F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.03.2024

Marko: Ricciardo nie otrzymał żadnego ultimatum

Wolff: Relacje Verstappena z Mercedesem będą musiały nastąpić

26.03.2024

F1-Insider: Horner prowadzi zaawansowane rozmowy z Alonso

New Zeland Herald: Ricciardo otrzymał ultimatum od RB do GP Chin

25.03.2024

Iwasa zastąpi Ricciardo w pierwszym treningu do GP Japonii

Bottas: Mogliśmy zdobyć punkty w Melbourne

Marko chwali Tsunodę po Grand Prix Australii

Vowles: Sargeantowi ciężko będzie odzyskać pewność siebie

24.03.2024

Perez: Sainz na pewno wygrałby dziś z Maksem w równej walce

Alonso rozczarowany karą za incydent z Russellem

Norris: Przegraliśmy walkę o drugie miejsce przez brak podcięcia

Alonso ukarany doliczeniem 20 sekund za niebezpieczną jazdę [Akt.]

Hamilton: To mój najgorszy początek sezonu w całej karierze

Piastri: Polecenie zespołu było całkowicie zasadne

Alonso: Miałem problemy z układem magazynowania energii

Russell nie chce oskarżać Alonso o celowe zwolnienie w T6

Sainz: Ten sezon jest dla mnie jak jazda kolejką górską

Verstappen: To było jak jazda z zaciągniętym hamulcem ręcznym

GP Australii: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Australii: wyniki wyścigu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2013
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Chilton zablokuje powrót Hulkenberga do Force India?

Brytyjczyk rzekomo oferuje stajni z Silverstone wsparcie w wysokości 12 milionów euro.
Mateusz Szymkiewicz, 31 pa?dziernika 2013, wyświetlenia: 1905<< | lista | T- | T+ | >>
Według ostatnich doniesień, Nico Hulkenberg może mieć problemy z powrotem do Force India, gdzie o posadę walczy Max Chilton.

Niemiec jest faworytem do objęcia fotela w ekipie Lotus, jednakże jego angaż jest uzależniony od porozumienia pomiędzy stajnią z Enstone a Quantum Motorsport. Według wcześniejszych informacji, do podpisania umowy pomiędzy tą dwójką nie dojdzie, w związku z czym Lotus miałby zakontraktować cieszącego się lukratywnym wsparciem sponsorów Pastora Maldonado.

Pozostanie w Sauberze również wydaje się być mało prawdopodobne, ponieważ posadę w szwajcarskiej ekipie ma zagwarantowaną Siergiej Sirotkin, a o drugi fotel rzekomo walczą sponsorowani przez rodzime firmy Esteban Gutierrez oraz Witalij Pietrow. Niemiec był także łączony z powrotem do Force India, jednakże według doniesień Auto Motor und Sport, najpoważniejszym kandydatem do stajni z Silverstone stał się Max Chilton.

22-latek, który w tym sezonie ściga się dla ekipy Marussia, rzekomo oferuje Force India wsparcie w wysokości 12 milionów euro od firmy ubezpieczeniowej AON, której wiceprezesem jest ojciec Maxa. Zespołowym partnerem Brytyjczyka miałby zostać Adrian Sutil, który posiada wsparcie Medionu.

W rozmowie ze szwajcarską gazetą Blick, menedżer Nico Hulkenberga – Werner Heinz, ujawnił, iż przez niepewną przyszłość 26-latka w Formule 1 ma „bezsenne noce”.

Źródło: onestopstrategy.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
23.03.2024  Perez ukarany za blokowanie Hulkenberga w Q1
14.03.2024  Hulkenberg: Odwdzięczę się Magnussenowi przy następnej okazji
17.01.2024  Hulkenberg: Pomimo trudnego sezonu nie brakuje mi motywacji
20.12.2023  Hulkenberg nie wyklucza przejścia do Audi
20.12.2023  Formuła 1 powróci do otwartej telewizji w Niemczech
Tagi:
Hulkenberg N.
Chilton M.
Force India

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Anderis, 31.10.2013 08:31[!]
Myślę, że Chilton jest lepszy, niż większość ludzi twierdzi, ale z tego, co wiem, to Sutil za wiele kasy nie wnosi i nie widzę powodu, dla którego Vijay miałby wybrać Adriana ponad Nico. No chyba, że doceni lojalność tego pierwszego.
znafcaf1, 31.10.2013 08:53[!]
Brawo Chilton. Jego kariera nabiera tempa.
Adakar, 31.10.2013 08:57[!]
@znafcaf1
dzięki kasie AONu tatusia ...

Mnie zastanawia di Resta o którym cicho sza
iceneon, 31.10.2013 09:06[!]
Hulk powinien w końcu załatwić jakiegoś sponsora, jak nie to skończy jak Kamui. Szkoda by było.
Adam2iak, 31.10.2013 09:28[!]
Jestem ciekaw jak wyglądałaby obecnie stawka, gdyby każdy kierowca miał identyczne wsparcie sponsorów...
Carolius, 31.10.2013 09:59[!]
Chciałbym zobaczyć Maxa w szybszym aucie i liczę na jego utrzymanie w F1. Co do Hulka szkoda, że dla niego to nie dobra sytuacja ale liczę, że będzie w Lotusie.
rno2, 31.10.2013 10:02[!]
Za Hulkenbergiem powinna chodzić chmura z deszczem i piorunami... Ile on ma pecha i ile sytuacji rozwinęło się nie tak jak potrzeba :-(
jednooki_cyklop, 31.10.2013 10:24[!]
To zaczyna przypominać jakąś czarną komedię.
Kamikadze2000, 31.10.2013 10:37[!]
Maldonado zaoferuje ze 30 mln... ;)

Co do Chiltona - to żaden wielki talent i gdy tylko straci wsparcie, to wyleci z F1 na zbity ryj. ;) Szkoda Hulka - oby tylko jakimś cudem nie wypadł ze stawki... ;/
jpslotus72, 31.10.2013 12:14[!]
Gdyby taki kierowca jak Hulkenberg miał przegrać rywalizację o miejsce w stawce z pieniędzmi Maldonado i Chiltona, to byłby powód do tego, aby usiąść i naprawdę głęboko zastanowić się nad kosztami i zaburzeniem równowagi pomiędzy sportem i biznesem w F1. Biznes też musi rozumieć, że w tym przypadku sam z siebie się nie utrzyma - musi się opierać na sporcie - i potrzebny jest tu właściwy kompromis. Obecnie ta równowaga zdaje się być coraz bardziej zachwiana. F1 oparta na pay-driverach straci swoich kibiców i biznes nic na tym nie zyska. Nigdy nie było tak, że liczył się tylko sport - F1 to zawsze był sport + pieniądze. Po prostu technika/technologia (oraz, z drugiej strony, przygotowanie lokalizacji i organizacja zawodów) na takim poziomie kosztuje i F1 musi skądś czerpać te środki. Ale jeszcze kilka lat temu takiemu kierowcy jak Kubica - bez wielkiego sponsora i znaczących koneksji - łatwiej było obronić się samym talentem i umiejętnościami (nie chcę tu dokładniej porównywać klasy Roberta i Nico, chodzi mi ogólnie o przypadek, kiedy kierowca dysponuje większym talentem niż zapleczem finansowym). Wydaje mi się, że jakoś tak od tych zmian w 2010 i wejścia nowych zespołów, które dodatkowo rozpropagowały modę na pay-driverów, akcenty przesunęły się za bardzo w stronę kasy i trzeba się zastanowić, jak przywrócić odpowiednie (dla zespołów, sponsorów i kibiców) proporcje.
adnowseb, 31.10.2013 12:48[!]
Policzkiem dla F1 było już samo ''zatrudnienie'' Maxa. ''Wygryzienie'' przez niego Hulka, to już chyba ciężki nokaut dla tej serii, a nie drugi policzek.

Przyznaję,że zaskoczył mnie Chilton tym ,że się nie rozbija,to jedyna jego zaleta.
ROOK, 31.10.2013 14:35[!]
.     Brawo jpslotus72! :) .     Mam dokładnie tę samą ocenę sytuacji, tylko że na pewno nie wyraziłbym tego lepiej! :)

.     Jak by dziś napisali niektórzy: – „THX za komcie!” ;-)





Cytat jpslotus72 :
akcenty przesunęły się za bardzo w stronę kasy i trzeba się zastanowić, jak przywrócić odpowiednie (dla zespołów, sponsorów i kibiców) proporcje
.     1. Zlikwidować procedurę administracyjnego ograniczania kosztów (bo wówczas 12 mln pay-drivera przestanie być aż tak łakomym kąskiem dla zespołu).

.     2. Zwiększyć dysproporcje w wypłatach za miejsce w sezonie (ekstremalnie: ze szczególnym uwzględnieniem pozycji zespołów z pay-driverami – od następnego sezonu wyraźna finansowa przepaść za tę pozycję).

.     3. Zlikwidować ograniczenia w sponsoringu, np. zakaz reklamowania rakotworów (osobiście jestem przeciwny, ale właśnie to + finansowy schyłek Europy spowodowały największe przesunięcie w kierunku pay-driverów).
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca