrać najciekawsze pytania zadane Pietrowowi. Oto one:

Witalij, dlaczego tak długo trwał proces podpisania nowego kontraktu?
„Wierzcie mi, tylko z powodu kwestii prawnych. Umowa jest złożona, ma wiele niuansów. Potrzebowaliśmy czasu, aby wszystko starannie rozważyć, obmyślić, policzyć. Niemniej jednak jeszcze raz powtórzę: w tym przypadku nie było żadnych politycznych czy też innych kwestii. Wszystko zależało od prawnych stron porozumienia; negocjacji, zmian i tak dalej”.

Rozważałeś jakieś inne warianty zamiast Renault?
„Inne opcje są zawsze dostępne. Nie będę oczywiście zdradzał tajemnic, ale mieliśmy 'plan B' (śmiech). Mimo wszystko od samego początku byliśmy skoncentrowani na kontynuowaniu współpracy z Renault. To był dla nas priorytet. Naturalnie mieliśmy nadzieję, że również zespół chce dalej nas mieć u siebie. Jak widzicie, interesy obu stron nałożyły się na siebie”.

Jeśli dobrze rozumiem, będziesz teraz mieszkał w Anglii?
„Mieszkał to prawdopodobnie zbyt dużo powiedziane, ale tak naprawdę będę spędzał tam większość czasu. Faktem jest, że w Enstone znajduje się baza Renault, a ja zawsze muszę być blisko ekipy. W rzeczywistości to pomoże zarówno mnie, jak i zespołowi”.

W zeszłym roku mieszkałeś...
„W Walencji i to sprawiało problemy: ciągłe loty, loty, loty”

Jak z twoim angielskim?
„W porządku”.

W Renault czasami zdawali się mówić, że musisz podciągnąć swój język obcy.
„Problem tak naprawdę nie tkwił w języku, a w radiu, które nie działało jak należy”.

Jak wygląda nowy bolid przygotowywany na sezon 2011?
„Jeszcze nie jestem w stanie powiedzieć czegoś konkretnego. Ciężko mówić o nowym samochodzie, gdy się go jeszcze nie wypróbowało. To znaczy mam pewne wyobrażenie o bolidzie Lotus-Renault, którym będę się ścigał w przyszłym roku. Jednakże wszystko, co bym teraz o nim powiedział, byłoby pustymi słowami. Dlaczego? Ponieważ w tym przypadku nie da się niczego zrozumieć, póki się do niego nie wsiądzie. Innymi słowami – trzeba go sprawdzić w warunkach bojowych. Rok temu na testach myśleliśmy, że mamy superszybkie auto. Potem okazało się, że jest nad czym pracować”.

Witalij, nie jest tajemnicą, że twoje relacje w zeszłym sezonie z partnerem Robertem Kubicą były czysto zawodowe, żeby nie powiedzieć chłodne.
„Tak, do dziś nic w tej kwestii nie uległo zmianie”.

Rozumiem, że w minionym sezonie to, że byłeś debiutantem nie było powodem do radości. Jak jest teraz?
„Teraz to już nie ma znaczenia, wiem i rozumiem znacznie więcej. Będę podchodził znacznie bardziej poważnie do sprawy (śmiech)”.

Jak wyglądała rozmowa między tobą a szefem zespołu Erikiem Boullierem przed podpisaniem nowego kontraktu?
„Nie rozmawialiśmy. O czym mielibyśmy mówić? Negocjacje to sprawa menedżerów”.

Źródło: rg.ru
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
25.10.2020  Pietrow zrezygnował z funkcji sędziego GP Portugalii
23.10.2020  Hamilton zdumiony dołączeniem Pietrowa do grona sędziów FIA
01.09.2020  Pietrow: Jest jeszcze za wcześnie, by skreślać Kwiata
31.03.2020  Pietrow: Możliwy całkowity brak wyścigów w roku 2020
13.04.2019  Pietrow: Kwiat może skorzystać na problemach Gasly'ego
Tagi:
Renault
Wywiady
Pietrow W.

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Jędruś, 30.12.2010 23:29[!]
W Renault czasami zdawali się mówić, że musisz podciągnąć swój język obcy.
„Problem tak naprawdę nie tkwił w języku, a w radiu, które nie działało jak należy”.

Jeżeli jest to ironia, to naprawdę w rosyjskim stylu.
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca