I bardzo dobrze. Mam nadzieję, że jednym z tych zespołów, które nie chciały zmian, dzisiaj zjeżdżały na nieplanowaną zmianę ogumienia.
Mam nadzieję że Todt naprawde się postara o dostawcę gum z Francji :)
Było dobrze, dopóki FIA nie chciała uatrakcyjnić widowiska, a przecież ma być oszczędzanie pieniędzy, wiec dlaczego śladem Bridgestone nie może być 1 pit i jazda na limicie, prawdziwe ściganie!
@Grzesiek1713 - bo wtedy nie było prawdziwego ścigania i wszyscy na to narzekali :)
@Grzesiek1713
W przyszłym roku opony będą zdecydowanie bardziej wytrzymałe. A już się bałem, że mimo tylu zmian w reg to jeszcze opony słabe będą.
chcieli szybko zużywających się opon to mają
Z tego co pamietam to Lotus jest chyba jedynym zespołem, który nie miał przebitej/uszkodzonej opony w tym roku
Zakładają lewą oponę po prawej stronie, prawą po lewej i dziwią się, że opony dziwnie się zachowują.
Jeśli tak było (a na 99% było), to nawet nie powinni się temu dłużej przyglądać.
@kemek, że co?
Bear, 30.06.2013 22:47 | | |
@TommyYse Był tutaj news [zaraz po informacji o testach Merola], odwrotnie zakładali tylne opony przez co ich zużycie było mniejsze.
Już to pisałem gdzieś wcześniej, ale napisze jeszcze raz. Dopóki do F1 nie wejdzie drugi dostawca opon tak to będzie wyglądało. Piękny przykład. Cytat Ralph1537 : chcieli szybko zużywających się opon to mają
Albo tak jak Bridgestone kiedy w sezonie 2010 zjeżdżali tylko żeby regulaminowi stało sie za dość. Według mnie, jeżeli wróci konkurencja w oponach to będzie to o wiele lepiej wyglądało. Będą puszczali opony które będą konkurencyjne, będą sie starali wypaść jak najlepiej a nie puszczą opony z plasteliny jak to robi Pirelli i "radźcie sobie z tym"
@seba97 co ty opowiadasz???
co za bzdury - a blamaż z USA 2005? Nie pamiętamy już?
Wiem, że tekst w stylu "a nie mówiłem" bardzo kusi, ale to byłaby "zmiana dla zmiany".
Bez sensu, nie po to z tej opcji zrezygnowali żeby do niej wracać. To nie tak żeby się nic nie zmieniło, gorzej - mogłoby się zmienić na gorsze.
...i znowu ktoś by powiedział [...] - zgadnij co?
Tu trzeba załatać problem a nie tworzyć wszystko od nowa (np opony 2012)
"blamaż z USA 2005? Nie pamiętamy już?"
To właśnie jest najlepszy przykład na zdrową konkurencję. Michelin zrobiło za słabą oponę jak na wymagania tego toru. A konkurencja w tym zakresie ma na celu skonstruowanie wytrzymałej, a jednocześnie szybkiej opony.
|