|
|
|
|
|
|
GP Węgier: opony użyte w wyścigu |
Większość kierowców zdecydowało się na 3 pit stopy. |
|
•Paweł Zając, 30 lipca 2013, wyświetlenia: 3020 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
| | | | | P. | Kierowca | Start | Zmiana 1 | Zmiana 2 | Zmiana 3 | Zmiana 4 | Suma wizyt w boksach | | |
|
1. | Hamilton | Mu | Pn (9) | Pu (31) | Pn (50) | | 3 | | |
2. | Räikkönen | Mu | Pn (13) | Pn (42) | | | 2 | | |
3. | Vettel | Mu | Pn (11) | Pn (34) | Pn (55) | | 3 | | |
4. | Webber | Pn | Pn (23) | Pu (43) | Mn (59) | | 3 | | |
5. | Alonso | Mu | Pn (12) | Pu (34) | Pn (48) | | 3 | | |
6. | Grosjean | Mu | Pn (13) | Pn (25) | DT (37) | Pn (47) | 4 | | |
7. | Button | Pn | Mn (24) | Pn (37) | | | 2 | | |
8. | Massa | Mu | Pn (11) | Pn (31) | Pn (48) | | 3 | | |
9. | Perez | Pu | Mn (23) | Pn (38) | | | 2 | | |
10. | Maldonado | Mn | Pn (9) | Pn (28) | Pu (51) | | 3 | | |
11. | Hülkenberg | Mn | Pn (11) | Pn (35) | DT (40) | | 3 | | |
12. | Vergne | Pu | Pn (8) | Pn (30) | Pn (50) | | 3 | | |
13. | Ricciardo | Pu | Pn (10) | Pn (38) | | | 2 | | |
14. | van der Garde | Mn | Pn (8) | Pn (27) | Pn (44) | | 3 | | |
15. | Pic | Mn | Pn (13) | Pn (38) | | | 2 | | |
16. | Bianchi | Pn | Mn (20) | Pn (33) | Pu (46) | | 3 | | |
17. | Chilton | Pn | Mn (21) | Pn (34) | Pu (50) | | 3 | | |
18. | di Resta | Mn | Pn (9) | Pn (26) | Pu (48) | | 3 | | |
19. | Rosberg | Mu | Pn (10) | Pn (29) | Pn (48) | | 3 | | |
|
Niesklasyfikowani | |
| Bottas | Mu | Pn (10) | Pn (33) | | | 2 | | |
| Gutierrez | Pn | Pn (23) | | | | 1 | | |
| Sutil | Pn | | | | | 0 | | |
| |
|
|
W pierwszej kolumnie podana jest mieszanka, na której kierowca rozpoczął wyścig, w ostatniej całkowita liczba pit stopów.
P = Pośrednia mieszanka
M = Miękka mieszanka
N = Nowy komplet
U = Używany komplet
Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: „Ekstremalnie wysoka temperatura oznaczała, że wszystkie elementy samochodów – także opony – zostały wystawione na ciężką próbę. Mimo tego obie mieszanki spisały się bardzo dobrze. Mogliśmy zaobserwować różne podejście do strategii, mieliśmy też do czynienia z zaciętą walką i wspaniałymi manewrami wyprzedzania. Lewis Hamilton i Mercedes wspaniale wykorzystali ogumienie i po starcie z pole position odnieśli zasłużone zwycięstwo w jednym z najgorętszych tegorocznych wyścigów. Dobrze przemyślana strategia z pewnością przyczyniła się do wygranej. Po objęciu prowadzenia po starcie zjechał na pierwszy postój przed najbliższymi rywalami, kontrolując tempo wyścigu. Gratulacje także dla Kimiego Raikkonena i Lotusa, którzy zademonstrowali, co można osiągnąć dzięki strategii dwóch postojów i optymalnemu zarządzaniu ogumieniem”.
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|