SkC, 29.12.2010 12:58 | | |
Kiedy w końcu ktoś kupi ten zespół? bo inaczej długo nie pociągną. Szkoda że nie powiodła się fuzja z Toyotą, wtedy nawet wystawiając bolid TFT110 bez żadnych poprawek byliby przed Lotusem i Virign
Chociaż nie wiadomo bo tamten bolid ma podwójny dyfuzor a duża część aero projektowało się właśnie pod to, hmm...
Hah, no tak, realia HRT. Co to santandera, to czytałem na innym portalu i nie chciało mi się wierzyć. Więc, sprawa wyjaśniona. Nie widzę ich przyszłości w kolorowych barwach.
Santander nie, ale podobno mają inwestora spośród największych hiszpańskich firm. Niby ok, ale po co zwlekają z jego ogłoszeniem, to nie wiem - nie wygląda to zbyt wiarygodnie.
parodia........w sprawie tego konkretnego zespołu zgadzam się z Berniem.......zielony Lotus rozwija się moim zdaniem bardzo mądrze i sensownie, Virgin tez jakoś ciągnie i stara się rozwijać, a HRT w tym samym miejscu praktycznie co rok temu....żenuła jednym słowem
@SkC bolidem toyoty by nie wygrali z Lotusem i Virgin bo nie zostaliby dopuszczeni do wyścigu, sam wspomniałeś TF110 miał podwójny dyfuzor
czekam na informacje że w pierwszym wyścigu też wystawia ten bolid bo "to i tamto"
@rolnik i dokladnie tak bedzie.... ja rozumiem ze to kwestia kasy - ale kasa to taki obiekt ktory da sie policzyc i stwierdzic - "Panowie, brak nam kasy aby sie rozwijac - zwijamy zagle - nie robmy tu scen"
Czyli znow beda sie wloczyc w ogonach stawki lub nie dojezdzajac do mety. Ale kierowcow sobie testuja...LOL. Kierowcow ktorzy i tak beda musieli zaplacic za miejsca w kokpitach :) "Moim ulubionym zajeciem jest placic miliony dolarow za mozliwosc nie dojezdzania do mety"
W zeszlym roku jeszcze ich bronilem i mowilem ze to Dalary wina i tak dalej.... ale oni nic nie robia z tym zeby sie poprawic na nastepny sezon.... Chyba prezes FOM powinien sie lekko w to wszystko wtracic.
Pytanie czy oni w ogóle starym bolidem będą w stanie osiągnąć limit 107% czasu,
bo może być tak ze kierowcy będą płacić za NIE jeżdżenie w wyścigach, bo przecież inni sie ciągle rozwijają
Mogą wystawić ten bolid... na aukcję - jako pamiątkę po byłym zespole. Ale na wielu chętnych do zakupu bym nie liczył...
Mówi że nowe auto będzie gotowe na czas. Czyli znowu zaczną sezon z nieprzetestowanym autem? Oj ciężko będzie ze 107% ciężko, ale jeśli niewiele będzie brakowało do limitu to pewno ich dopuszczą. Jak była ta reguła stosowana z 10 lat temu to się tak robiło. Czytając o małych prywatnych zespołach z lat 90 i 80 nie myślałem że sam będę mógł coś takiego oglądać na torze...
@Sycior - nie, nie dopuszczali, "bo niewiele brakło". Dopuszczali na ogół, kiedy np. w pierwszej części kwalifikacji było sucho a w drugiej padało i ktoś wykręcił czas w drugiej (vide Francja 99) albo ktoś osiągał przez cały weekend dobre czasy, a w kwalifikacjach coś nie poszło (Diniz w Australii 97). Właściwie to tajemnicą jest tylko, dlaczego dopuścili do startu Marquesa w Australii 01. Nigdy nie dopuszczono kierowcy tylko dlatego, że niewiele brakło. W Hiszpanii 98 Rossetowi brakło do zakwalifikowania się siedem setnych sekundy, i go nie dopuścili.
Ludzie na miłość boską, co was z tym 107% pogieło !!!
Robiłem zestawienie w jednym z innych newsów o zmianach regulaminów. HRT w sezonie 2010 tylko DWA RAZY by się nie zakwalifikowało gdyby limit obowiązywał. Co wiecej sytuacja aby oba HRT zawiodły zdarzyła się tylko w GP Węgier -> dały totalnie ciała (i Bahrain ale to raczej oczywiste, bolid ledwo co kilka kilometrów miał nabite).
W Hiszpanii i Singapurze nawalił Senna, bo Karun i Klien pokazali że można spokojnie z zapasem 107 wyrobic.
W innych wyścigach z PALCEM w ... by wchodzili do 107%
Żeby biedne dzieciaczki się nie męczyły:
Bahrain
POLE POSTION -> 1:55.029
OSTATNI -> 2:04.904
107:
2:03,081
Australia
1:24.774
1:30.613
107
1:30,708
Malezja
1:51,886
1:59,977 (mokre kwalifikacje Glock i Kovalainen weszli do Q2 wiec w normalnych warunkach z palcem w d...)
107
1:59,718
Chiny
1:36,317
1:40,578
107
1:43,060
Hiszpania na styk
1:21,412
1:27,122 (to czas Senny, Karun zrobił 1:26,750)
107
1:27,111
Monako
1:15,035
1:19,559
107
1:20,287
Turcja
1:27,500
1:32,060
107
1:33,625
Kanada
1:15,889
1:19,675
107
1:21,201
Europa
1:38,324
1:42,851
107
1:45,207
Wlk Brytania
1:30,841
1:36,968 (Yamamoto z prawie 0.3 sek zapasu... pytania ?)
107
1:37,200
Niemcy
1:15,152
1:19,844
107
1:20,413
Wegry
1:20,417
1:26,453
107
1:26,046 (oba HRT o pół sekundy zawiodły)
Belgia
1:57,352
2:03,941
107
2:05,567
Włochy
1:22,646
1:27,020
107
1:28,431
Singapur
1:46,541
1:54,174 (to czas Senny. Klien zrobił 1:52.9 !!)
107
1:53,999
Japonia
1:32,035
1:37,365
107
1:38,477
Korea
1:37,123
1:43,283
107
1:43,922
Brazylia
1:20,050
1:23,796
107
1:25,654
Abu Dhabi
1:40.318
1:45.296
107
1:47.340
Dobrze Adakar, tylko że zespoły się rozwijają, a wygląda, że HRT będzie stać w miejscu.
Czyli reguła 107% będzie stała jak śmierć z kosą nad HRT
|