F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

28.03.2024

Steiner: Haas popełnił błąd obniżając oczekiwania na sezon 2024

Vettel: Powrót do Formuły 1 nie jest w tej chwili moim zmartwieniem

Vasseur: Tytuł wśród konstruktorów celem Ferrari w 2024

Vowles pewien startu Sargeanta w Grand Prix Japonii

27.03.2024

Marko: Ricciardo nie otrzymał żadnego ultimatum

Wolff: Relacje Verstappena z Mercedesem będą musiały nastąpić

26.03.2024

F1-Insider: Horner prowadzi zaawansowane rozmowy z Alonso

New Zeland Herald: Ricciardo otrzymał ultimatum od RB do GP Chin

25.03.2024

Iwasa zastąpi Ricciardo w pierwszym treningu do GP Japonii

Bottas: Mogliśmy zdobyć punkty w Melbourne

Marko chwali Tsunodę po Grand Prix Australii

Vowles: Sargeantowi ciężko będzie odzyskać pewność siebie

24.03.2024

Perez: Sainz na pewno wygrałby dziś z Maksem w równej walce

Alonso rozczarowany karą za incydent z Russellem

Norris: Przegraliśmy walkę o drugie miejsce przez brak podcięcia

Alonso ukarany doliczeniem 20 sekund za niebezpieczną jazdę [Akt.]

Hamilton: To mój najgorszy początek sezonu w całej karierze

Piastri: Polecenie zespołu było całkowicie zasadne

Alonso: Miałem problemy z układem magazynowania energii

Russell nie chce oskarżać Alonso o celowe zwolnienie w T6

Więcej wiadomości

  Archiwum 2013
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

El Mundo: Alonso mógł podpisać kontrakt z Red Bullem

Media informują, że w 2007 roku Hiszpan otrzymał propozycję kontraktu od Dietricha Mateschitza.
Nataniel Piórkowski, 31 pa?dziernika 2013, wyświetlenia: 3277<< | lista | T- | T+ | >>
Według hiszpańskiej prasy, po nieudanej przygodzie z McLarenem Fernando Alonso mógł związać się z ekipą Red Bulla. Ostatecznie jednak zdecydował się powrócić do Renault.

Korespondentka gazety El Mundo Deportivo – Elvira Gonzales, donosi, że zanim Hiszpan postanowił ponownie związać się ze stajnią z Enstone, poważnie brał pod uwagę podpisanie kontraktu ze stajnią Dietricha Mateschitza. „W listopadzie 2007 roku Fernando Alonso trzymał w rękach klucz do zmiany biegu historii własnej i całej Formuły 1” – pisze.

Według Gonzalez, negocjacje na linii Alonso – Red Bull miały trwać tygodniami, a w sprawie odbyło się nawet specjalne spotkanie, w którym uczestniczyli menedżer dwukrotnego mistrza świata – Luis Garcia Abad, Gerhard Berger i sam Dietrich Mateschitz. Austriak miał jednak postawić warunek, że podpisze kontrakt z Alonso tylko wtedy, jeśli ten będzie obowiązywał przez dwa lata z opcją przedłużenia go o kolejny rok. Kierowcę z Oviedo interesowała wtedy tylko roczna umowa.

El Mundo informuje także, że inną opcją Alonso po odejściu z McLarena było związanie się z Toyotą, która ostatecznie opuściła szeregi Formuły 1 po zakończeniu sezonu 2009.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
26.03.2024  F1-Insider: Horner prowadzi zaawansowane rozmowy z Alonso
24.03.2024  Alonso rozczarowany karą za incydent z Russellem
24.03.2024  Alonso ukarany doliczeniem 20 sekund za niebezpieczną jazdę [Akt.]
24.03.2024  Alonso: Miałem problemy z układem magazynowania energii
24.03.2024  Russell nie chce oskarżać Alonso o celowe zwolnienie w T6
Tagi:
Alonso F.
Red Bull

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
kabans, 31.10.2013 13:01[!]
No i co,a ja w 1991 miałem dostać mieszkanie ale mnie zamrozili i w między czasie kobiety przejęły władzę. Trochę durny artykuł z cały szacunkiem. Przecież to oczywiste, że po opuszczeniu mclarena jedyną na ten czas zamkniętą drogą było ferrari i to do 2010 roku. Kilka lat temu pojawił się artykuł, że Alonso stracił szanse na ms bo nie poszedł do brawna a miał opcje, ale skąd pewność żeby pokonał Buttona (bo za baricza to miało być). Wiadomo, że jeśli chodzi o karierę hiszpana to najlepiej jakby w 2001 roku był w ferrari, 2003 w maku, 2004 w ferrari, 2005 w mclarenie, 06 ferrari, 07 tu akurat dobrze, 08 ferrari, 09 brawnie, 10 red bullu............itd. Tak szczerze to w pewnym momencie, w red bullu mógł się znaleźć na pewno hamilton, button, alonso, kubica, raikonnen i nikt nie mówiłby, teraz o najsłabszym MS. A tak szczerze i nie wiem dlaczego ale trochę brakuje toyoty w stawce, nie wiem dlaczego. Odeszli w 2009 zamiast na ten sezon zatrudnić jakiegoś dobrego kierowce bo bolid mieli bardzo dobry i na 100% można było nim zamieszać
Karol24, 31.10.2013 14:57[!]
El Mundo robi newsa z informacji, która jest znana od lat. Dwukrotnie Red Bull chciał zatrudnić Alonso, ale on odmawiał. Drugi raz ponowili ofertę w 2008 roku.
Simi, 31.10.2013 15:15[!]
Ależ mi informacja, normalnie jak grom z jasnego nieba. Wiadomo o tym nie od dziś, już w 2007 media o tym wspominały, więc nie rozumiem zamysłu El Mundo Deportivo, by o tym przypominać.
ICEman, 31.10.2013 17:05[!]
każdy w 2007 wybrałby Ferrari
ManiakF1, 31.10.2013 17:51[!]
Słyszałem o tym. Podobno Mateschitz wtedy chciał do Red Bulla ściągnąć też Brawna aby stworzyli duet z Neweyem, by w ten sposób zachęcić Fernando do przejścia do Red Bulla. :) Szkoda, że tak się nie stało, bo Alonso miałby teraz już na koncie 6 tytułów mistrzowskich i na pewno więcej wygranych wyścigów niż Vettel. Oglądalibyśmy triumfującego wielkiego mistrza, a nie typa, który ma się za najlepszego, a gdyby nie Roki zgubiłby się na torze.
VJM02, 31.10.2013 18:29[!]
@ManiakF1 Leżę i kwiczę.
ManiakF1, 31.10.2013 19:20[!]
Jak widzę masz problemy z wypowiadaniem się.
michu_tarnow, 31.10.2013 19:33[!]
@ManiakF1 Lubię to! Święte słowa :) Całkowicie się z Tobą zgadzam :)
dancom, 31.10.2013 19:33[!]
Z toyota byłby mistrzem. Wtedy Toyota miała mistrzowski bolid, tylko nie mieli dobrego zawodnika.
michu_tarnow, 31.10.2013 19:36[!]
@dancom Toyota ogólnie zawsze miała bardzo dobry bolid i bywali blisko zwycięstwa nawet z ostatnimi kierowcami, jednak zawsze brakowało tej kropki nad i. Były pogłoski, że nawet tam Roberta chcieli tylko, że wycofali się.
monako, 31.10.2013 22:01[!]
no i cieszę się, że tak się nie stało. Byśmy mieli bufona na tronie zamiast tak pozytywnego ambasadora F1 jakim jest Vettel.
Historia F1, jak widać, wie jaki obierać tor.
[edit]
Chociaż, gdyby poszła innym torem, to może zamknęłaby tym samym usta niektórym, którzy umniejszają jego umiejętnościom wyścigowym (czego przyznam szczerze nie rozumiem, ale to już każdy widzi swoim okiem). Jednak, to jest już tylko domniemywanie nad losem, nad czymś co jest nie znane i takie powinno pozostać.
Tylko bez spiny proszę antyvettelowcy.
Rashad, 31.10.2013 22:19[!]
@monako Na dzisiejszego ambasadora to moze by sie tylko Kimi nadawal, bo jako osoba i kierowca ma jaja. No ale coz takie mamy najwyrazniej czasy metrochlopcow ze Seb na te role pasuje jak ulal.
znafcaf1, 31.10.2013 23:07[!]
Alo ma nadzieje, że Vettel powie słynne słowa: "zawsze chciałem jeździć w Ferrari" i cmyk na jego miejsce hahahah.
A później ja zagadam z babcią o szybszy spadek i wygryzę następcę Chiltona w Marussi. Bajkopisarze.
R90, 31.10.2013 23:13[!]
Nie wiem czy Toyota miała aż taki konkurencyjny bolid. Na pewno jeden z lepszych był w 2009 roku. Gdyby się nie wycofali, to ten niedokończony na 2010 podobno był nawet lepszy od RBR.
ManiakF1, 01.11.2013 03:49[!]
Toyota była dobra w 2009, ustępowała tylko BGP i RBR, a potem w połowie sezonu doskoczyły do niej Mclaren i Ferrari, ale czy mistrzowska? A z tymi kierowcami to się do końca nie zgodzę, bo Trulli nie był byle jakim driverem choć wiadomo, że kierowcy ze szczytu mogliby wycisnąć z niej więcej.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca