F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.04.2024

Stroll najszybszy w jedynym treningu w Chinach

18.04.2024

AMuS: Mercedes oferował Alonso roczną umowę z opcją

Antonelli ukończył pierwszy prywatny test z Mercedesem

Ricciardo: Nowe podwozie na GP Chin zapewni mi spokojną głowę

Sainz: Moje najlepsze opcje na sezon 2025 pozostają otwarte

Alonso: Stroll jest bardziej wrażliwy na niedoskonałości AMR24

Norris: McLarena stać na zwycięstwa w sezonie 2024

Marko: Audi oferuje Sainzowi pieniądze poza zasięgiem Red Bulla

17.04.2024

F1 Racing Confidential - książka o kulisach Formuły 1

AMuS: Newey w ostatnim czasie złożył wizytę we Włoszech

Verstappen: Sprint w Chinach nie jest dobrym pomysłem

16.04.2024

The Race: Audi traktuje Ocona jako alternatywę dla Sainza

Watanabe: Celem Hondy i Astona są tytuły w sezonie 2026

Porsche oczekuje na decyzję Vettela w sprawie startów w WEC

Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

15.04.2024

Gunther Steiner łączony z przejęciem zespołu RB

Sainz podpisał kontrakt na starty w Mercedesie?

12.04.2024

Horner: Ricciardo odbije się po nieudanym starcie sezonu

Formuła 1 potwierdziła kalendarz na sezon 2025

Watanabe: Honda nie wetowała nowego kontraktu Astona z Alonso

Więcej wiadomości

  Archiwum 2005
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Ostatni dzień testów w 2005 roku

Button najszybszy podczas testów deszczowych opon Michelin na torze Jerez.
Marek Roczniak, 17 grudnia 2005, wyświetlenia: 2548<< | lista | T- | T+ | >>
Zespoły Honda i Renault zakończyły dzisiaj ostatnie tegoroczne testy, uczestnicząc w programie rozwojowym deszczowych opon Michelin na torze Jerez. Ze względu na słoneczną pogodę nawierzchnia hiszpańskiego obiektu została sztucznie nawodniona przy użyciu specjalnych cystern.

W takich warunkach najlepszy czas uzyskał Jenson Button, prowadząc przejściowy bolid 078 z silnikiem V8 Hondy. Nieznacznie wolniejszy od Brytyjczyka okazał się kierowca testowy Renault, Franck Montagny, którego bolid R25 napędzał silnik V10 z ograniczoną mocą.

W zeszłym tygodniu na torze Jerez odbywały się testy deszczowych opon Bridgestone i wówczas Marc Gene uzyskał czas 1:30.084 za kierownicą F2004M z silnikiem V8. Hiszpan był więc szybszy od dzisiejszych uczestników testów aż o ponad sekundę, ale należy pamiętać o tym, iż swoje najlepsze okrążenie mógł pokonać przy innym poziomie wilgotności toru.

Dla Montagny'ego dzisiejsze testy były ostatnim występem w barwach Renault, bowiem w przyszłym roku funkcję głównego kierowcy testowego i zarazem rezerwowego we francuskiej stajni pełnił już będzie Heikki Kovalainen. „Nadeszła już pora, abym rozpoczął nowy rozdział w swojej karierze”, powiedział Montagny. „Chcę się znowu ścigać i chociaż nie udało mi się tego zrealizować z Renault tak jak bym sobie tego życzył, to jednak nie zawsze dostaje się w życiu to, co chciałoby się otrzymać. Mimo to jestem dobrej myśli. Wydaje mi się, że zaprezentowałem swoją wartość w tym roku i nadeszła pora, aby dokonać kolejny krok naprzód”.

Zespoły F1 wznowią testy za trzy tygodnie. Większość pojawi się na torze Jerez 10 stycznia, natomiast zespół BMW Sauber będzie testował samotnie na torze Ricardo Tormo w Walencji.

Zdjęcia z dzisiejszych testów można znaleźć tutaj.

P.Kierowca Konstruktor Bolid Op. Czas okr. Strata Okr. 
Czasy uzyskane w sobotę na mokrym torze Jerez
1.Jenson Button Honda 078 V8 1:31,235   95 
2.Franck Montagny Renault R25 V10 1:31,288 +0,053 76 
najlepsze czasy z całych grudniowych testów na torze Jerez
P.Kierowca Konstruktor Op. Czas okr. Strata Data 
Najlepsze czasy uzyskane z silnikiem V10
1.Pedro de la Rosa McLaren Mercedes 1:17,303   09 grudnia 
2.Luca Badoer Ferrari 1:18,237 +0,934 08 grudnia 
3.Franck Montagny Renault 1:18,322 +1,019 16 grudnia 
4.Fernando Alonso Renault 1:18,739 +1,436 16 grudnia 
5.Felipe Massa Ferrari 1:19,060 +1,757 15 grudnia 
6.Heikki Kovalainen Renault 1:19,100 +1,797 15 grudnia 
7.Christijan Albers MF1 Toyota 1:19,890 +2,587 09 grudnia 
8.Tiago Monteiro MF1 Toyota 1:20,400 +3,097 09 grudnia 
9.Christian Klien RBR Cosworth 1:20,581 +3,278 07 grudnia 
10.David Coulthard RBR Cosworth 1:20,854 +3,551 08 grudnia 
11.Markus Winklehock MF1 Toyota 1:20,856 +3,553 10 grudnia 
12.Jeffrey van Hooydonk MF1 Toyota 1:21,625 +4,322 08 grudnia 
13.Thomas Biagi MF1 Toyota 1:21,878 +4,575 07 grudnia 
14.Roman Rusinov MF1 Toyota 1:21,990 +4,687 10 grudnia 
15.Fabrizio del Monte MF1 Toyota 1:24,350 +7,047 10 grudnia 
Najlepsze czasy uzyskane z silnikiem V8
1.Michael Schumacher Ferrari 1:18,582   16 grudnia 
2.Jacques Villeneuve BMW Sauber 1:18,752 +0,170 10 grudnia 
3.Nico Rosberg Williams Cosworth 1:18,894 +0,312 16 grudnia 
4.Anthony Davidson Honda 1:18,953 +0,371 16 grudnia 
5.Jenson Button Honda 1:19,094 +0,512 08 grudnia 
6.Narain Karthikeyan Williams Cosworth 1:19,171 +0,589 14 grudnia 
7.Ricardo Zonta Toyota 1:19,521 +0,939 14 grudnia 
8.Ryan Briscoe Toyota 1:19,563 +0,981 08 grudnia 
9.Jarno Trulli Toyota 1:19,670 +1,088 09 grudnia 
10.Mark Webber Williams Cosworth 1:19,684 +1,102 09 grudnia 
11.Marc Gene Ferrari 1:19,687 +1,105 07 grudnia 
12.Alex Wurz McLaren Mercedes 1:20,105 +1,523 09 grudnia 
13.Juan Pablo Montoya McLaren Mercedes 1:20,168 +1,586 15 grudnia 
14.Adam Carroll Honda 1:20,170 +1,588 15 grudnia 
15.Gary Paffett McLaren Mercedes 1:20,226 +1,644 13 grudnia 
16.Pedro de la Rosa McLaren Mercedes 1:20,318 +1,736 13 grudnia 
17.Nick Heidfeld BMW Sauber 1:20,325 +1,743 14 grudnia 
18.Olivier Panis Toyota 1:20,342 +1,760 15 grudnia 
19.Ralf Schumacher Toyota 1:20,454 +1,872 07 grudnia 
20.James Rossiter Honda 1:20,603 +2,021 08 grudnia 
21.Franck Perera Toyota 1:21,337 +2,755 13 grudnia 
22.Christijan Albers MF1 Toyota 1:22,683 +4,101 07 grudnia 
23.Tiago Monteiro MF1 Toyota 1:24,367 +5,785 08 grudnia 
Źródło: F1Racing.net, pitpass.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
23.02.2024  Charles Leclerc kończy zimowe testy na czele tabeli
23.02.2024  Sainz najszybszy w porannej sesji ostatniego dnia testów
23.02.2024  Harmonogram zespołów na testy w Bahrajnie
22.02.2024  Sainz na czele tabeli drugiego dnia testów na torze Sakhir
22.02.2024  Poranna sesja drugiego dnia testów przerwana
Tagi:
Testy
Jerez

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
KIU, 17.12.2005 19:31[!]
Zobaczcie te czasy :) a te Brigestonów na mokrym :) no naprawde Butto sie poprawił :)
Szakall, 17.12.2005 20:19[!]
Brigstone bije na łeb Michelina na mokrej nawierzchni.. :>
jak nie patrzeć wiecej Brigstona w testach niż Michelina :)
a co do silników V8 ... inni jeździli cale 2 tygodnie na torze i sie uczyli a MSCH wpadł na 2 dni i odrazy najszybszy czas :) FENOMEN !!
jednak V10 McLaren Mercedes jest najlepsze... szkoda że w tym roku F2005 to porażka:(
SirKamil, 17.12.2005 20:30[!]
Czego się uczyli? Toru... na testach.... żadnen fenomen Szakall. Ferrari wystawiło najszybszy pakiet co nie znaczy najlepszy w przyszłości... normalka, generalnie nie ma się czym podniecać:)
McMarcin, 17.12.2005 21:10[!]
Niepokoi mnie wynik McLarena na silnikach V8. Czemu tak słabo??? Juan Pablo dopiero 13!! Całkiem niezły wynika Villeneuvea. Oby tylko podobnie jeździł w wyścigach
KIU, 17.12.2005 22:24[!]
spoko ja sie nie martwie moim kochanym McLarenem bo oni testowali na starym bolidzie. Ale za rok jak bedzie tak źle to sie zmartwie ale narazie jest spoko :)
falconf1, 18.12.2005 01:07[!]
Po aktualnych różnicach czasów pomiędzy V8 a V10 wydaje mi się, że w sezonie bolidy z V8 będą tylko o 1-2 sek wolniejsze od tegorocznych w zależności od długości toru, a za rok osiągi będą identyczne jak obecnych V10. To tylko potwierdza, jak głupie są pomysły FIA - na dłuższą metę nic nie wnoszą, a przez badanie i rozwijanie nowych technologii, które co rusz wprowadza FIA, F1 staje się coraz droższa. A podobno chodzi im o coś zupełnie przeciwnego.
PIXESOR, 18.12.2005 12:29[!]
Myślę, że jednak więcej. Trzeba brać pod uwagę, że te V10 są ograniczone.
Pussik, 20.12.2005 18:54[!]
Wcale V10 (ograniczone) nie jest szybsze od V8. Wydaje mi się, że czas Pedro de la Rosy jest z V10 z pełnymi obrotami. Jak to było?
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca