F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.04.2024

Alonso: Myślałem już o porzuceniu ostatniego kółka

Hamilton: Wiatr przyczyną odpadnięcia w Q1

Gasly: idziemy we właściwym kierunku

Alonso ukarany za kolizję z Sainzem podczas sprintu

GP Chin: wyniki kwalifikacji

Verstappen znów najszybszy w kwalifikacjach

Leclerc: Sainz przekroczył granicę broniąc pozycji

GP Chin: wyniki sprintu

Verstappen zwycięzcą pierwszego sprintu sezonu

19.04.2024

Ricciardo: czternaste pole nie jest złe

Verstappen: W SQ3 czułem się tak, jakbym jechał po lodzie

Norris: dałem z siebie wszystko na ostatnim okrążeniu

Stella: Byliśmy gotowi walczyć o uwzględnienie czasu Norrisa

Hamilton: Bolid ożył w deszczowych warunkach

GP Chin: wyniki kwalifikacji do sprintu

Lando Norris wygrywa kwalifikacje do sprintu

Stroll najszybszy w jedynym treningu w Chinach

18.04.2024

AMuS: Mercedes oferował Alonso roczną umowę z opcją

Antonelli ukończył pierwszy prywatny test z Mercedesem

Ricciardo: Nowe podwozie na GP Chin zapewni mi spokojną głowę

Więcej wiadomości

  Archiwum 2012
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Zmieniono sposób ustalania pozycji startowych w WEC w sezonie 2013

Ponadto poczyniono zmiany w regulaminie dotyczącym silników.
Dawid Pytel, 6 grudnia 2012, wyświetlenia: 11206<< | lista | T- | T+ | >>
Pozycje startowe w przyszłorocznych Długodystansowych Mistrzostwach Świata będą ustalane na podstawie połączonych sumy dwóch kierowców w każdym samochodzie.

Światowa Rada FIA zadecydowała, że kolejność w kwalifikacjach będzie oparta na dwóch najszybszych czasach obydwu kierowców. Oznacza to, że czasy będą ustalane w oparciu o cztery pomiarowe okrążenia. Ruch ten, zdaniem FIA, ma na celu uczynienie kwalifikacji „bardziej atrakcyjnymi dla widzów i mediów”.

Rozgrzewka w dzień wyścigu została zniesiona w celu redukcji kosztów, chociaż w niektórych przypadkach nadal będzie obowiązywać. Dzięki temu 24-godzinny wyścig Le Mans wciąż zachowa rozgrzewkę w sobotni poranek.

FIA, która tworzy reguły prototypów razem z Automobile Club de l'Quest, potwierdziła również zamiar wydłużenia żywotności silników. Zeszłoroczne zasady miały na celu wydłużenie żywotności na sezon 2013 z 30 do 50 godzin. Ograniczenia dotyczące wykorzystywania opon zostaną wprowadzone od przyszłego roku w klasach LMP2 i GTE Am.

FIA podkreśliła również swoje zaangażowanie w egzekwowanie ścisłej równości pomiędzy samochodami napędzanymi olejem napędowym, a benzyną w klasie LMP1, kiedy w 2014 roku wejdą w życie nowe przepisy.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.04.2024  Porsche oczekuje na decyzję Vettela w sprawie startów w WEC
22.11.2023  Kubica przystąpi do WEC w sezonie 2024 z AF Corse
05.11.2023  Kubica mistrzem świata WEC w klasie LMP2
15.09.2023  Media: Schumacher prowadzi rozmowy z Alpine ws. startów w WEC
03.02.2023  Kubica dołącza do ekipy LMP2 WRT w WEC
Tagi:
WEC

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
SirKamil, 06.12.2012 22:16[!]
Mieszane uczucia. Wspominam sumowanie czasów w kwalu F1 i nie są to najcieplejsze wspomnienia.
marios76, 06.12.2012 22:40[!]
Mi się nie podoba możliwość stosowania kilku rodzajów paliwa, napędu... To zupełnie inne silniki! Wymagam podziału na klasy! ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca