F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Hamilton: Nigdy przedtem nie odczuwałem takiej podsterowności

Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami

Leclerc zawiedziony tempem Ferrari na twardych oponach

Verstappen: Bolid jechał jak po szynach

Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari

Stroll: Kolizja z nawrotu była wynikiem splotu zdarzeń

Ricciardo wściekły na Strolla po kraksie w GP Chin

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Wymarzona Formuła 1 - Bruno Senna

Brazylijczyk chciałby się ścigać z turbodoładowanym silnikiem V10 napędzanym wodorem.
Mateusz Szymkiewicz, 11 grudnia 2011, wyświetlenia: 2538<< | lista | T- | T+ | >>
To był ważny rok dla Bruno Senny, powierzono mu fotel wyścigowy w Renault od połowy sezonu, po tym jak ekipa postawiła na młodość, a nie doświadczenie, zwalniając Nicka Heidfelda. Utrzymanie takiej passy jest teraz dla Senny na czele życzeń świątecznych, jednak co jeszcze lubi? Z pewnością chciałby się ścigać Williamsem FW15 u boku wujka Ayrtona na torze ulicznym w Santa Monica, a później zjeść stek w Sao Paulo...

Gdybyś miał wybrać miejsce dla nowego toru ulicznego, to w jakim mieście z całego świata byś go ulokował i dlaczego?
„Ulokowałbym go w Santa Monica w Los Angeles. Tamtejsze wzgórza mają niesamowite zakręty, wymagających dobrych umiejętności za kierownicą”.

Gdybyś miał wybrać jednego z byłych mistrzów świata jako kolegę zespołowego, kogo byś wybrał i dlaczego?
„Wybrałbym mojego wujka Ayrtona i spróbowałbym nauczyć się od niego jak najwięcej. Z zaciekawieniem obserwowałbym, co mógłby zrobić w kwalifikacjach”.

Innowacje związane z dawną Formułą 1 – efekt przyziemienia, aktywne zawieszenie, turbodoładowanie, sześć kół – lista jest długa. Jeśli miałbyś przywrócić jedną z dawnych innowacji, co by to było i dlaczego?
„To byłoby turbodoładowanie, ponieważ samochody z nim miały mnóstwo mocy i wymagały pełnej koncentracji, zwłaszcza w kwalifikacjach i mokrych wyścigach”.

Jakie nowości chciałbyś w przyszłości zobaczyć w F1?
„Chciałbym zobaczyć samochody, które mają tyle mocy, co te w erze silnika V10, ale żeby działały na wodór lub inny rodzaj paliwa, aby nie zanieczyszczały atmosfery”.

Załóżmy, że możesz jeździć tylko na jednym torze przez resztę swojego życia. Który z torów całego świata wybierzesz i dlaczego?
„To byłoby Spa-Francorchamps. To niesamowity tor w każdych warunkach”.

Maserati, Alfa Romeo, Tyrrell i March – to tylko niektóre z zespołów, które odeszły z tego sportu. W jakim byłym zespole chciałbyś się ścigać i dlaczego?
„W Lotusie... jestem szczęściarzem, ponieważ ścigam się dla czarno-złotego Lotusa”!

Projektujesz nowy tor wyścigowy Formuły 1, łącząc wszystkie ulubione zakręty z obiektów całego świata. Jakie trzy zakręty są na szczycie twojej listy i dlaczego?
„Eau Rouge przejeżdżane odwrotnie, „eski” na torze Suzuka i Copse z Silverstone, ponieważ są to jedne z najbardziej ekscytujących zakrętów w dzisiejszych czasach”.

Możesz podróżować w czasie i konkurować w każdej dekadzie Formuły 1, od 1950 do 1990. Jakie lata byś wybrał i dlaczego?
„Lata osiemdziesiąte, ponieważ nie było ogromnej ilości innowacji, a samochody prowadziły się jak potwory”.

Co w obecnych przepisach chciałbyś zmienić i dlaczego?
„Chciałbym zmienić przepisy dotyczące testowania, aby zezwalały na więcej testów w trakcie sezonu, by zespoły mogły rozwinąć swoje bolidy, a młodzi kierowcy mieli możliwość poprowadzenia bolidu Formuły 1”.

Gdybyś miał wybrać dwóch mistrzów świata Formuły 1 z różnych epok, aby obejrzeć ich ścigających się między sobą, to kto by to był?
„Wybrałbym Juana Manuela Fangio i Ayrtona Sennę. Dwaj różni kierowcy, ale absolutni mistrzowie w tym co robili”.

Gdybyś był szefem zespołu, kogo z obecnej stawki kierowców F1 wybrałbyś na pierwszego w swojej ekipie?
„Chciałbym wybrać Fernando Alonso, jako, że ma doświadczenie w byciu liderem zespołu oraz szybkość, by odnosić zwycięstwa”.

Tylko 19 z wszystkich torów wyścigowych na świecie jest w bieżącym kalendarzu F1. Możesz dodać jeszcze jeden. Który tor byś wybrał i dlaczego?
„Dodałbym Magny-Cours, ponieważ to bardzo szybki i wymagający tor, oraz lubiany przez większość kierowców”.

Urządzasz przyjęcie przy obiedzie i możesz zaprosić cztery osoby ze świata sportów motorowych przeszłości lub czasów obecnych. Kogo zaprosisz?
„Zaprosiłbym Berniego Ecclestone'a, Jean-Marie Balestre'a, Nelsona Piqueta i Jamesa Hunta”.

Masz szansę poprowadzenia dowolnego legendarnego samochodu Formuły 1 z przeszłości (z wyłączeniem tych skonstruowanych przez twój obecny zespół). Który z bolidów byś wybrał?
„To byłby Williams z 1993 roku, który miał aktywne zawieszenie”.

Basen na dachu, kręgielnia, obrotowy bar sushi – to tylko niektóre z rzeczy, których nie posiadają motorhome'y. Jeśli miałbyś dodać jedną rzecz do siedziby swojego zespołu na torze, to co by to było?
„Fajnie by było dodać kilka symulatorów, abym mógł pojeździć z gośćmi obecnymi bolidami na aktualnych torach”.

Wyobraź sobie, że właśnie zdobyłeś tytuł mistrza świata. Gdzie zjadłbyś posiłek dla uczczenia tego faktu i co wybrałbyś z menu?
„Na pewno wróciłbym do Sao Paulo i zamówiłbym dużą porcje churrasco (mięso z grilla) z pao de queijo (serowe bułki) w restauracji Fogo de Chao!”

Źródło: formula1.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
26.05.2014  Chandhok i Senna dołączają do Formuły E
28.02.2014  Bamboo łączy siły z Aston Martinem w WEC
16.02.2013  Bruno Senna liczy na więcej startów w tym sezonie
05.02.2013  Bruno Senna przesiada się do Aston Martina w WEC
14.01.2013  Bianchi czeka na decyzję Force India
Tagi:
Senna B.
Wywiady

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
jpslotus72, 11.12.2011 13:09[!]
Cytat :
„W Lotusie... jestem szczęściarzem, ponieważ ścigam się dla czarno-złotego Lotusa”!
"Ścigałem się"... Zostały mu tylko marzenia - turbo już chyba nie spróbuje (choć życzyłbym mu tego).
Masio, 11.12.2011 13:14[!]
Trzeba przyznać, że nieźle to przemyślał. Eau Rouge na odwrót wyglądałoby nawet bardzo ciekawie.
Punisher, 11.12.2011 13:30[!]
Na odwrót rozumiem czyli zjazd z góry? Jeżeli tak to było by to bardzo ryzykowne, z racji dużej utraty przyczepności. Kierowcy musieli by sporo zwalniać przed tym zakrętem. ;)
oklasky, 11.12.2011 13:31[!]
Sir Wolf, 11.12.2011 13:33[!]
Wymarzona Formuła 1 Bruno Senny to ta, w której on ma miejsce w stawce.
ChickOne, 11.12.2011 13:49[!]
Wymarzona formuła 1 Buna to taka w której jest mu dane jeździć :D
Patrick, 11.12.2011 15:40[!]
Wymarzona to taka w której nie rozwala Jaime na T1 który ma szanse na najlepszy występ w karierze.
Ranguren, 11.12.2011 17:33[!]
Ja nie wiem czemu on nie jeździ w Formule 1 jest bardzo marketingowy
i to nie to że wnosi z 10-12 mln Euro
ale jest często pokazywany i jest dużo chętnych na wywiady z nim
dziwie się że nie znalazł się zespól co tego nie wykorzystuje
a taki słaby to on nie jest
w HRT pod koniec sezonu to on nie chciał jeździć i nie miał perspektyw
temu zaczął jeździć słabiej
temu w Formule powinno być więcej bolidów bo jest kilku kierowców co jest popularnych i przyciąga kibiców i nowych sponsorów nie koniecznie wnosząc ich
łatwiej znaleźć innych sponsorów
Widać to przy schumacher
mimo że niema wyników jest bardzo często pokazywany on i jego bolid
przynosi duży dochód
wiele firm jest z tego zadowolonych
katinka, 11.12.2011 19:58[!]
Ranguren, ja tam na marketingu sie nie znam i chyba nie chce :) Ale no wlasnie, mi tez szkoda Bruno Senny, bo jak nie znajdzie miejsca w F1 na 2012, to moze juz tu wcale nie wrocic, jakos tak dziwnie ta jego kariera sie toczy jak na tak wielkie nazwisko, szkoda. Chociaz nie ma raczej takiego talentu jak Ayrton i takiej elektryzujacej osobowosci, to nadal chyba nie wiadomo jakim jest kierowca i fajnie by bylo sie dowiedziec, a sam jego Wujek kiedys powiedzial, ze Bruno ma wiekszy talent niz on sam. W slabym HRT nie mogl nic pokazac, a potem w LR jezdzil tak na co pozwalal ten niezbyt dobry bolid, poczatek ok, potem roznie bylo. Szkoda by bylo, aby tak zniknal z F1, najpierw dali mu szanse na kilka wyscigow, a potem podpisali kontrakt z Grosjeanem, bo Francuz, bo podobno bardzo zdolny i ma CV jak Schumi, Ayrton i Vettel razem wzieci ;)
Ranguren, 11.12.2011 20:40[!]
szkoda by było może za trulego wskoczy
pamiętam jak w Gp 2 w słabym zespole Ardenem potrafił wygrać z doświadczonym Glockiem
Glock miał wtedy epizod w Formule 1 i jeździł w Formule cart
Na pewno potrafi jeździć
Rodzina popsuła mu trochę karierę tym zakazem jazdy
na pewno jest szybszy od trulego
i marketingowy i wnosi z 10-12 mln
tak że by się opłacał zwłaszcza że zespół niema żadnych sponsorów
Brakuje w Formule 1 ludzi od marketingu mało przez to sponsorów mają
Lotus zyska na ściągnięciu mistrza będzie pokazywany powrót fina często
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca