Tak czy siak jest to komedia, biorąc pod uwagę to co wyczyniano na innych torach bez żadnej reakcji.
@sneer
na jakich niby torach ?
Ostatni spór minionego już sezonu. Słuszna reakcja sędziów na złamanie przepisów. Szkoda, że trzeba będzie czekać na następne nerwy tych kilka miesięcy. Ten rok w wyścigach zakończony tak jak od trzech lat.
Do Akkima: szkoda, że zrezygnowałeś ze swoich spostrzeżeń w tym roku. Było jak od kilku lat, ten sam zespół, ten sam kierowca, ale Twoich uwag nie było i to zubożyło i ten sezon i tą stronę. Szkoda. Może jednak zechcesz się nawrócić? Byłoby fajnie móc znów w przerwie podczas śniadania pośmiać się z trafnych, choć czasem uszczypliwych uwag na temat danej niedzieli. Dawałeś koloryt swoimi opisami i bez nich też ten sezon był blady. Zimą wracałem do tych Opisów i uśmiechałem się na tamte analizowane sytuacje. Znów Niemiec z palcem, którego sympatią nie darzę i tylko tej świeżej wiśni brak, która co wyścig robiła konkluzję weekendu.
Massa dostał karę słusznie ale podczas transmisji widziałem przynajmniej dwóch innych kierowców robiących to samo . Osobną kwestią jest nagminne ścinanie zakrętów 8 i 10 . W tych miejscach nikt się nie szczypał i większość cięła jak popadło .
Przypomniał mi się wyścig na Węgrzech z 2001 lub 2002 roku. Tam za przekroczenie linii przy wyjeździe z pit lane choćby jednym kołem dawali chyba 10 sek. stop&go. Kilku kierowców się załapało. Pamiętam kilkukrotne wałowanie na powtórkach i zbliżeniach czy Coulthard przekroczył tę linię jednym kołem, czy tylko na nią najechał (jeżeli pamięć mnie nie zawodzi - kary wtedy nie dostał).
@Szybki - mówisz o kompletnie innym przepisie... Nie mylcie linii wyjazdu z pitlane z ograniczeniami toru.
Nie rozumiem o co chodzi z tymi wysepkami, a kara jest niesłuszna bo wszyscy tak jeżdżą po tym torze a tylko massa dostał kare, kiedyś za to nie karali i było dobrze i nagle na koniec sezonu coś im się przypomniało, ja rozumiem gdyby to było w trakcie sezonu, a oni się bez powodu przyczepili do ostatniego wyścigu sezonu, czysta głupota
Cytat Adakar : na jakich niby torach ?
Na Nürburgring robia to notorycznie tak samo jak w Catalunya.
Poza tym na Węgrzech rok 2010 Vetel przeciął linie przy wjeździe. Co prawda wtedy zjeżdżał do boxu ale sam fakt przejechania "strefy wyłączonej z toru był". Albo nie można wszędzie albo wszędzie jest to dozwolone. Ostrzeżenie powinno być a dopiero wtedy kara. Ale co ja tam wiem.
Nikt się nie przyczepił do ostatniego wyścigu. Charlie wystosował przed weekendem bardzo jasną notatkę, która wyraźnie zabraniała takich manewrów, a kiedyś karali tak samo, co widać po przypadku Alonso... Czytanie nie boli :)
Przykład innych torów nie trafiony, bo tam inaczej ustala się limity toru, dlatego też wyżej wspomniana notka przed GP Brazylii... Ileż razy można to wyjaśniać :D
Cytat Ralph1537 : Nie rozumiem o co chodzi z tymi wysepkami
Sam sobie odpowiedziałeś na swoje wątpliwości. Zapoznaj się z regułami (podkreślanymi na odprawie przed wyścigiem), a dopiero później krytykuj.
Felipe z dużym zapasem przeciął linie nie pozostawiając sędziom miejsca na interpretację. Choć Massę bardzo lubię, to uważam, że kara była zasłużona.
Kierowcy sa ludzmi (homosapiens) i rozumieja jak sie do nich mowi zrozumialym dla nich jezykiem jakim jest w tym przypadku angielski. Wyranie bylo powiedziane czego nie mozna.. i kara sie znalazla dla odpowiedniego kandydata. Czy to tak strasznie ciezko zrozumiec ?
Na spotkaniu kierowców przed wyścigiem dogadano się w tej kwestii. Taka była decyzja. Massa 3 razy ściął ten zakręt i dlatego dostał karę, Vettel zrobił to raz na ostatnim okrążeniu, dlatego kary nie dostał.
RY2N, 27.11.2013 14:59 | | |
To jest też dowód na to, że Massa nie jest kompletnym kierowcą.
Brak mu widać wiedzy kiedy i za co można dostać karę i kiedy nie warto ścinać zakrętów.
Już raz czy dwa razy wcześniej była sytuacja, że ścinał zakręty tak głęboko, że rozwalił zawieszenie.
|