F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

28.03.2024

Steiner: Haas popełnił błąd obniżając oczekiwania na sezon 2024

Vettel: Powrót do Formuły 1 nie jest w tej chwili moim zmartwieniem

Vasseur: Tytuł wśród konstruktorów celem Ferrari w 2024

Vowles pewien startu Sargeanta w Grand Prix Japonii

27.03.2024

Marko: Ricciardo nie otrzymał żadnego ultimatum

Wolff: Relacje Verstappena z Mercedesem będą musiały nastąpić

26.03.2024

F1-Insider: Horner prowadzi zaawansowane rozmowy z Alonso

New Zeland Herald: Ricciardo otrzymał ultimatum od RB do GP Chin

25.03.2024

Iwasa zastąpi Ricciardo w pierwszym treningu do GP Japonii

Bottas: Mogliśmy zdobyć punkty w Melbourne

Marko chwali Tsunodę po Grand Prix Australii

Vowles: Sargeantowi ciężko będzie odzyskać pewność siebie

24.03.2024

Perez: Sainz na pewno wygrałby dziś z Maksem w równej walce

Alonso rozczarowany karą za incydent z Russellem

Norris: Przegraliśmy walkę o drugie miejsce przez brak podcięcia

Alonso ukarany doliczeniem 20 sekund za niebezpieczną jazdę [Akt.]

Hamilton: To mój najgorszy początek sezonu w całej karierze

Piastri: Polecenie zespołu było całkowicie zasadne

Alonso: Miałem problemy z układem magazynowania energii

Russell nie chce oskarżać Alonso o celowe zwolnienie w T6

Więcej wiadomości

  Archiwum 2013
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Marussia połączy się z Sauberem?

Zdaniem AMuS właściciele stajni z Banbury mają dość walki na końcu stawki.
Paweł Zając, 29 listopada 2013, wyświetlenia: 3527<< | lista | T- | T+ | >>
Niemiecki Auto Motor und Sport uważa, że właściciel zespołu Marussia chce wykupić udziały w Sauberze.

Ekipa z Banbury od samego początku ma problemy finansowe i nie zmieniło się to, kiedy zespół został przemianowany z Virgin na Marussia.

Zdaniem niemieckiego pisma właściciele zespołu chcą pozostać w Formule 1, jednak nie chcą dalej opróżniać własnych kieszenie w walce na końcu stawki. Podobno wcześniej Rosjanie przymierzali się do odkupienia udziałów Toto Wolffa w Williamsie, jednak szefowa zespołu, Claire Williams, sprzeciwiała się temu chcąc zachować niezależność. Teraz mówi się, że ich uwaga skupiła się na Sauberze.

Warto również dodać, że zdaniem holenderskiej telewizji RTL, Marcel Boekhoorn, jeden z najbogatszych ludzi w Holandii, jest zainteresowany zakupem udziałów w Force India. Mogłoby to zapewnić, że Giedo van der Garde pozostanie w F1, gdyż Boekhoorn jest jego teściem.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
02.03.2024  Bloomberg: Audi zamierza nabyć 100% udziałów w Sauberze
19.02.2024  Sainz: Nie czuję, abym musiał cokolwiek udowadniać
08.02.2024  Sauber nie jest zaniepokojony zastrzeżeniami do nazwy zespołu
05.02.2024  Stake F1 Team zaprezentował samochód na sezon 2024
31.01.2024  Zane Maloney kierowcą rezerwowym zespołu Kick Sauber
Tagi:
Marussia
Sauber

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Kamikadze2000, 29.11.2013 13:36[!]
To byłoby najlepsze rozwiązanie dla obu stron. Fajnie byłoby, gdyby jakaś nowa ekipa dołączyła do stawki. :)
Adakar, 29.11.2013 13:56[!]
@Kamikadze2000
O czym Ty piszesz ?
Przecież tu jest mowa o USZCZUPLENIU stawki, bo Marussia zostałaby wchłonięta przez Saubera ...
A wszystko zabija jeden zapis, że NIE wolno sprzedawać swoich nadwozi innym ekipom ...
Adam2iak, 29.11.2013 14:04[!]
Czyżby wprowadzenie w życie koncepcji trzeciego bolidu coraz bliżej?
Kamikadze2000, 29.11.2013 14:18[!]
@Adakar - byłoby to korzystne rozwiązanie dla obu stron. Sauber traci sponsorów i inżynierów, z kolei Marussia nie może wejść na wyższy poziom. Razem mogą być mocniejsi. Czytaj dwa razy... Inną kwestią jest uszczuplenie stawki. I tu liczę właśnie na dołączenie kogoś nowego w 2015 roku. Bo w przyszłym szanse są raczej nikłe.

Zakaz używania klienckich pojazdów to oczywiście nieporozumienie... ale co zrobisz, jak nic nie zrobisz... ;)
Carolius, 29.11.2013 14:30[!]
Ehhh mniej ekip w stawce...
Zajkos, 29.11.2013 14:36[!]
Ale nie od przyszłego roku! Chce zobaczyc jak poradzi sobie Marussia bo jest dużo aspektów na jej korzyść. Może w 2015r. ??
Asmodeus, 29.11.2013 19:01[!]
Najpierw niech Marussia zweryfikuje gdzie w stawce znajdzie sie po zmianach na 2014 z silnikiem Ferrari. :)
corey_taylor, 29.11.2013 21:10[!]
taak i caterham bedzie 'klasą' sam dla siebie
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca