F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

28.03.2024

Steiner: Haas popełnił błąd obniżając oczekiwania na sezon 2024

Vettel: Powrót do Formuły 1 nie jest w tej chwili moim zmartwieniem

Vasseur: Tytuł wśród konstruktorów celem Ferrari w 2024

Vowles pewien startu Sargeanta w Grand Prix Japonii

27.03.2024

Marko: Ricciardo nie otrzymał żadnego ultimatum

Wolff: Relacje Verstappena z Mercedesem będą musiały nastąpić

26.03.2024

F1-Insider: Horner prowadzi zaawansowane rozmowy z Alonso

New Zeland Herald: Ricciardo otrzymał ultimatum od RB do GP Chin

25.03.2024

Iwasa zastąpi Ricciardo w pierwszym treningu do GP Japonii

Bottas: Mogliśmy zdobyć punkty w Melbourne

Marko chwali Tsunodę po Grand Prix Australii

Vowles: Sargeantowi ciężko będzie odzyskać pewność siebie

24.03.2024

Perez: Sainz na pewno wygrałby dziś z Maksem w równej walce

Alonso rozczarowany karą za incydent z Russellem

Norris: Przegraliśmy walkę o drugie miejsce przez brak podcięcia

Alonso ukarany doliczeniem 20 sekund za niebezpieczną jazdę [Akt.]

Hamilton: To mój najgorszy początek sezonu w całej karierze

Piastri: Polecenie zespołu było całkowicie zasadne

Alonso: Miałem problemy z układem magazynowania energii

Russell nie chce oskarżać Alonso o celowe zwolnienie w T6

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Irvine: Schumacher utracił swój talent

W ostatnim numerze Autosportu Irvine skomentował jazdę swojego dawnego kolegi z Ferrari.
Mariusz Karolak, 28 czerwca 2011, wyświetlenia: 3121<< | lista | T- | T+ | >>
Eddie Irvine ścigając się u boku Michaela Schumachera przez cztery lata dobrze poznał Niemca i na pewno może powiedzieć o nim jedno, czy dwa słowa.

W ostatnim numerze brytyjskiego tygodnika AUTOSPORT Irvine skomentował jazdę swojego dawnego kolegi z Ferrari po tym, jak Schumacher zdecydował się na powrót do F1 i starty w zespole Mercedes GP.

„To musi być dla niego strasznie frustrujące” – uważa krewki Irlandczyk z Ulsteru. „Facet stracił po prostu swój talent. To zabawne, kiedy widzi się, jak Michael robi te wszystkie rzeczy na torze, ale nie przynosi to efektu, gdyż on po prostu jest już za wolny. Michael zawsze popełniał błędy, lecz zawsze był super szybki i potrafił je zniwelować, nadrobić stratę”.

„Jego najlepszym rokiem był 1996. Oglądanie go wówczas w tym śmieciu (bolid Ferrari F310 – przyp. red.) było niesamowite. Później ja zacząłem się do niego zbliżać, następnie Rubens Barrichello podszedł go jeszcze bliżej, a w końcu i Felipe Massa – którego nie oceniam zbyt wysoko – pokonał go na torze. Więc jego talent uchodził z każdym rokiem, Michael tracił swoje moce i siłę”.

Źródło: AUTOSPORT
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
15.01.2024  Irvine: Zwycięska era Hamiltona dobiegła końca
10.06.2021  Irvine: Verstappen jest obecnie szybszy od Hamiltona
17.11.2019  Irvine: Hamilton jest lepszym kierowcą od Schumachera i Senny
08.11.2019  Irvine: Vettel nie jest wartościowym czterokrotnym mistrzem świata
24.01.2019  Irvine: Vettel jest okropnie przereklamowanym kierowcą
Tagi:
Irvine E.
Schumacher Mich.

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Karas56, 28.06.2011 20:57[!]
@jpslotus72 to proste znawco......nadinterpetacja w Twoich wypowiedziach..zreszta do brakujacych literek potrzebny Ci translator?
jak pisalem w innym komencie: dajcie mu Red Bulla..w kanadzie jechal slabym mercm tylko wolniej niz najszybszy kierowca F1 (obecny)..mysle ze w RedBullu pokazalby wszystkim o co chodzi...
jpslotus72, 28.06.2011 21:09[!]
@Karas56
Nadal nie rozumiem, o co Ci chodzi z tą "nadinterpretacją". Przecież ja nie występuję tutaj jako "ekspert" od spraw F1, tylko jako jeden z tysięcy kibiców, który wyraża swoje prywatne opinie - nie oczekując, że będą traktowane jako "wyrocznie" (takie oczekiwanie byłoby po prostu śmieszne). Jeśli więc przedstawiam coś po swojemu, to czynię to w takim kontekście - są to moje prywatne impresje, skojarzenia i refleksje.
Może coś przeoczyłem - jeśli możesz, podaj mi jakiś przykład tej "nadinterpretacji" - może zrozumiem, co dokładnie miałeś na myśli.
A jeśli chodzi o ten "translator" - może bardzo się śpieszysz, wpisując swoje komentarze, ale przecież błędy są automatycznie podświetlane i chyba można je skorygować przed zatwierdzeniem wpisu - naprawdę nie ułatwiasz sprawy swoim odbiorcom.
Ducsen, 28.06.2011 21:17[!]
Schumacher pełni w F1 rolę Coultharda z 2007 i 2008. Kto by pomyślał :D
kusza, 28.06.2011 21:20[!]
Dajcie mu RedBulla to pokaze? Ambitne wyzwanie. Co za zalosne myslenie. Sztuka jest konkurowac w taczce ktora odstaje od tego swietnego Red Bulla, ale nie wszyscy maja do tego talent.
Karas56, 28.06.2011 22:43[!]
@kusza przeciez o tym wiem...F310 to byla niezla taczka ktoa urosla w latach 2000-2005 do prefekcyjnej fury...a F2003 GA to juz byl istny niszczyciel konkurencji
ps Schumi wie jak z taczki zrobic pocisk..pozdro piona tle temacie
nuciula, 28.06.2011 22:45[!]
Irvine wie co mówi. Wiek z pewnością robi swoje. Było to widać w ostatnich dwóch sezonach przed przerwą w startach Schumachera. Wtedy mówiło się, że nie ma już motywacji po tylu mistrzostwach i nie ma wyzwań. A jednak był Alonso, ale mało kto zwracał na to uwagę. Wszyscy woleli widzieć w odejściu Schumachera "spełnionego" człowieka, który szuka motywacji w innych dziedzinach życia niż tu gdzie osiągnął już wszystko wyśrubowując statystyki. Myślę, że to spece od PR i menadżerowie przekonali go, że odejście będzie dla niego lepsze (biznesowo) niż powolna, aczkolwiek widoczna utrata dystansów do nowego pokolenia kierowców typu Alonso, Hamilton, czy Kubica. Ale wielki szacunek, że postanowił wrócić. Dziś zbiera cięgi i styl w jakim się z tym godzi jest godzien starego mistrza - niczym w Hollywood. I mimo swoich 42 lat pokazuje na czym polega prawdziwa walka na torze - Monaco czy Kanada. To właśnie jazda na nadsterowności (chyba nikt z młodych kierowców tego nie lubi) i walka z bolidem i torem jest tym, co w wyścigach jest dla mnie prawdziwym smaczkiem. Ma rację Irvine - Schumacher był niesamowity, a dla tych co są za młodzi, by ocenić F310 powiem tylko tyle - zdobycie 3 miejsca na koniec sezonu w bolidzie, który co i rusz pozostawiał części na torze i nawiązując równorzędna walkę z Williamsami oraz wygrywając z Benettonem (mistrzem z poprzednich lat) udowodnił swoją klasę.
ICEman, 28.06.2011 22:48[!]
'Oglądanie go wówczas w tym śmieciu' :) - to samo zdanie moze byc uzyte do sytuacji Kubicy, sezon 2009, model BMW Sauber f1.09
Adakar, 28.06.2011 22:52[!]
a jeśli chodzi o utratę stopniową talentu ... to w takim razie Rubens jest CYBORGIEM :-D , chociaż fakt, on nie miał przerwy, wiec to też co innego.

W Kanadzie było widać że Majkel ciągle MA TO COŚ i mógł nadrobić braki bolidu nie tyle talentem, co doświadczeniem IMO, a to jest delikatna różnica. Wiek, motoryka, opony, brak tankowania ... jest wiele "na nie" . Starych drzew się nie przesadza. Pamiętajcie, że on odchodził z F1 z rowkowanymi ukochanymi Bridgestone'ami, strategiami tankowania, pakietami aero i innymi silnikami , na których wygrał 5 tytułów, co więcej, zeszły rok był niejako "na nic", bo zmieniły się opony, przepisy (DRS KERS)
Tutaj widzę problem. Brak wystarczającej liczby kilometrów testowych (opon i bolidu)
Gdyby to miał zapewnione w trakcie sezonu, widzielibyśmy zupełnie innego MSC

@ICEman
no wiesz, tylko, że śmiecia Ferrari "współtworzyła" para emerytów Berger-Alesi, tymczasem F1.09 Heidfeld i Kubica, którzy w i Z zespołem byli od samego początku. Owned
konradosf1, 28.06.2011 23:03[!]
Schumi jest już za stary. Nie przepadałem za nim, jednak to co pokazywał na torze było pokazem mistrzowskich umiejętności, do tego miał również niezły bolid, czasami trochę szczęścia. Jednak teraz wolałbym go widzieć jako swoistego eksperta, może komentatora, ale nie na torze. Mógłby już sobie odpuścić i pozwolić młodym wilczkom się wykazać.
@Karas56
stanę tu w obronie lotusa i akkima, gdyż oni swoją wiedzą przyćmiewają zdecydowaną większość użytkowników tego portalu. Ich komentarze są precyzyjne, inteligentne i twórcze ( szczególnie w przypadku akkima). Musisz także zajrzeć do słownika, bo chyba nie do końca rozumiesz słowo 'nadinterpretacja'.
ICEman, 28.06.2011 23:21[!]
@Adakar
Nie gadaj ze Kubica i Hei zajmowali sie aerodynamiką, zawieszeniem i kersem w fabryce, bo to akurat działka ktora była skopana przez inzynierów
IceMan11, 29.06.2011 00:04[!]
@konradosf1 - przypuszczam, że i lotus72 i akkim mają na pewno swoje lata w przeciwieństwie do większości z tego forum. To nie jest gównażeria tylko normalni dorośli ludzie stąd sensowne wypowiedzi co się oczywiście chwali.
News'a nie mam zamiaru komentować bo i nie ma co. Kolejny, który ma SAPY, ale kolejny, który nic więcej nie osiągnął. Tacy mają zwykle najwięcej do powiedzienia. Pozdro :)
Arya, 29.06.2011 00:52[!]
O matulu, tak patrzę w "pokrewne tematy" i Schumacher, Schumacher, Schumacher.
Wszystko od jakiegoś czasu o Schumim. Człowiek jakieś kompleksy ma? :P Buhaha, jakie to zabawne, co on robi na torze, pewnie za wspólnych lat w Ferrari Eddiemu nie było tak do śmiechu.

A w ogóle to talent się da utracić? Moim zdaniem nie - talent to coś, co się ma albo nie, specjalne predyspozycje. I mając talent, można go w ogóle nie odkryć, zaprzepaścić albo rozwinąć poprzez pracę. I jak dla mnie, jeżeli Schumi coś utracił, to raczej to przez sporą przerwę od F1, wiek itp.
THC-303, 29.06.2011 09:05[!]
Tak, dajcie MSC Red Bulla, będzie pełnił rolę dziadka Webbera przy nowym mistrzu Rosbergu (bo niby czemu nagle miałby stać się lepszy przy zmianie zespołu?).
@Ducsen
I to jest straszne, bo DC nigdy nie był w stanie pokazywać przy Hakkinenie połowy tego co Barrichello przy Miszczu. A teraz nam MSC coulthardzi prawie... no może jeszcze za mało się rozbija.
Adakar, 29.06.2011 11:02[!]
@ICEman
no to co oni tam robili ? nic ? (poza prowadzeniem bolidu w wyścigu)

no to jak to się ma do umiejętności "rozwijania" i budowania bolidu w Renault ? Jak wyjaśnisz legendy o wpływie Schumachera na rozwój potęgi Ferrari po 2000 ?

Zapomniałeś już że BMW wtedy JAKO PIERWSZE pokazało zmutowany bolid 2008 z przepisami 2009. To wtedy wszyscy na własne oczy zobaczyli jak bolid będzie teraz wyglądał. Słowa Kliena, że bolid ma być szybki a nie się podobać itd ... pokazali i śmigali hybrydą i ROZWIJALI ją. W teorii byli "way a head of the pack". Zbierali dane już z nowym pakietem aero, sposobem prowadzenia itd. To samo robił Williams wczesniej, montując nowe tylne skrzydło w FW z 2008 na testach w Jerez chyba. I jak myślisz, kto tymi bolidami śmigał ? Inżynierowie zbierali sygał "zera i jedynek", ale rzeczywiste wrażenia z jazdy pochodziły od kierowców.

Może Klien'a oskarżysz o formę Sauber BMW w 2009 ? :=D
Kamikadze2000, 29.06.2011 15:22[!]
W sumie to może byc racja. MSC był najlepszy w pierwszych latach startów. Jego bolid nie był najlepszy, a mimo to jeździł z klasą! Nie wiem, jak ocenic Benettona względem Williamsa, no ale jeżeli aż tak masakrował Verstappena i Lehto, to znaczy, że był po prostu tak dobry! Irvine kompletnie się nie liczył w '96. Nie zdobywał punktów, natomiast MSC wygrywał wyścigi! Coś musi w tym byc... ;]
zwir27, 01.07.2011 19:24[!]
Uwazam tak samo jak Karas56. Mercedes jest wolniejszy nawet od Renault (ofc jakby tam Kubica siedzial) a Irvine chce zwyciestw Schumachera gdzie Merc od Redbulla wolniejszy (i tu nie wiem o ile-zwykly strzal) o conajmniej sekunde na okrazeniu. Wszystkiego talentem sie nie nadrobi. jakby mial konkurencyjny bolid pokazal wszystkim jak sie jezdzi
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca