F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Hamilton: Nigdy przedtem nie odczuwałem takiej podsterowności

Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami

Leclerc zawiedziony tempem Ferrari na twardych oponach

Verstappen: Bolid jechał jak po szynach

Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari

Stroll: Kolizja z nawrotu była wynikiem splotu zdarzeń

Ricciardo wściekły na Strolla po kraksie w GP Chin

Autosport: F1 omówi propozycję zmian w systemie punktowym

GP Chin: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Chin: wyniki wyścigu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2012
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

De la Rosa rozczarowany zamknięciem HRT

Hiszpan liczy na znalezienie wolnego miejsca w którymś z zespołów.
Karol Piątek, 27 grudnia 2012, wyświetlenia: 2938<< | lista | T- | T+ | >>
Pedro de la Rosa, przyznał, że było mu trudno pogodzić się z myślą, iż zespół HRT zakończył działalność po ostatnim wyścigu sezonu w Brazylii.

W rozmowie z hiszpańską gazetą Marca, de la Rosa powiedział, że był zasmucony losem ekipy nie tylko ze względu na swoją osobę, ale przede wszystkim z uwagi na pracowników zespołu.

„To był przyjemny projekt, bardzo wyjątkowy i bardzo skromny. Wiedzieliśmy, że będziemy ostatni i będziemy mogli walczyć jedynie z Marussią. Mimo to, zawsze dawaliśmy z siebie wszystko” – powiedział Hiszpan.

Co ciekawe, zespół wciąż nie wydał oficjalnego oświadczenia odnośnie swojej sytuacji. „Nie jestem rzecznikiem prasowym zespołu, jednak myślę, że zespół zaprzestał działalności operacyjnej i wkrótce zamknie swe drzwi. Choć tak naprawdę, nikt tego nie wie w stu procentach” – stwierdził de la Rosa.

Były zawodnik McLarena i Saubera rozważa swoje możliwości na przyszły sezon, jednak zdaje sobie sprawę z niewielkiej liczby wolnych miejsc w stawce. „Szukam wolnego miejsca na przyszły rok, ale nie ma dostępnych opcji. Tak naprawdę, Caterham i Marussia są jedynymi możliwościami, ponieważ Force India ma już zakontraktowanego kierowcę, choć nie wiem kim on jest. Spróbuję dostać posadę kierowcy rezerwowego w jakimś dobry zespole, jednak nie posiadam żadnego sponsora. Kilka zespołów potrzebuje pieniędzy, ale ja nie chcę szukać teraz wsparcia finansowego. McLaren? Szczerze mówiąc to nie wiem. Wiele rozmawialiśmy, ale to nie było nic poważnego. Nie wiem, czy są mną jeszcze zainteresowani”.

Źródło: auto123.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
15.11.2023  De la Rosa: Tor w Las Vegas nie stanowi wyzwania dla kierowców
02.11.2023  Krack: Lawrence oraz Alonso nie są zadowoleni z obecnej sytuacji
28.12.2022  De la Rosa: Kraksa Pereza z Monako nie była celowa
05.12.2022  De la Rosa: Wiek nie może decydować o tym kto nadaje się do F1
29.09.2022  Leclerc chwali Verstappena za dojrzałą rywalizację
Tagi:
De la Rosa P.
HRT

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Adakar, 27.12.2012 09:04[!]
Pedro jest jak bumerang ... znowu wróci do Woking :D
Simi, 27.12.2012 09:20[!]
Chyba żadna inna opcja nie byłaby lepsza. De La Rosa niestety miał bardzo mało okazji do prawdziwego ścigania się. Zresztą - co to jest 107 startów w takim wieku? 2012 był jego pierwszym pełnym sezonem od 2002. Aż dziw bierze, że nie zrezygnował z F1 na rzecz inne serii. Chyba McLaren musiał dawać niezłe zarobki, skoro tkwił tam tyle lat jako tester.
krzysiek_aleks, 27.12.2012 09:41[!]
@Simi
Siła przyzwyczajenia. Jak ktoś ileś lat siedzi sobie w symulatorze, to mogę się pojawić korzenie ;)
adamyo, 27.12.2012 12:09[!]
Ciekawe czy uda się Pedro zostać w padoku F1 nawet jako kierowca testowy któregoś zespołu. Mała szansa by został kierowcą etatowym ze względu na małą ilosć miejsc,ale tester to chyba lepsze rozwiązanie dla De la Rosy, niż jazda w bardzo konkurencyjnym HRT.
Erewej, 27.12.2012 12:10[!]
mój komentarz do newsa : heheheheheh herbata mu stygnie :)

why ?

"wyjątkowo projekt" no fakt :D nikt tak od dawna nie lamił w F1 . szuka miejsca ? w tym wieku jak powiedział Simi 107 startów w F1 to niezwykle mało .. nie wiem czy ktoś zatrudni go nawet na testera ;) na jego miejscu już w 2005 roku szukał bym szczęścia i pieniędzy gdzie indziej - ale jak również zaznacza up, może zapuścił korzenie xd
Kamikadze2000, 27.12.2012 12:18[!]
DLR jest za stary na F1, ale muszę przyznać, iż życzyłem mu startów w 2013r. Ten ostatni sezon. No ale nie może narzekać. W jego wieku tylko Schumacher startował w obecnych czasach. ;)
Simi, 27.12.2012 13:25[!]
@Erewej
Bez przesady z tym "lamieniem". Pedro nie jest znowuż tak słaby, jest po prostu nader bezbarwny, by zagrzać miejsce w lepszej ekipie na dłużej.
Cytat Erewej :
nie wiem czy ktoś zatrudni go nawet na testera

Doświadczenie de la Rosy jest cenne, a małe osiągnięcia nie mają w tym wypadku znaczenia - gdyby miały, McLaren nie zatrudniałby go na tyle lat. Ekipy pokroju Saubera, czy Force India, mające mało doświadczoną parę kierowców podstawowych, na pewno cenią Pedro za jego duże doświadczenie i nienaganną wiedzę, która może być pomocna.
MairJ23, 27.12.2012 14:34[!]
@Simi do tego mozna dorzucic prosty fakt - De la Rosa nigdy nei przeszkadzal kierowcom dublujacym go - nigdy nei slyszalem o jakims incydencie z jego udzielem.... wiec jednak dalo si ejezdzic tym HRT a nie to co pokazywal Narain :) sama ta roznica pokazuje ze jest o wiele lepszym kierowca od Naraina. Coz.... wiecej chyba nie da sie wyciagnac wnioskow z tych danych ktore posiadamy a na dodatek jego wiek (Pedro) dziala na niekorzysc Hiszpana w pozyskaniu posady kierowcy na ten rok. Doswiadczenei duze ale czy wystarczajaco aby dostac prace. (?)
Simi, 27.12.2012 15:06[!]
@MairJ23
Dokładnie. Pedro jest porządnym kierowcą z dobrymi manierami. Niezbyt szybki na torze, ale przynajmniej potrafi przepuszczać szybszych kierowców. Tak jak piszesz - wiek też nie pozostaje bez znaczenia.
A czy doświadczenie wystarczy by dostać pracę? Tego nie wiemy i prawdopodobnie nie przewidzimy. Ale to na pewno atut Hiszpana.
Pzdr ;-)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca