F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

28.03.2024

Steiner: Haas popełnił błąd obniżając oczekiwania na sezon 2024

Vettel: Powrót do Formuły 1 nie jest w tej chwili moim zmartwieniem

Vasseur: Tytuł wśród konstruktorów celem Ferrari w 2024

Vowles pewien startu Sargeanta w Grand Prix Japonii

27.03.2024

Marko: Ricciardo nie otrzymał żadnego ultimatum

Wolff: Relacje Verstappena z Mercedesem będą musiały nastąpić

26.03.2024

F1-Insider: Horner prowadzi zaawansowane rozmowy z Alonso

New Zeland Herald: Ricciardo otrzymał ultimatum od RB do GP Chin

25.03.2024

Iwasa zastąpi Ricciardo w pierwszym treningu do GP Japonii

Bottas: Mogliśmy zdobyć punkty w Melbourne

Marko chwali Tsunodę po Grand Prix Australii

Vowles: Sargeantowi ciężko będzie odzyskać pewność siebie

24.03.2024

Perez: Sainz na pewno wygrałby dziś z Maksem w równej walce

Alonso rozczarowany karą za incydent z Russellem

Norris: Przegraliśmy walkę o drugie miejsce przez brak podcięcia

Alonso ukarany doliczeniem 20 sekund za niebezpieczną jazdę [Akt.]

Hamilton: To mój najgorszy początek sezonu w całej karierze

Piastri: Polecenie zespołu było całkowicie zasadne

Alonso: Miałem problemy z układem magazynowania energii

Russell nie chce oskarżać Alonso o celowe zwolnienie w T6

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Red Bull straci pół sekundy przez zakaz dotyczący dmuchanych dyfuzorów

Helmut Marko uważa jednak, że jego zespół w innych obszarach bolidu nadrobi stracone tempo.
Michał Sulej, 29 czerwca 2011, wyświetlenia: 3218<< | lista | T- | T+ | >>
Sportowy doradca Red Bulla – Helmut Marko uważa, że zakaz dotyczący dmuchania dyfuzorów przy zamkniętej przepustnicy, który wejdzie w życie już podczas najbliższego grand prix w Wielkiej Brytanii, będzie kosztował jego zespół około pół sekundy na pojedynczym okrążeniu.

Jednakże modyfikacja przepisów prawdopodobnie w mniejszym lub większym stopniu wpłynie na osiągi większości zespołów, a ponadto Marko jest pewien, że austriacka ekipa za sprawą opracowania nowych ustawień oraz przygotowania poprawek aerodynamicznych przedsięwzięła odpowiednie kroki, by odzyskać tempo stracone na polu objętym zakazem.

„Oczekujemy, że stracimy około pół sekundy bez nadmuchiwania dyfuzora” – powiedział Austriak. „Niemniej jednak poczyniliśmy przygotowania równoważące wpływ tego zakazu. Jesteśmy dobrej myśli, że nasze osiągi utrzymają się na dotychczasowym poziomie”.

Marko przyznał przy okazji, że Red Bull był rozczarowany postanowieniem FIA, która zdecydowała się na zmodyfikowanie przepisów w połowie sezonu. „Zrozumielibyśmy, gdyby zostało to wprowadzone wraz z końcem sezonu, podobnie jak wiele innych zmian w przeszłości. Natomiast robienie tego w środku sezonu jest nieco dziwne i nie do końca zrozumiałe” – podsumował.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
27.03.2024  Marko: Ricciardo nie otrzymał żadnego ultimatum
26.03.2024  F1-Insider: Horner prowadzi zaawansowane rozmowy z Alonso
25.03.2024  Marko chwali Tsunodę po Grand Prix Australii
24.03.2024  Perez: Sainz na pewno wygrałby dziś z Maksem w równej walce
24.03.2024  Verstappen: To było jak jazda z zaciągniętym hamulcem ręcznym
Tagi:
Red Bull
Marko H.

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
RY2N, 29.06.2011 17:48[!]
@IceMan11
Co do awarii to wszystko zależy, jak ustawią silniki. Nie do końca rozumiem co im wolno a co nie przy zamrożeniu (było już parę przypadków że grzebano nawet przy zaworach pomimo zakazu zasłanijąc się kwestiami trwałości - dot. Ferrari i Renault m.in.). W każdym bądź razie albo obniżą moc i utrzymają trwałość, albo zaryzykują i nie obniżą (ale wtedy mogą mieć kłopoty np. na gorących torach, gdzie szczególnie będzie brakować dodatkowego chłodzenia). Ja tam przy ich sytuacji punktowej na pewno bym zaryzykował i nie obniżał mocy (przynajmniej na kilka wyścigów, potem zawsze można odpuścic jak się okaże że jedna jednostka nawali).
BlindWolf, 29.06.2011 18:37[!]
Gorące tory czasami mają chłodzenie w postaci deszczu :)
Kamikadze2000, 29.06.2011 19:05[!]
@kemot - w 2010 roku również mieli awarie. Myslę, że już uporali się z tym problemem. Mam taką nadzieje. Pozdro ;)

@fernandof1 - myślę, że najlepsza do tego okazja będzie na Monzie. ;D
zgf1, 29.06.2011 20:09[!]
Cytat francorchamps :
Gdzieś już wspominałem na f1.wm że jeśli RBR na Silverstone znowu wygra bezdyskusyjnie pomimu tych nieuczciwych ZMIAN, to odrazu fotke Neweya wkładam sobie do portfela obok fotki Żony.
A jeśli zachowają swoją przewage nad resztą to zamiast zdjęcia Żony będzie Newey :)

1000000 pokłonów w stronę tego Mistrza!



Az przypomnial mi sie jakis czas temu tytul na onecie: "Po 40 latach malzenstwa okazalo sie, ze jest gejem" ;)


Ponoc Ferrari malo dmuchalo zawsze wiec to 0.5s moze pomoc dopasc Alonso Vettela. Zreszta Alonso to znacznie lepszy kierowca od Sebastiana wiec nie powinno byc zle, oby tylko Ferrari podciagnelo sie troszke jeszcze :)
francorchamps, 29.06.2011 20:56[!]
zgf1 @

No wiesz co?
Adrian nie jest w moim typie ;P
A gejem raczej nie jestem. W każdym razie nic mi o tym niewiadomo :)
christoff.w, 29.06.2011 22:31[!]
Cos za cos..jakie to proste. ;)
IceMan11, 29.06.2011 23:39[!]
@christoff.w - zawsze te najprostsze rozwiązania są najtrudniejsze hehe :)
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca