F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.04.2024

Ricciardo: czternaste pole nie jest złe

Verstappen: W SQ3 czułem się tak, jakbym jechał po lodzie

Norris: dałem z siebie wszystko na ostatnim okrążeniu

Stella: Byliśmy gotowi walczyć o uwzględnienie czasu Norrisa

Hamilton: Bolid ożył w deszczowych warunkach

GP Chin: wyniki kwalifikacji do sprintu

Lando Norris wygrywa kwalifikacje do sprintu

Stroll najszybszy w jedynym treningu w Chinach

18.04.2024

AMuS: Mercedes oferował Alonso roczną umowę z opcją

Antonelli ukończył pierwszy prywatny test z Mercedesem

Ricciardo: Nowe podwozie na GP Chin zapewni mi spokojną głowę

Sainz: Moje najlepsze opcje na sezon 2025 pozostają otwarte

Alonso: Stroll jest bardziej wrażliwy na niedoskonałości AMR24

Norris: McLarena stać na zwycięstwa w sezonie 2024

Marko: Audi oferuje Sainzowi pieniądze poza zasięgiem Red Bulla

17.04.2024

F1 Racing Confidential - książka o kulisach Formuły 1

AMuS: Newey w ostatnim czasie złożył wizytę we Włoszech

Verstappen: Sprint w Chinach nie jest dobrym pomysłem

16.04.2024

The Race: Audi traktuje Ocona jako alternatywę dla Sainza

Watanabe: Celem Hondy i Astona są tytuły w sezonie 2026

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Tor w Indiach zmodyfikowany w celu poprawy wyprzedzania

Projekt trzech zakrętów został zmieniony w trakcie budowy.
Piotr Bogucki, 26 lutego 2011, wyświetlenia: 2765<< | lista | T- | T+ | >>
Organizatorzy Grand Prix Indii wyjawili, że wciąż dokonywane są poprawki w konfiguracji toru w celu stworzenia jak największych możliwości do wyprzedzania przed inauguracyjnym wyścigiem w październiku.

Pierwsza runda Formuły 1 w Indiach odbędzie się w weekend 28-30 października, a całym projektem kieruje Vicky Chandhok – ojciec byłego kierowcy zespołu Hispania Racing – Karuna oraz prezes Federacji Klubów Sportów Motorowych Indii.

„Bernie [Ecclestone, szef F1] był bardzo zadowolony z ostatniej wizyty, niezwykle zadowolony” – stwierdził Chandhok Senior w wywiadzie dla indyjskiego serwisu F1Pulse. Opisał on również wrażenia i komentarze Dyrektora Wyścigów FIA – Charliego Whitinga, który ostatnio przeprowadził inspekcję toru.

„Charlie zaznaczył, że FIA zarekomendowała kilka miejsc w celu poprawy wyprzedzania” – wyjaśnia Chandhok Senior. „Będziemy pierwszym torem na świecie, który ma szybszy zakręt prowadzący do krótkiego wierzchołka, co oznacza, że poszerzamy trzy zakręty w celu stworzenia krótszego wierzchołka w zakrętach 3, 6 i 11 – zaproponowała to FIA poprzez Charliego Whitinga”.

„Panel Instytutu FIA, w którym zasiadają Michael Schumacher i Alex Wurz, zarekomendował te zmiany. Stworzyli symulację tego wszystkiego, wprowadzili wszystkie dane i zdecydowali, że trzy zakręty powinny zostać zmienione w celu poprawy wyprzedzania. Pomimo tego, że nie mieliśmy tego w umowie, Jaypee Group [firma budująca tor] od razu zgodziła się na poprawki. Zmienimy profil trzech zakrętów. Wszystko jest już w trakcie realizacji”.

Źródło: gpupdate.net
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.12.2015  Karthikeyan wątpi w powrót GP Indii do kalendarza F1
29.05.2015  Ecclestone nie wyklucza powrotu Indii do kalendarza Formuły 1
19.05.2015  GP Indii nie powinno w najbliższej przyszłości powrócić do kalendarza F1
12.11.2014  Grand Prix Indii powróci do kalendarza dopiero w 2017 roku?
01.05.2014  Ecclestone pewny powrotu Indii do kalendarza F1
Tagi:
Buddh

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
jpslotus72, 26.02.2011 13:12[!]
To jest (moim zdaniem) lepsza droga do poprawy atrakcyjności F1, niż takie wynalazki jak ruchome skrzydło (unieruchamiane na większą część wyścigu bzdurnymi przepisami). Wiadomo, ze każdy tor ma swoje punkty wyprzedzania - trzeba przeanalizować te konfiguracje i wziąć je pod uwagę przy projektowaniu nowych torów, a tam gdzie to jest możliwe, wprowadzić modyfikacje w już istniejących. Byłaby to bardziej naturalna droga do zwiększenia liczby wyprzedzeń - zależałoby to od umiejętności kierowców (bo punkt wyprzedzania nie działa "automatycznie" - trzeba umieć go wykorzystać - dohamowanie, wejście i wyjście z zakrętu itp.), a nie od różnych "gadżetów"...
michels, 26.02.2011 14:17[!]
Znacznie lepszy sposób na zwiększenie ilości wyprzedzeń.Na dłuższą metę pomysły typu"ruchome tylne skrzydło"
mogą okazać się po prostu kiepskie.Dlatego w miarę możliowości chciałbym powrotu klasycznych torów (przede wszystkim Kyalami)i zaprzestania ciągłych zmian w prepisach.
predkosc, 26.02.2011 15:45[!]
kyalami jest za wąskie
monako, 26.02.2011 16:34[!]
W końcu budują tor z głową i pytają o zdanie kierowców.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca