F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.04.2024

F1 Racing Confidential - książka o kulisach Formuły 1

AMuS: Newey w ostatnim czasie złożył wizytę we Włoszech

Verstappen: Sprint w Chinach nie jest dobrym pomysłem

16.04.2024

The Race: Audi traktuje Ocona jako alternatywę dla Sainza

Watanabe: Celem Hondy i Astona są tytuły w sezonie 2026

Porsche oczekuje na decyzję Vettela w sprawie startów w WEC

Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

15.04.2024

Gunther Steiner łączony z przejęciem zespołu RB

Sainz podpisał kontrakt na starty w Mercedesie?

12.04.2024

Horner: Ricciardo odbije się po nieudanym starcie sezonu

Formuła 1 potwierdziła kalendarz na sezon 2025

Watanabe: Honda nie wetowała nowego kontraktu Astona z Alonso

Sainz: Nadal nie wiem dla kogo będę startował w sezonie 2025

Sanchez zostanie dyrektorem technicznym Alpine?

11.04.2024

Alonso: Perspektywa współpracy z Hondą działa na mnie motywująco

Lista startowa na sezon 2025

Alonso: Starty dla Astona są moim życiowym projektem

Fernando Alonso pozostanie kierowcą Astona do 2026 roku

10.04.2024

Andretti dokonał oficjalnego otwarcia europejskiej siedziby

Bayer: Tsunoda mentalnie jest w tym roku na innym poziomie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2005
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Sato gotowy do ataku podczas GP Europy

Daniel Moszczański, 24 maja 2005, wyświetlenia: 992<< | lista | T- | T+ | >>
Rok temu Takuma Sato był jedną z gwiazd wyścigu o Grand Prix Europu i zmierzał w kierunku podium do czasu kolizji z Rubensem Barrichello z Ferrari. Oczywistym jest, że z ogromnym zapałem chce wrócić na Nurburgring, szczególnie po pięciotygodniowej przerwie w wyścigach, spowodowanej karą nałożoną przez FIA na zespół B.A.R Honda.

„Jestem bardzo podekscytowany powrotem do cyklu wyścigów na torze Nurburgring po pięciu trudnych dla mnie tygodniach”, mówi Taku, jak nazywają go koledzy. „Jestem przekonany o doskonałym przygotowaniu naszego zespołu, ponieważ cały czas ciężko pracowaliśmy dokonując wielu testów i cały team wykonał fantastyczną robotę. Tak naprawdę prace w fabryce i na torze trwały non-stop. Każdy w zespole jest bardzo zdeterminowany i zmotywowany. Wszyscy z niecierpliwością czekamy na demonstrację możliwości naszych bolidów”.

Niemiecki tor wydaje się obecnie dużo mniej wymagający, jeśli porównać jego dawną konfigurację z poprzednią: 14 mil długości, 174 zakręty. Jednak nadal stanowi bardzo duże wyzwanie zarówno dla kierowców, jak i dla inżynierów oraz mechaników. Mimo zmian przeprowadzonych w 2002 roku, kiedy przeprofilowano pierwszy zakręt, tworząc z niego wolniejszą sekcję, tor pozostaje bardzo szybki i wymagający pod względem aerodynamiki. Uzyskanie dobrego czasu okrążenia jest warunkowane doskonałą trakcją pojazdu oraz bardzo dobrym zbalansowaniem i zarazem dużą stabilnością podczas hamowania.

„Bardzo lubię ścigać się na tym torze”, mówi Sato. „Posiada on kilka ciekawych właściwości, szczególnie pofalowanie nawierzchni czyni jazdę po nim ciekawą, a czasem wręcz zabawną. To doskonałe miejsce na nasz powrót. Rok temu mieliśmy tu doskonały wyścig i spodziewam się w najbliższą niedzielę dobrej postawy naszego zespołu oraz doskonałego widowiska dla kibiców”.

Źródło: BARHondaF1.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
25.04.2014  Sato: Long Beach nie nadaje się do F1
22.04.2013  Sato odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w IndyCar
28.09.2012  Garść informacji z innych serii wyścigowych
21.12.2011  Sato optymistą po testach z Hondą
25.06.2011  Sato zdobył pierwsze pole position w IndyCar
Tagi:
Sato T.
BAR

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca