F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.04.2024

Leclerc: Sainz przekroczył granicę broniąc pozycji

GP Chin: wyniki sprintu

Verstappen zwycięzcą pierwszego sprintu sezonu

19.04.2024

Ricciardo: czternaste pole nie jest złe

Verstappen: W SQ3 czułem się tak, jakbym jechał po lodzie

Norris: dałem z siebie wszystko na ostatnim okrążeniu

Stella: Byliśmy gotowi walczyć o uwzględnienie czasu Norrisa

Hamilton: Bolid ożył w deszczowych warunkach

GP Chin: wyniki kwalifikacji do sprintu

Lando Norris wygrywa kwalifikacje do sprintu

Stroll najszybszy w jedynym treningu w Chinach

18.04.2024

AMuS: Mercedes oferował Alonso roczną umowę z opcją

Antonelli ukończył pierwszy prywatny test z Mercedesem

Ricciardo: Nowe podwozie na GP Chin zapewni mi spokojną głowę

Sainz: Moje najlepsze opcje na sezon 2025 pozostają otwarte

Alonso: Stroll jest bardziej wrażliwy na niedoskonałości AMR24

Norris: McLarena stać na zwycięstwa w sezonie 2024

Marko: Audi oferuje Sainzowi pieniądze poza zasięgiem Red Bulla

17.04.2024

F1 Racing Confidential - książka o kulisach Formuły 1

AMuS: Newey w ostatnim czasie złożył wizytę we Włoszech

Więcej wiadomości

  Archiwum 2012
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Abiteboul: Zespoły muszą mocniej współpracować

Szef Caterhama chce jak najlepiej przygotować się do 2014 roku.
Łukasz Godula, 28 grudnia 2012, wyświetlenia: 1737<< | lista | T- | T+ | >>
Zespoły Formuły 1 będą musiały otworzyć się na ideę większej współpracy pomiędzy sobą, jeśli chcą wyciągnąć jak najwięcej z radykalnej zmiany przepisów w 2014 roku. Tak twierdzi nowy szef Caterhama, Cyril Abiteboul, który uważa, że skala wyzwań z jakimi zmierzą się zespoły po przejściu na nowe silniki 1,6 turbo oznacza, iż mogą napotkać duże kłopoty.

„Potencjalnie ta zmiana będzie wymagała partnerstwa pomiędzy zespołami i nie tylko z naszej strony” – powiedział Abiteboul w wywiadzie dla serwisu Autosport. „Wydaje mi się, ze sytuacja będzie przypominała tą z biznesu samochodowego, gdy chcesz stworzyć nowy produkt. Udostępniasz i dzielisz się platformą, będziemy to robić z Renault, Alipine i Caterhamem z nowym samochodem sportowym”.

„Chcemy być bardziej wydajni, bardziej konkurencyjni i przez to pracujemy wspólnie. Myślę, że to samo stanie się w F1. To dość nowe dla F1, ponieważ zespoły również muszą ze sobą walczyć na torze, jednak uważam, że w przyszłości współpraca będzie bardzo istotna, a rok 2014 zmusza nas do rozważenia szerszego aspektu współpracy”.

Pomimo tego, że Abiteboul nawołuje do większego partnerstwa pomiędzy zespołami, jasno wyraża się, że nie jest zwolennikiem powrotu do samochodów klienckich w F1.

„Istnieje granica i zdecydowanie nie chcemy bolidów klienckich. Jednak pomiędzy brakiem współpracy, a bolidami klienckimi jest możliwe odnalezienie kompromisu. Jestem przekonany, że możemy się spisać lepiej niż obecnie, zarówno Caterham jak i cała F1”.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
30.04.2015  Kovalainen: Byłem zbyt lojalny wobec Caterhama
27.02.2015  Potwierdzono datę pierwszej licytacji aktywów Caterhama
05.02.2015  Aktywa Caterhama trafią na licytację
23.01.2015  O'Connell nie zamierza porzucić planów sprzedaży Caterhama
05.01.2015  Caterham może nie przystąpić do startów w sezonie 2015
Tagi:
Caterham

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
punksnotdead, 28.12.2012 14:37[!]
Szef jednej z najsłabszych stajni w F1 nie chce bolidów klienckich - podoba mi się to!
SirKamil, 28.12.2012 19:55[!]
Pozwolę sobie przetłumaczyć z cyrylowego na nasze:
"Red Bull Technology zrobi nam pół samochodu a my dobrze zapłacimy".
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca